Učíme se od přírody Obr. : https://upload. wikimedia

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohled na svět dalekohledem
Advertisements

Symbolické vystoupení z hrobu svých těl a zpřítomnění si Nulového bodu všech Nulových Bodů Prostor NB v NB je vyjádřen bílou barvou okolo obrázku cvičícího,
V lidském těle je více než 600 svalů.
7 Nezaměstnanost.
Mechanika Dělení mechaniky Kinematika a dynamika
MĚSÍC.
Lekce 2 Mechanika soustavy mnoha částic
Číslo a název šablony klíčové aktivity
5. Práce, energie, výkon.
Fyzika 7.ročník ZŠ K l i d a p o h y b t ě l e s a Creation IP&RK.
Soustava částic a tuhé těleso
Technická mechanika 8.přednáška Obecný rovinný pohyb Rozklad pohybu.
MECHANIKA.
Vazby a vazbové síly.
EKO/GISO – Kartografická zobrazení
Sopky Sopky jsou nejviditelnějším projevem energetických procesů uvnitř planety Země a jsou také klíčem k poznání jejího vývoje, neboť vulkanická.
Rovinné útvary.
Vypracovala: Bc. SLEZÁKOVÁ Gabriela Predmet: HE18 Diplomový seminár
Když tři rozměry nestačí...
Člověk.
SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Až na samý časový okraj vzniku vesmíru nahlédla americká sonda WMAP. Podle jejího měření se vesmír rozepnul do obrovských rozměrů v triliontině sekundy.
Elektrická energie.
FII-4 Elektrické pole Hlavní body Vztah mezi potenciálem a intenzitou Gradient Elektrické siločáry a ekvipotenciální plochy Pohyb.
Mechanika soustavy hmotných bodů zde lze stáhnout tuto prezentaci i učební text, pro vaše pohodlí to budu umisťovat také.
SVALOVÁ SOUSTAVA 5. ROČNÍK.
Předmět: Základy společenských věd Ročník: III.
Nela Bártová Opava,2010 Březen
Vymezení předmětu statika
Tvar, velikost a pohyby Země
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Marek Zámečník C4A ŽIVOTNÍ SÍLA.   francouzský filozof  představitel filozofie života  z rodiny židovského hudebníka  studium matematiky.
Z_088_Politická mapa dnešního světa světa _Státní hranice
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Planeta Země jako součást
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Autoportrét Název školy
Měsíc – oběžnice Země pro 5. ročník ZŠ
Vektorový součin a co dál?
VÝKON A PŘÍKON.
METODA HRANIČNÍCH PRVKŮ (INTEGRÁLŮ)
Přírodní vědy aktivně a interaktivně
U jednobuněčných je tělo tvořeno jedinou buňkou  na změnu prostředí reaguje buňka.  tělo mnohobuněčných je tvořeno mnoha specializovanými skupinami.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Identifikace vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_ICT.8.r.20 EU OP VK Škola, adresaZŠ Smetanova 1509, Přelouč AutorMgr. Miloš Půlpán Období tvorby VMČerven.
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví Téma: Nervová soustava Jméno autora:
KARDiVAR metodika VSR Co se vlastně měří? Jak naše tělo zajišťuje vnitřní prostředí pro harmonickou dělbu práce orgánů až po jednotlivé buňky ? Jaké má.
Fyzika I-2016, přednáška Dynamika hmotného bodu … Newtonovy zákony Použití druhého pohybového zákona Práce, výkon Kinetická energie Zákon zachování.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
Svalová soustava VY_32_INOVACE_06-03 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Struktura látek (pevných, kapalných a plynných)
náboženství staré Číny a Japonska
ZÁKLADNÍ FUNKCE SVALOVÉ SOUSTAVY
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Země – modrá planeta.
Ing. Michaela Štainbruchová
Rovnoměrně rotující vztažná soustava
Princip konstantní rychlosti světla
Sebepoznání a sebepojetí
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
VESMÍR.
Busines Object Relation Modeling
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
MECHANIKA.
Konstruktivní úlohy na rotačních plochách
3. Pohybová rovnice tuhého tělesa
MECHANIKA TUHÉHO TĚLESA
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Valení po nakloněné rovině
Transkript prezentace:

Učíme se od přírody Obr. : https://upload. wikimedia

Dostali jsme tělo a svět kolem nás, ale nedostali jsme návod k použití Dostali jsme tělo a svět kolem nás, ale nedostali jsme návod k použití. Příroda nás nenechává na pochybách, že o ní mnoho nevíme. Obr.:http://static3.businessinsider.com/image/5716954e5124c9e60c8b4574-480/louis-marquez-carries-his-dog-dallas-through-floodwaters-after-rescuing-the-dog-from-his-flooded-apartment-tuesday-april-19-2016-in-houston-storms-have-dumped-more-than-a-foot-of-rain-in-the-houston-area-flooding-dozens-of-neighborhoods-ap-photodavid-j-phillip.jpg

Ve světě kolem nás i uvnitř nás vidíme obdobné tvary Ve světě kolem nás i uvnitř nás vidíme obdobné tvary. Pohyb koordinovaný vede ke konstrukci a pohyb nekoordinovaný vede k destrukci. Obr.:https://c2.staticflickr.com/4/3904/18711578529_f82f86880a_b.jpg

Tvar je tvořen pohybem. Pohyb má tvůrčí potenciál. Obr.:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/63/Iris_16032014.jpg Obr.:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/72/The_Mark_of_a_Dying_Star.jpg

Obrys našeho těla je hranicí mezi naším makrokosmem a mikrokosmem Obrys našeho těla je hranicí mezi naším makrokosmem a mikrokosmem. Oba tyto prostory jsou trojrozměrné a jsou spojeny v našem středu. Pochopíme-li zákony pohybu, které jsou platné v makrokosmu, pochopíme i zákony platné uvnitř našeho těla. Obr.: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Girl_on_Beach_edit1.jpg/1280px-Girl_on_Beach_edit1.jpg

Dimenze. Tvůrčí potenciál pohybu je ohraničen dimenzemi. 1. Dimenze je definována osou. Pohyb v 1D reprezentuje rotaci kolem osy tam a zpět a posun podél osy tam a zpět….v 1D existují 4 základní možnosti pohybu. 2.Dimenze je definována rovinou. Pohyb v rovině už je podstatně pestřejší. Představme si čtvrtku, na kterou můžete namalovat obraz, nebo zakreslit projekt. Také na ní můžete napsat text. 3.Dimenze představuje prostor a prostor je trojrozměrný. V prostoru můžeme tvořit keramickou figuru, sochu, nebo postavit hrad z písku. Co posunuje tvůrčí pohyb na vyšší úroveň je čas. 4.Dimenze 3D + čas. Čas je jednotku časoprostoru, s kterým tvoří jeden funkční celek. Bez času není možný pohyb ani v 1D. Čas nás tedy posunuje do reality. Čas uzavírá změny v prostoru do cyklů ( den, rok, galaktický rok…) 5.Dimenze je verze. Například jeden den, ve kterém se udála změna v časoprostoru. Verze má počátek a konec. Verze představuje přesně definovanou změnu v prostoru za jednotku času. Pohyb v 5D tvoří různé přechodné tvary. Podívejme se na ně do kosmického imaginária.

Kosmické imaginárium Obr. :https://upload. wikimedia

Tvary v 5D jsou přechodné, nemají vlastní střed a tedy nemají propojený pravotočivý a levotočivý systém. Pohyby planet, které tyto tvary tvoří jsou rotační a posuvné, jednosměrné, planety se pohybují na úrovni 1D. Jejich pohyb je pouze pasivní, nemají schopnost aktivního pohybu. Jejich dráhy jsou výsledkem působení přírodních zákonů, jsou naprogramovány. Pohyb má vnitřní inteligenci. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/M82_HST_ACS_2006-14-a-large_web.jpg/1280px-M82_HST_ACS_2006-14-a-large_web.jpg https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Antennae_galaxies_xl.jpg

Na rozdíl od planet mají těla živočichů vlastní střed, ve kterém je propojena pravotočivá a levotočivá inerciální soustava. Proto jsou schopné aktivního pohybu . Aktivní pohyb, tedy ovládání pohybu těla souvisí se spojením pravotočivého a levotočivého systému jedním středem. Dostáváme se na úroveň projekce středu. V našem středu jsou nejsilnější vazby, které v kosmu existují. Vazby mezi duší a duchem- psychospirituální vazby. 6D znamená projekci vazby duše a ducha do reality. Obr.: https://cdn.pixabay.com/photo/2016/02/12/23/16/galaxy-1197046_960_720.jpg

6.Dimenze Představuje další rozměr pohybových schopností, projekci. Promítáme své představy do reality. Vývoj dimenzí odpovídá stvořitelským dnům. 7.Dimenze Dokončení diferenciace vědomí a destrukce božského ega pro nejvyšší dobro všech. 7D je posun od projekce k realizaci záměru. Hybnou silou na úrovni 7D je psychospirituální síla vnitřního člověka srdce.