Ing.Lenka Bombera Piskačová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing.Lenka bombera piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_EKO40 Název školy.
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiří Hajn Název DUM: Voda (opakování) Název sady: Chemie – 8. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV53 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/15 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV35 Název školy.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT49 Název školy SPŠ a.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Alkoholické nápoje - víno
Vedlejší jatečné produkty
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Leden Ročník 6.
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Základní zásady pro vedení evidence
Základní formy prodeje
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Algoritmizace - opakování
Ing.Lenka Bombera Piskačová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ARANŽOVÁNÍ.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Maso – zrání, vady, kontrola, skladování
Grafické formáty Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Ošetřování textilních výrobků
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Konstantin a Metoděj v České republice.
Marketingový informační systém
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Informační a komunikační technologie
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_05_oběhový systém
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_ZJIŠŤOVÁNÍ TRHLIN_S4
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Drogerie – Osobní hygiena III.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název prezentace (DUMu): Odborný styl – popis pracovního postupu
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_264_ČJ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Transkript prezentace:

Ing.Lenka Bombera Piskačová Dotazník Ing.Lenka Bombera Piskačová

CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR28 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový výzkum a informace Téma Dotazník Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 29.9.2012 Anotace Žáci se seznámí se základními druhy dotazníků, tvorbou dotazníků.

Dotazník - nejrozšířenější technika marketingového výzkumu - písemná forma komunikace - klasická papírová podoba, elektronická podoba

Výhody dotazníku: - poměrně levná metoda průzkumu - jednoduché vyplnění, zpracování, vyhodnocení - pohodlí při vyplňování – např. v klidu doma

Nevýhody dotazníku: - obtížné získávání osob ochotných dotazník vyplnit - pocit anonymity může způsobit uvádění nepravdivých informací - redukuje komunikaci – při výzkumu nelze sledovat nonverbální komunikaci

Rozsah dotazníku by se měl pohybovat v únosných mezích tak, aby respondenty příliš časově nezatěžoval. Otázek by mělo být maximálně 50 a doba vyplňování by neměla přesáhnout 20 minut nebo množství času, které je oslovený ochoten dotazníku věnovat. Nepsaným pravidlem je, že více než 20 otázek dotazovanou osobu zpravidla již obtěžuje a odrazuje od vyplnění.

Zásady tvorby dotazníku: - srozumitelný a přehledný - upoutat pozornost - jednoduchost na vyplňování - stylisticky a gramaticky správně sestavený - vhodně typograficky a graficky upravený

Typy otázek dotazníku: 1.) Uzavřené - dichotomické škálové výběrové výčtové trichotomické

2.) Otevřené – volné - dokončení věty - dokončení příběhu - dokončení obrázku

3.) Všeobecné – věk - pohlaví - vzdělání respondenta ……..