Marketingový systém řízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Význam informací v podnikání
Advertisements

Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
2.Vnitřní analýza.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Koncepce marketingového řízení
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
MARKETING.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Komplexní analýzy.
Podnikatelské koncepce
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1.Obsah marketingového řízení
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Prosperita organizace
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Strategické marketingové plánování. umožňuje přesnější formulování cílů, možnosti firmy zohledňuje měnící se marketingové příležitosti vede k lepší koordinaci.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Podnikatelský plán struktura plánu.
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
Tržní prostředí.
Marketing Základy a postupy..
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
2. Úloha marketingu ve firmě
Model strategie marketingového mixu
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Digitální učební materiál
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Marketing farmářských produktů
Marketing Základy a postupy..
Podnikatelské koncepce
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Marketingový systém řízení RISKUJ Marketingový systém řízení

RISKUJ Marketingové analýzy 1 000 2 000 3 000 4 000 Marketingové strategie 1 000 2 000 3 000 4 000 Podnikatelské koncepce 1 000 2 000 3 000 4 000 Základní pojmy z marketingu 1 000 2 000 3 000 4 000

Marketingové analýzy za 1 000 Jaký výrobek označujeme pojmem dojná kráva? výrobky s vysokým podílem na trhu, jejich podíl už neroste

Marketingové analýzy za 2 000 Co je to tržní potenciál? ukazatel, který udává, kolik výrobků by se mohlo na daném trhu prodat

Marketingové analýzy za 3 000 Čím se zabývá SW analýza? vnitřním prostředím firmy – hledá silné a slabé stránky

Marketingové analýzy za 4 000 Čím se zabývá portfoliová analýza BCG? rozděluje výrobky do čtyř skupin podle jejich podílu na trhu a podle tempa růstu trhu

Marketingové strategie za 1 000 Charakterizujte strategii tržní mezery strategie zaměřená na konkurenci, hledá prázdné místo na trhu

Marketingové strategie za 2 000 Co je to strategie? dlouhodobý způsob chování firmy, který má vést k dosažení cílů firmy

Marketingové strategie za 3 000 Vyjmenujte strategie zaměřené na zákazníky strategie nízkých nákladů strategie diferenciace výrobku strategie segmentace trhu

Marketingové strategie za 4 000 V čem spočívá strategie rozvoje výrobku? firma se snaží prosadit na stávajícím trhu s novým výrobkem

Podnikatelské koncepce za 1 000 Které podnikatelské koncepce znáte? výrobní koncepce výrobková koncepce prodejní koncepce marketingová koncepce eko sociální marketingová koncepce

Podnikatelské koncepce za 2 000 Co je podstatou výrobkové koncepce? čím kvalitnější výrobek, tím větší prodej a zisk

Podnikatelské koncepce za 3 000 Vyjmenuj hlavní představitele výrobní koncepce Henry Ford, Tomáš Baťa

Podnikatelské koncepce za 4 000 Jaký je rozdíl mezi prodejní a marketingovou koncepcí? obě používají stejné nástroje, ale u prodejní je na prvním místě výroba a pak zákazník a u prodejní se nejdřív zjišťují potřeby zákazníka a podle toho se vyrábí

Základní pojmy za 1 000 Co je marketingový mix? kombinace marketingových nástrojů – výrobku, ceny, distribuce a propagace

uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence Základní pojmy za 2 000 Co je cílem marketingu? uspokojit přání zákazníka lépe než konkurence

rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků Základní pojmy za 3 000 Co je segmentace trhu? rozčlenění trhu na menší skupiny zákazníků

dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy Základní pojmy za 4 000 Kdo ovlivňuje konkurenční prostředí firmy? dodavatelé, konkurenční firmy, stát, nové firmy