Český jazyk – čtení Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_23
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Léto AUTOR: Mgr. Věra Tauchmanová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE: 10.9. 2012 Charakteristika ročního období a žáci doplňují odpovědi na otázky VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Český jazyk - čtení KLÍČOVÉ KOMPETENCE: zařazujeme formy práce, při kterých žáci sami vyhledávají potřebné informace, využíváme k výuce návodné otázky, rozhovor, diskuzi MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Výtvarná výchova, Matematika, Přírodověda OČEKÁVANÝ VÝSTUP: soustředit se na čtený text, rozumět obsahu, reprodukovat krátký text podle otázek a ilustrací TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 4. a 5.r. praktická škola
LÉTO Léto začíná v červnu. Letní měsíce jsou červen, červenec a srpen. Na začátku června rozkvetly javory a přilákaly do svých košatých korun stovky hmyzu. V červnu nejvíc zpívají ptáci a přicházejí letní bouřky. V červnu zrají višně, třešně a jahody. Louky voní a začíná senoseč. Dny jsou v červnu dlouhé a noci krátké.
Které měsíce jsou letní? ( správně podtrhni) Červen, září, červenec, prosinec, srpen, duben Co je to senoseč? ……………………………………………………….. Namaluj mísu s letním ovocem
Odkazy a citace ŠKODA, Eduard. Přírodověda. první. Praha: Parta, 2011, s. 59. http://www.google.cz/imgres?q=l%C3%A9to&num=10&hl=cs&biw=1280&bih=923&tbm=isch&tbnid=-zlsjXYFFLf0BM:&imgrefurl=http://www.horoskopnamiru.cz/astronomicke-leto-2010&docid=ecX7dJ6Lp2-6VM&imgurl=http://www.horoskopnamiru.cz/files/leto-2010.jpg&w=800&h=536&ei=_pBxUI-sNMn-4QTvnoCwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=426&vpy=560&dur=367&hovh=170&hovw=221&tx=162&ty=128&sig=114166992876760498954&sqi=2&page=1&tbnh=169&tbnw=215&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:11,s:0,i:169