Marketingový informační systém

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
Advertisements

Marketingový informační systém Je to systém vytvořený za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací o trhu, které Je to systém vytvořený.
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
ITEG a.s.. Úvod  Představení firmy  Praxe  Příručka školení  Projektové řízení  Závěr  Prostor na dotazy.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém Sběr informací Třídění informací Analyzování informací Distribuce informací.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém Sběr informací Třídění informací Analyzování informací Distribuce informací.
Problematika aktualizace ÚAP - RURÚ Program jednání: Úvod Informace z porady MMR s Krajskými úřady konané dne v Praze Pozvánka na seminář Metadata.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Hodnocení finanční situace obce MKR SURO Finanční analýza Rozbor minulého hospodaření  odhalení pozitivních a negativních faktorů, které hospodaření.
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
PORADENSKÝ PROCES. Fáze poradenského procesu vstup diagnóza plánování akce implementace ukončení.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Projektivní techniky.
Grafická úprava prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Metody výzkumu Dotazník.
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
NOVINKY Z ODBORU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Porada ředitelů organizací z oblasti školství Otrokovice
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Didaktické metody Androdidaktika.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Analýza trhu biopotravin
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Kvalitativní výzkum Vybrané otázky: Proč kvalitativní výzkum?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Základy pedagogické metodologie
Marketingový plán společnosti
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Zobecněné rozdíly kvalitativního a kvantitativního výzkumu
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Rešerše.
2. seminární úkol - projekt
MSŘ = marketingový systém řízení
karel oliva Akademie věd ČR
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Projekt diplomové práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Prodeji produktu nebo služby
Lineární regrese.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Matematika + opakování a upevňování učiva
Transkript prezentace:

Marketingový informační systém

Marketingový informační systém Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější plánování, organizování, řízení a kontrolu marketingových aktivit

Marketingový výzkum Je souhrn aktivit, které zkoumají všechny části marketingové praxe, včetně trhů, výrobků, distribučních cest, chování zákazníka

Proces marketingového výzkumu Cíl výzkumu Metody výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Statistické zpracování Interpretace výsledků výzkumu a doporučení

2. Metody výzkumu Předběžný výzkum Popisný výzkum Kauzální výzkum

3.Příprava výzkumného projektu Vytvoření podrobného plánu sběru: kde, kdy, kdo se bude dotazovat, jaká bude velikost vzorku Výběr vzorku: Náhodný výběr Záměrný výběr Typický výběr Panelový výzkum Omnibusový výzkum

4.Sběr dat Sekundární Vnější: státní statistiky, knihy, periodika, noviny, Internet výroční zprávy, Vnitřní: rozpočty, časové řady, tržby, zprávy obchodních prac., kontakty se zákazníky Primární Pozorování Dotazování - písemné - ústní - telefonní Experiment

Otázky s uzavřeným koncem Dichotomické Mnohonásobný výběr Likertova škála souhlasu Významový diferenciál Škála důležitosti Hodnotící škála Škála úmyslu koupit

Otázky s otevřeným koncem Zcela nestrukturované Slovní asociace Dokončení věty Dokončení povídky Dokončení obrázku

Dotazník Identifikační data Klasifikační data Data o subjektu: fakta „Hard data“ názory „soft data“

Návrh dotazníku Srozumitelné, snadno zodpověditelné otázky Důležité je řazení otázek Souslednost a logická návaznost Nesmí být složité, komplikované, nejednoznačné otázky Nepoužívat vícevýznamové slova Dát dotazníku úvod, rámec otázek, otestovat jej

5. Statistické zpracování 6. Interpretace výsledků a doporučení