Marketingový systém řízení RISKUJ Marketingový systém řízení
RISKUJ Marketingové analýzy 1 000 2 000 3 000 4 000 Marketingové strategie 1 000 2 000 3 000 4 000 Podnikatelské koncepce 1 000 2 000 3 000 4 000 Základní pojmy z marketingu 1 000 2 000 3 000 4 000
Marketingové analýzy za 1 000 Jaký výrobek označujeme pojmem dojná kráva? výrobky s vysokým podílem na trhu, jejich podíl už neroste
Marketingové analýzy za 2 000 Co je to tržní potenciál? ukazatel, který udává, kolik výrobků by se mohlo na daném trhu prodat
Marketingové analýzy za 3 000 Čím se zabývá SW analýza? vnitřním prostředím firmy – hledá silné a slabé stránky
Marketingové analýzy za 4 000 Čím se zabývá portfoliová analýza BCG? rozděluje výrobky do čtyř skupin podle jejich podílu na trhu a podle tempa růstu trhu
Marketingové strategie za 1 000 Charakterizujte strategii tržní mezery strategie zaměřená na konkurenci, hledá prázdné místo na trhu
Marketingové strategie za 2 000 Co je to strategie? dlouhodobý způsob chování firmy, který má vést k dosažení cílů firmy
Marketingové strategie za 3 000 Vyjmenujte strategie zaměřené na zákazníky strategie nízkých nákladů strategie diferenciace výrobku strategie segmentace trhu
Marketingové strategie za 4 000 V čem spočívá strategie rozvoje výrobku? firma se snaží prosadit na stávajícím trhu s novým výrobkem
Podnikatelské koncepce za 1 000 Které podnikatelské koncepce znáte? výrobní koncepce výrobková koncepce prodejní koncepce marketingová koncepce eko sociální marketingová koncepce
Podnikatelské koncepce za 2 000 Co je podstatou výrobkové koncepce? čím kvalitnější výrobek, tím větší prodej a zisk
Podnikatelské koncepce za 3 000 Vyjmenuj hlavní představitele výrobní koncepce Henry Ford, Tomáš Baťa
Podnikatelské koncepce za 4 000 Jaký je rozdíl mezi prodejní a marketingovou koncepcí? obě používají stejné nástroje, ale u prodejní je na prvním místě výroba a pak zákazník a u prodejní se nejdřív zjišťují potřeby zákazníka a podle toho se vyrábí
Základní pojmy za 1 000 Co je marketingový mix? kombinace marketingových nástrojů – výrobku, ceny, distribuce a propagace
uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence Základní pojmy za 2 000 Co je cílem marketingu? uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence
rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků Základní pojmy za 3 000 Co je segmentace trhu? rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků
dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy Základní pojmy za 4 000 Kdo ovlivňuje konkurenční prostředí firmy? dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy