Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza trhu biopotravin

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza trhu biopotravin"— Transkript prezentace:

1 Analýza trhu biopotravin
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza trhu biopotravin Autorka bakalářské práce: Sára Bejčková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Renata Vrchotová České Budějovice, červen 2016

2 Motivace a důvody zvolení daného tématu
Osobní zájem o danou problematiku Výběr známého prostředí Aktuálnost tématu Prohloubení znalostí

3 Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat současné postavení trhu biopotravin v ČR a na základě zákaznických preferencí a informací managementu konkrétního podniku navrhnout obecné možnosti rozvoje trhu s biopotravinami a možnosti rozvoje konkrétní obchodní jednotky.

4 Výzkumné otázky Kdo tvoří hlavní spotřebitelskou skupinu biopotravin v ČR? Jaký druh biopotravin je na českém trhu nejvíce poptáván? Co je hlavním faktorem odrazujícím zákazníky od nákupu biopotravin? Zvýšila by silnější marketingová komunikace biopotravin ve zkoumané prodejně jejich spotřebu?

5 Použité metody Vlastní pozorování Řízené rozhovory Dotazníkové šetření
Analýza dokumentů Analýza výsledků

6 Charakteristika zkoumané obchodní jednotky
Název: Biologika Sídlo: Míru 16, Rokycany Právní forma: Fyzická osoba (živnost volná) IČO: Předmět podnikání: Distribuce biopotravin a produktů zdravé výživy

7 Odpověď na výzkumnou otázku č. 1
Kdo tvoří hlavní spotřebitelskou skupinu biopotravin v ČR?

8 Odpověď na výzkumnou otázku č. 2
Jaký druh biopotravin je na českém trhu nejvíce poptáván?

9 Odpověď na výzkumnou otázku č. 3
Co je hlavním faktorem odrazujícím zákazníky od nákupu biopotravin?

10 Odpověď na výzkumnou otázku č. 4
Zvýšila by silnější marketingová komunikace biopotravin ve zkoumané prodejně jejich spotřebu?

11 Návrhy opatření Pro rozvoj trhu Pro rozvoj obchodní jednotky
Kampaň na podporu prodeje biopotravin Vhodně zvolený obal a umístění bio sortimentu v OJ Pro rozvoj obchodní jednotky Věrnostní programy Sponzoring veřejných akcí Typy pro zpravování biopotravin

12 Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny
Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

13 Doplňující dotazy Vedoucí bakalářské práce Oponent bakalářské práce
Jaká je dle vašeho názoru budoucnost spotřeby biopotravin v ČR? Oponent bakalářské práce Jaká je motivace firem pro realizaci informačních seminářů? Jaké jsou náklady na podle Vás efektivní reklamu v televizi, kdo bude tyto náklady hradit?

14 Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Analýza trhu biopotravin"

Podobné prezentace


Reklamy Google