METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Vlasta Geryková VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Zeměpis_20_Časová pásma.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Pohybové hry s gymnastickou stuhou Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_147_Pohybové.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Individuálně, ale společně a jinak
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Základy automatického řízení 1
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Video z mého města Mgr. Pavlína Hrabětová.
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
zpracovaný v rámci projektu
Od skupiny ke kooperaci
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Význam utkání v sportovních hrách
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
zpracovaný v rámci projektu
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Gymnasium Jižní Město Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
cíle workshopu: PRO PREZENTUJÍCÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
UA104 – Didaktika informatiky I
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Moje rodina
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Diagnostika dítěte předškolního věku
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
Transkript prezentace:

METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0005 Sada metodických listů: KABINET ANGLICKÉHO JAZYKA Název metodického listu: PŘÍPRAVA HODINY

Lesson Planning Příprava hodiny

Lesson Planning Bez komplexní přípravy na hodinu nelze docílit cílového jazyka – target language. Lesson planning is planning a journey Vyučující by měl mít jasno, kam a jakým způsobem chce ve vyučovací hodině dojít. Plán hodiny je hledání cesty k vytčenému cíli – t.j. dosažení target language.

Systém vyučovací jednotky každá vyučovací jednotka (vyučovací hodina) musí mít svůj systém kde jsme kam chceme dojít jaké metody použijeme při dosahování cíle zpětná vazba

Tradiční model přípravy na hodinu - PPP (presentation, practising, production) Je třeba stanovit CÍLE – kam se chceme dostat hlavním cílem je vždy TARGET LANGUAGE (viz dále). K dosažení cílů využíváme „stages“ etapy, tedy nejefektivnější cesty, jak se dostat k target language (viz dále).

TARGET LANGUAGE ZAHRNUJE: slovní zásobu topic – oblast jazyka gramatické struktury jazykové dovednosti apod.

STAGES - etapy Základní etapy tradičního modelu přípravy hodiny – PPP Etapy můžeme rozdělit na jednotlivé kroky – mikroetapy – mikrostages, jejichž pomocí dosahujeme cílů – tj. dosažení target language. Základní etapy tradičního modelu přípravy hodiny – PPP Presentation Practising Production

PPP Mluvíme o hodině angličtiny – žáci přicházejí do hodiny AJ, musí „přepnout“ svůj mozek na myšlení a vyjadřování se v anglickém jazyce. K tomu slouží část hodiny zvaná „warming up“ – převádíme žáka z používání jazyka č. 1 (ČJ) do jazyka č. 2 (AJ). WARMING UP – hry, soutěže, pětiminutové aktivity, párové, skupinové práce

PPP PRESENTATION stanovení programu hodiny a cílového jazyka, motivace kontrola porozumění procvičení – drilling (mechanický, významový, komunikativní) vysvětlení a dovysvětlení problémů

PPP PRACTISING procvičování Controled (kontrola učitelem pro přesnost) Free (kontrola žáky mezi sebou) PRODUCTION výsledný target language, kterého jsme chtěli dosáhnout cílový jazyk je třeba ověřit procvičením a získat feedback – zpětnou vazbu, jak se nám podařilo dosáhnou cílového jazyka