Projekt: Šance pro každého žáka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život je jako cesta vlakem…
Advertisements

Naučil jsem se....
Farma:ztracená ovečka. Tak toto jsou naše ovce: Ale co to?Kde je naše nejoblíbenější ovečka!!Prosím pomož nám jí najít!
Naše třída od 1. do 7..
Bowlingservis Vás vítá.
16. Jakub s Ezauem se usmířili. Jak se daří mému bratrovi? Zlobí se na mě stále?
Táborová love story Rysové. Hlavní postavy: Kiwi, Rychlonožka, Klouzačka, Srnka, Práče, Skokan, Puchýř a Tučňák Dále hrají: Prskavka, Sojka, Čiperka,
Kamarádi :o) :o).
.... budeme mít rodinku můžete se podívat....
PRÁZDNINY 2010 A JAK TO ZASE ZAČALO. CO SE VLASTNĚ DĚLO NA KOPRETINĚ ? •B•Bylo potřeba uskutečnit další výměnu elektrického vedení •Š•Štěstí přeje připraveným,
Máš rád humor pro dospělé ?.
PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA ZÁKLADNÍ ŠKOLA JIRÁSKOVA, VYSOKÉ MÝTO
DRUHY NÁŘADÍ METR ROZKLÁDACÍ měří s přesností na 1mm METR SVINOVACÍ
Já vím.... Já vím... Vím, že láska může bolet i hřát, chci se s tím ale prát Vím, že láska může bolet i hřát, chci se s tím ale prát. Ty jsi neřekl,
Moudrost h usí Kladli jste si už někdy otázku, proč husy na svých dlouhých cestách létají vždycky ve formacích ve tvaru V? Jak se často stává, můžeme.
Grafika Martina Fabianová, Lyra. … rozhodla jsem se zúčastnit se grafické části VZSST z trošku jiné stránky, tak doufám, že mě s tím hned nevykopnete.
Lektorky: Andrea Novotná, Kateřina Pintířová Účastníci: Tomáš Karger, Martin Kroupa, Adéla Sanitrová, Zuzana Lechnerová, Miroslav Houška.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Fotopříběh s ponaučením…
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
Ahojky, lidi ! Doufám, že se máte skvěle. Tak tu máme zase krutou zimu, ach jo !? Každý z nás ví, kdo z toho má největší radost. Že ? Mirku, už tě vidím.
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Člověk se nědy zeptá proč...???
Veronika Burdová Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
Děkuji... Děkuji... Děkuji... Děkuji... Děkuji....
Hoaxy? Neboli jak se budí panika…… Kateřina Procházková.
Životní prostředí klady vs. zápory.
Pohádkové hlášky Václava Faltuse
Jak to vlastně bylo. Nikola Petráková.
Patronus 9/06 Madam Pomfrey, prof. McGonagallová, prof. Snape od Veni.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Lenka Hodačová Mé studium na 4.zš v Chebu.
Den Země 2006 Zpráva třídy 6. A, aneb jak jsme Den Země prožili my.
Moje třída.
Zkuste říct Hudba:Michal Tučný Chtěl bych být medvídkem.
Neděle pěkná jako tulipán, a proto není radno býti sám, říkáme vesele, dneska jen v kostele vítáme zrovna vás. Slečna jde v džínách, to se nedělá, jít.
„Opravdový přítel je ten, kdo ti nabídne ruku a dotkne se tvého srdce“
Mé studium na 4.zš v Chebu Kateřina Roulichová
BEJCI Tohle je asi konec bejků pátá třída končí Jeden chce jít na matematickou TAK TOHLE JE NA PAMÁTKU.
9 let na základní škole:.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
KROUŽEK MALÝ KUCHTÍK (1. – 3. ročník).
Odkud se vzal kuchyňský robot?. Víte proč člověk vynalézá? Protože je líný! V 17. století kuchaři šlehali hodinami vaječný bílek březovými metličkami.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
„A teď mi děti řekněte, čím jsou vaši tatínkové a kde pracují. Tak třeba ty Pepíčku.“ „Prosím, můj tatínek je úředník a pracuje jako prostitut.“ „Prosím.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: David Kranz Název prezentace (DUMu): 9. Výroba ryteckého kladívka Název sady: Rytecké techniky pro zdobení zbraní.
Žákovský parlament – I. stupeň
Adéla Harenčáková 7. třída
Název: Výroba stahováku ložisek Autor: Pavel Moravec
VY_32_INOVACE_659_SOUBORNÁ PRÁCE Název školy
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Jak středověcí obchodníci násobili pomocí svých prstů?
Projekt: Šance pro každého žáka
Naučil jsem se....
Máš rád humor pro dospělé ?.
„Moje škola – moje třída“
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Fenomenální ženě! Zjistila jsem, že cokoliv se stane, jakkoliv zlé se to zdá - život jde dál a zítra to bude lepší.
Děti jsou DAR... jak je MILOVAT ?!?
VY_32_INOVACE_19 19 Vím, co čtu IV. autor: Mgr. Jana Kobylková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Levým tlačitkem můžeš přecházet mezi snímky
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_09_Kocůrková
Ach ty naše krásné ženy.
Transkript prezentace:

Projekt: Šance pro každého žáka Reg. číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000595

Základní škola Jihlava, Jungmannova 6, příspěvková organizace Šance pro každého žáka Kroužek pracoval ve složení: Martin Kučera, Tomáš Hermann, Jan Ferenc, Michal Ferko, Patrik Ferko, Jan Karala, Patrik Laštovička a Marek Kudrna pod vedením pana učitele Pavla Koreně

„Dobrý den. Jmenuji se Tomáš Herman, jsem žákem 8 „Dobrý den. Jmenuji se Tomáš Herman, jsem žákem 8. třídy a budu vás provázet naší prezentací. Co držím v rukou, tak to je skládací židlička. Vzorový výrobek.“

„To se pode mnou rozlomí,“ prohlásil jsem sebevědomě. „Nech si keci na koledy, vlez na to a uvidíš,“ pravil pan učitel.

ŽIDLIČKA TO KUPODIVU VYDRŽELA !!!

„To zmákneme za dva kroužky,“ prohlásil jsem sebevědomě. Když jsme přišli na další kroužek, pan učitel už měl nachystaný materiál, z kterého budeme vyrábět židličku. „To zmákneme za dva kroužky,“ prohlásil jsem sebevědomě.

„Hoši,“ řekl vážným hlasem pan učitel, „ty hranolky a latě jsou z tvrdého bukového dřeva. Mělo to být pro nás varování, ale nějak jsme to v té chvíli ještě nechápali.

“Tak se pustíme do práce. Začneme zakulacovat nohy “Tak se pustíme do práce. Začneme zakulacovat nohy. Židlička má 4, vezmeme hrubý pilník, jemný pilník, smirkový papír a jedeme.“ Když jsme začali, tak jsme pochopili, co je to tvrdé dřevo. Šlo to ztuha!

A tady už Patrik pracuje na laťkách, které přišroubujeme nahoru A tady už Patrik pracuje na laťkách, které přišroubujeme nahoru. „Pánové,“ upozorňoval pan učitel, „musí to být hladké jako … „JAKO DĚTSKÁ PRDELKA!“ zařvali jsme jednohlasně. „My už ty vaše „průpovídky“ známe.“

To víte, že nám pan učitel pomohl. Od toho tady taky je. Musím se pochlubit. Tak tohle je můj MAJSTŠTYK. Hranolek osmirkovat, naměřit, vyvrtat dvě díry plochým vrtákem průměru 12 mm, jednu podle nákresu proříznout pilkou čepovkou a kulatým pilníkem pěkně vyhladit. To víte, že nám pan učitel pomohl. Od toho tady taky je.

Když jsme měli nohy opracované, pan učitel prohlásil: „Hoši, jdeme vrtat. Na krajích 2 díry plochým vrtákem na upevnění kulatiny, uprostřed spirálovým vrtákem naskrz na spojení vratovými šrouby. Kdo to splete, je vrták!“

A takhle vypadá jedna hotová noha A takhle vypadá jedna hotová noha. Nic jsem nezvrtal, můžu být na sebe hrdý, zatím…

A tady už Lukas řeže kulatinu příslušných rozměrů na spojení noh. Řeže na pásové pile. To ještě ale nesmíme. Tak to prosím nikde neříkejte, pan učitel by měl průšvih, kdyby se něco stalo, jo.

Jak sami vidíme, Lukasovi zůstalo všech 10 prstů a společně s Honzíkem začínají dávat dohromady spodní nosnou část židličky.

„Bušíš do toho jak hluchej do vrat, Lukasi. Pěkně v klidu, s citem,“ neodpustil si pan učitel.

Teď zase Lukasovi pomáhá Martin Teď zase Lukasovi pomáhá Martin. My jsme na to zvyklí, že si tak nějak navzájem pomáháme. A za toho, kdo zrovna není na kroužku, to udělají ti nejšikovnější a nejrychlejší. Zatím k nim moc nepatřím…

A teď pěkně spojíme nohy pomocí vratových šroubů. Na zatlučení opět používáme gumovou palici.

A zevnitř pěkně podložku a matku, dotáhneme klíčem a máme spodní část hotovou.

A tohle jsme prosím my. No, alespoň větší část z našeho kroužku. Ale musíme pracovat dál. Jdeme to nalakovat.

upozorňoval pan učitel. Kam na ty řeči pořád chodí?! „Tak pánové, lak,ředidlo, pořádně zamíchat, špičku plochého štětce ponoříme a pořádně roztíráme. To nejsou vrata vod stodoly,“ upozorňoval pan učitel. Kam na ty řeči pořád chodí?!

Naměříme dírky na spojení, předvrtáme, zahloubíme, přesmirkujeme a můžeme jít spojovat. Teď už to bude brnkačka.

Dotáhneme pěkně vruty, abychom si neroztrhli … „Tomášku, zkrať to. Máme na prezentaci jen pět minut.“ To je naráz fofr a já jsem vám toho chtěl ještě tolik říct.

Takže: bezbarvým lakem nalakujeme, necháme pořádně zaschnout, přesmirkujeme a ještě jednou nalakujeme. A je to hotové.

Mějte se všichni moc fajn, děkujeme za pozornost Někde na začátku prezentace jsem řekl, že za dva kroužky to máme hotové. Sorry, pane učiteli, zase jste měl pravdu vy. Ale stálo to za to. Kdybyste si náhodou chtěli něco podobného vyrobit, klidně se na naši školu obraťte. Mějte se všichni moc fajn, děkujeme za pozornost a do konce školního roku to spolu navzájem vydržme. Ahoj Tomáš.