Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje Autor bakalářské práce: Tomáš Zavacký Vedoucí bakalářské práce: Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Mgr. Martina Vodičková České Budějovice, červen 2016
Motivace a důvody k řešení daného problému Aktuálnost tématu Důležitost tématu Vlastní zájem autora o dané téma
Cíl práce Zhodnotit dopravní situaci v příslušném mikroregionu Jihočeského kraje a navrhnout nový dopravní model. Model bude vycházet z preference páteřní železniční dopravy. Součástí práce jsou i ekonomické analýzy nového a původního dopravního modelu.
Výzkumné otázky Na trati číslo 199 je provozován dostatečný počet spojů a je zde zajištěn kvalitní segment dopravy Pro mikroregion Borovany se jako efektivní jeví nasazení malokapacitních autobusů
Použité metody Metody sběru dat Analýzy
Mikroregion Borovany Navrhnut autorem Hlavní sídla Borovany, Ledenice 6500 obyvatel 29% obyvatel denně vyjíždí
Železniční trať 199 Jednokolejná železniční trať mezinárodního významu Elektrifikovaná Dvouhodinový takt osobních vlaků Moderní elektrické vlakové soupravy Hojně využívána turisty
Návrhy nové dopravní nabídky – vlaková doprava Zavedení posilových osobních vlaků Zavedení mezinárodních osobních vlaků 8:03 13:03 České Budějovice 12:03 15:03 8:22 13:22 Borovany 11:44 14:44 9:01 14:01 Gmünd 11:05 14:05 10:09 15:09 Eggenburg 9:57 13:57 11:03 16:03 Vídeň 9:03
Návrhy nové dopravní nabídky – autobusová doprava Změna trasování některých linek Nasazení malokapacitních autobusů
Závěrečné shrnutí Výzkumný problém „Na trati číslo 199 je provozován dostatečný počet spojů a je zde zajištěn kvalitní segment dopravy“ nebyl potvrzen Výzkumný problém „Pro mikroregion Borovany se jako efektivní jeví nasazení malokapacitních autobusů“ byl potvrzen
Otázky vedoucího a oponenta Jak se díváte na zajištění noční dopravní obslužnosti (zejména na páteřních linkách) v rámci koordinovaného dopravního systému v Jihočeském kraji. Bez otázky
Děkuji za Vaši pozornost