CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan Herink Vedoucí BP: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent BP: Ing. Martíšek František Červen 2016
Motivace a důvody k řešení daného problému Vlastní zájem o dané téma Zaměření obchodní podnikání Rozšíření znalostí v oboru Dostupné zdroje informací
Cíl práce Analýza a zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané maloobchodní jednotce Doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu.
Výzkumný problém Spokojenost zákazníků s obchodem Zjištění nedostatků Eliminování a zlepšení nedostatků pro zkvalitnění obchodu Personál, produkt, doprava, servis, cena
Představení podniku E-shop 2008, kamenná prodejna 2010 Sídlo v Praze Tým 4 pracovníků Plavání, házená, volejbal, basketbal,.. Obrat 10 mil.
Použité metody Odborná literatura Vlastní zkušenosti a pozorování Dotazníkové šetření Zhodnocení a analýza dat
Dosažené výsledky a přínos práce Inovace, nové technologie, kvalita, image Dodavatel Nike Bannerová reklama Kamenná prodejna
Závěrečné shrnutí Analýza současného stavu CRM v podniku splněna Navržené změny stanoveny Cíl práce splněn
Otázky od vedoucího a oponenta práce V rámci doporučení zmiňujete bannerovou reklamu. Uveďte její konkrétní klady a zápory v kontextu Vámi vybraného podnikatelského subjektu. Jak firma řeší případné problémy nespokojených zákazníků s kvalitou zboží, dodáním zboží, sortimentem, cenami, jaké poskytuje záruky a jaká jsou specifika reklamačního řádu.
Děkuji za pozornost