Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ovládáme králíčka Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Advertisements

Tvorba panorámat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
Experimentální metody oboru – Pokročilá tenzometrie – Měření vnitřního pnutí Další využití tenzometrie Měření vnitřního pnutí © doc. Ing. Zdeněk Folta,
ROVNOMĚRNÝ POHYB, PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Práce s grafickým programem GIMP Co se všechno naučíme??? Tvorba.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/15 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Mechanika II Mgr. Antonín Procházka. Co nás dneska čeká?  Mechanická práce, výkon, energie, mechanika tuhého tělesa.  Mechanická práce a výkon, kinetická.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ NASTAVENÍ DIGITÁLNÍHO FOTOAPARÁTU 1. část DIGITÁLNÍHOtavenfotoaparátu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Funkce Lineární funkce a její vlastnosti 2. Funkce − definice Funkce je předpis, který každému číslu z definičního oboru, který je podmnožinou množiny.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název: PowerPoint DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_12
Pohyb objektu po křivce
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 14– VIDEO V PREZENTACI. Název školy:
Obecná rovnice přímky - procvičování
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Lineární funkce - příklady
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Grafické řešení lineárních rovnic
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
Snížení nákladů na vytápění budov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
Excel – tabulkový procesor
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_
Jedno-indexový model a určení podílů cenných papírů v portfoliu
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
DRUHY ZÁVITŮ VY_32_INOVACE_30_613
Matematika Parametrické vyjádření přímky
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Název: Práce s tabulátory Autor: Hokr Jan
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Lom světla Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
VY_32_INOVACE_09_16_malování
Rovnice a graf přímé úměrnosti.
Parametrická rovnice přímky
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Lineární funkce a její vlastnosti 2
Pohyb tělesa rychlost, dráha, čas.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Jak postupovat při měření?
Přenos záznamu do PC Analogový záznam Michal Pelikán.
Dvourozměrné geometrické útvary
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Konstrukce trojúhelníku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zoner Callisto 4 Callisto 2 – barvy, stín, šipky, vrstvy.
Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Člověk a jeho svět 3. ročník
Lineární funkce a její vlastnosti
Informatika – Základní operace s buňkami
Příklady - opakování Auto se pohybovalo 3 hodiny stálou rychlostí 80 km/h, poté 2 hodiny rychlostí 100 km/h, pak 30 minut stálo a nakonec 2,5 hodiny rychlostí.
Konstrukce trojúhelníku
Transkript prezentace:

Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0211

Synfig studio – rostliny podruhé Řadu efektů a činností můžeme nechat přímo na Synfigu. Příkladem může být třeba v minulé části zmíněný ambientní pohyb. Zdá se, že pak bude ale scéna plná klíčových snímků a dílčích animací, ve kterých bude složité se vyznat. Přitom nám vlastně vůbec nezáleží na tom, jak přesně se bude tráva pohybovat, prostě se bude vlnit větrem. Jak na to?

Příprava rostliny Stejně jako v minulé části si připravte svah s travou, tentokrát jen jako statický (neanimovaný, standing man). Podívejte se, které parametry určují pohyb trávy.

Která hodnota, který směr... Je vidět, že změnit pozici trávy není těžké – změníme pozici zeleného bodu nebo změníme Gravity. My ale potřebujeme změnu automatickou a navíc jen v jednom směru (tráva se hýbe zleva doprava, ale málokdy shora dolů). Musíme tedy napřed souřadnice oddělit: Gravity - Pravé tlačítko myši – Convert – Composite. Náhodná má být jen jedna souřadnice a to X: X-Axis – Convert - Random

Nastavení „náhody“ Teď musím nestavit parametry náhodného pohybu: Link – výchozí souřadnice Radius – rozptyl náhodného parametru Seed – neměňte Speed – kolikrát za sekundu se generuje nová hodnota Interpolation – určuje, jak se určuje následující hodnota z aktuální Loop Time – určuje, za jak dlouho se mají hodnoty opakovat (chcete udělat hodiny, semafor...)

A tráva se pohybuje... Chceme-li klidný pohyb, změníme Speed na hodnoty menší než jedna (čím méně, tím je pohyb pomalejší), moje hodnota 2 znamená dvě změny hodnoty za sekundu a odpovídá poměrně silnému větru...

Pohyb rostliny v čase – úkol 2 Vytvořte animaci se zatravněným svahem (stačí horizont) a jedním – dvěma keři – stromy, které se budou hýbat ve větru, ale bude použito náhodného pohybu, ne animace. V dalších materiálech se budeme věnovat i jiným možnostem náhodného určení hodnoty parametru.

Zdroje Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací