Vědeckovýzkumný IS Milan Šorm.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Kraje České republiky Porovnání krajů České republiky dle ekonomických údajů a údajů o obyvatelstvu Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Inf Používání a tvorba databází. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Studijně administrativní IS Milan Šorm. 9. prosince 2005Univerzitní informační systém2 Obsah prezentace Motivace Zařazení studijně administrativního IS.
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Osobní management Milan Šorm. 9. prosince 2005Univerzitní informační systém2 Obsah prezentace Motivace Zařazení osobního managementu v IS Přehled funkcí.
Co nového ve VVIS Tereza Černá
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Proces zajištění výuky na ČVUT FBMI (školení )
Úvod do projektového řízení
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Osobní management v UIS
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Procesní management v oddělení logistiky
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Univerzitní informační systém
Přijímací řízení pro rok 2008/9
Evropské fondy: Řízení rizik podvodů
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
METODIKA ZAVÁDĚNÍ UIS NA JINÝCH UNIVERZITÁCH
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
DOKUMENTACE ANEB CO CHCETE ZLEPŠIT
Kontrola závěrečných prací na Masarykově univerzitě
eRecept – komunikace se základními registry
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Setkání zaměstnanců FHS
Interní grantová agentura
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Propojení UIS s knihovnami
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Elektronické informační zdroje pro obor pedagogika
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Liberec.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Portál PUBLIKACE jako nástroj evidence výsledků vědeckovýzkumných aktivit Situace ke konci roku 2016 Cíl na rok 2017 – z nástroje dílčích sběrů vytvořit.
Centralizované rozvojové projekty 2017
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Hodnocení předložených žádostí – případ UK
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Klíčové aktivity projektu
Akreditace NMS Podklady Poděbrady
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
DERS s.r.o. > Třída ČSA 383, Hradec Králové > tel.:
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Vědeckovýzkumný IS Milan Šorm

Univerzitní informační systém Obsah prezentace Motivace Zařazení vědeckovýzkumného IS Přehled funkcí subsystému Podporované vazby Nadstandardní funkce Plánovaný vývoj Návaznost na interní evaluace zaměstnanců Zkušenosti z provozu 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Motivace Vědeckovýzkumný proces představuje druhou hlavní činnost univerzity Vědeckovýzkumný proces je dnes silně zatížen řadou opakujících se administrativních úkonů Jde zejména o výkaznictví činnosti a o tvorbu podkladů pro přípravu projektů Budujeme systém skladování VV informací 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Zařazení vědeckovýzkumného IS Jedná se o nově vytvářený subsystém UIS (18 měsíců vývoje) Zabývá se administrativními procesy vědeckovýzkumné činnosti Snaží se minimalizovat opakování tvorby stejných výkazů Vyžaduje rozsáhlé počáteční naplnění Vývoj subsystému je nyní dotován 2 pracovníky 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Přehled funkcí subsystému V současné době je vstupní část subsystému členěna do tří rozsáhlých oblastí Záznamník výzkumníka (projektová činnost) Moje publikace (publikační činnost) Životopisné údaje (biografická data) Výstupem subsystému je portál veřejných informací o vědeckovýzkumné činnosti a přehled citací životopisy interní evaluace 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Záznamník výzkumníka Aplikace analogická k Záznamníku učitele (pracovníci znají a umějí používat) Zpracovává agendu existujících projektů (vč. podpory výzkumných záměrů) Vytváří pracovní týmy, které mohou navzájem efektivně plánovat a komunikovat harmonogram dokumenty úkoly a jejich plnění 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Záznamník výzkumníka Uložení výstupů z projektu publikace vázané na projekt výsledné dokumenty vázané na projekt Návaznost na financování projektu možnost evidence rozpočtu a čerpání budováno postupně napojení na ekonomický IS Informace o projektech jednotný portál informující o řešených projektech 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Moje publikace Evidence veškeré publikační činnosti pracovníka Podrobně strukturně uloženo, aby bylo možné tvořit citace dle ISO 690 Návaznosti na projekty, možnost uložení celé publikace elektronicky Návaznosti na uznávání v RIV a PUV Společné s evidencí knihovny (zdroj dat) 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Životopisné údaje Sumarizují informace ze studijně administrativního IS (rozsah výuky, ZP) Dále informace z projektů a publikací A přidávají další informace dosud neobsažené – účasti v komisích, osobní údaje, reference, stáže a zvané přednášky… Vytvářejí podklad pro tvorbu životopisů interní evaluace 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Výstupy z VVIS Informační portál o pracovnících (publikace, projekty, životopis) o pracovištích (ditto) o projektech (uznané publikace, dokumenty) o publikacích (prohledávání) Přehled citací a jejich exporty Životopisy Interní evaluace Přehledy pro RIV 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Podporované vazby Povinný výstup do RIV (příp. PUV) měnící se struktura požadovaná MŠMT vázání publikací a projektů na pracoviště Kontrola existence projektů v CEP/CEZ nutné pro pozdější vazby projektových publikací na projekty a záměry v RIV Propojení na SAP financování projektů Propojení na reakreditace 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Nadstandardní funkce Sběr velkého množství údajů vytváří unikátní podklady pro tvorbu projektových zadání Projektové aplikace využívají osobní management, vytváří komunikační prostředí Uložení publikací formou citací umožňuje využít tyto údaje ve správě ZP a v sylabech Přesné citace umožňují statistické vyhodnocení potřeb knih pro knihovnu 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Plánovaný vývoj Dokončení aplikací na tvorbu životopisů různé struktury životopisů užití fólií pro zakrývání údajů v některých typech Vytváření životopisných brožur pro pracoviště, pro projektové týmy Reakreditace sestavení materiálu pro akreditační komisi Dokončení propojení na SAP 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Návaznost na interní evaluace Snahou je jedenkrát ročně ohodnotit pedagogickou a vědeckovýzkumnou činnost všech pracovníků Podkladem pro evaluace jsou zadané údaje v studijně administrativním informačním systému v projektech, publikacích a životopisech Údaje jsou agregovány pro použití na univerzitě, fakultách a ústavech 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Interní evaluace Je možné jít až na jednotlivé položky evaluačních zpráv a se zaměstnanci konzultovat uvedené údaje Vyhodnocené evaluace jsou podklady pro přidělování finančních prostředků na fakulty a ústavy Interní evaluace budou též využity pro ohodnocení kvality při Ph.D. a Doc. pracích 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Univerzitní informační systém Zkušenosti z provozu Systém v provozu 1 rok (mezi uživateli) RIV za rok 2004 odeslán celkem dvakrát (hlavní a dodatky) Nyní dochází k plnění systému pro údaje RIV 2005 a pro interní evaluace 2005 Dosud byly interní evaluace provozovány jen pro jednu fakultu (PEF, od roku 2000) Rozporuplné pocity uživatelů (množství dat) 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém

Děkuji za pozornost. Dotazy? 9. prosince 2005 Univerzitní informační systém