Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Lukáš Cvik Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS
Motivace a důvod řešení daného problému Znalost společnosti MeCon sport style s.r.o. Nadstandartní vztahy s vedením společnosti Vstřícné jednání a poskytování potřebných informací Zajímavost tématu
Cíl práce Analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě výzkumu navrhnout úpravu stávajícího marketingového mixu
Výzkumné otázky Je společnost ve svém oboru dostatečně známá? Má okolí společnost v podvědomí? Je marketingový mix, který firma používá dosti působivý?
Použité metody Analýza vnějšího prostředí (PESTEL) Analýza vnitřního prostředí Analýza SWOT Porterův model pěti sil Bostonská matice BCG Dotazníkové šetření
Dosažené výsledky Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace
Závěry Odpovědi na výzkumné otázky Dotazníkové šetření
Vaše dotazy?
Děkuji Vám za pozornost