Stav Avizovaných úprav (mail z 12/2016) 14. a 15. 3. 2017, Oáza Říčany Ing. Zdeněk Linhart / Ing. Michaela Kociánová
Přehled a stav avizovaných systémových úprav 1. Optimalizace odezev portálu DIP Zrychlení odezev načítání požadavků 2. Zobrazení agregovaných dokladů Načítaní dokladů pro zobrazení na denní bázi 3. Vytvoření dvou nových textových požadavků Požadavky ke sjednání rezervace pracovní zakázky na montáž a demontáž průběhového měřícího zařízení 4. Vytvoření přehledu požadavků Nová aplikaci, která umožní náhled na Obchodníkem zadané požadavky (v současné době má Obchodník náhled pouze na žádosti) 5. Oprava zobrazování neaktuálního statusu žádosti o odpojení/zastavení/znovu připojení z důvodu neplacení Jedná se úpravu aplikace, kdy v současném stavu při dodatečném vyhodnocení stavu pracovní zakázky DIP neaktualizuje stav (zobrazuje stále původně vyhodnocený stav).
Přehled a stav avizovaných systémových úprav 6. Rozšíření a zkvalitnění nápovědy dostupné přímo v DIP Postupně budeme rozšiřovat nápovědu pro další aplikace (např. žádosti o SoP, žádosti o RSD…..), a to včetně detailního postupu a popisu procesu (zpracování určitého „manuálu“) 7. Upřesnění důvodu zamítnutí v žádosti o SoP V současnosti jsou již zasílány e-maily s důvody zamítnutí, na základě zpětné vazby od Obchodníků bude připravena standardizace důvodů Zároveň je připraveno zadání pro systémovou úpravu, která bude zobrazovat detail důvodu zamítnutí na komunikačním rozhraní (DIP, ESB). Předpoklad nasazení úpravy: polovina roku 2017 8. Úprava požadavku Dotaz na splnění podmínek Jedná se o rozšíření aplikace Dotaz na splnění podmínek Smlouvy o připojení, a to o informace o stavu smlouvy, splnění technických podmínek připojení a to včetně detailu o nesplněných podmínkách. Předpoklad nasazení úpravy: polovina roku 2017
Přehled a stav avizovaných systémových úprav 9. Standardizace chování hromadných žádostí i pro zadání hromadného samoodečtu V současné době dochází na rozdíl od jiných aplikací při hromadném zadání samoodečtu k rozpadu na jednotlivé žádosti, tzn. nevytváří se jedna hromadná krycí žádost. Nasazenou úpravou dojde ke standardizaci chování. Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017 10. Zavedení vyhodnocení validity samoodečtu formou semaforu k jednotlivým žádostem Přínosem bude zobrazení konečných informací k zadanému samoodečtu, dnes je řešeno e-mailovou komunikací Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017
Aktivity k dalším úpravám Detailnější informace k žádostem o přerušení/obnovení/zastavení požadavků v rámci procesu odpojování (dnes řešeno e-mailem) Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017 Aplikace pro rezervaci termínu pracovního příkazu (rozlišení způsobu a formy zadání dle typu měření) Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017 Umožnění storna obchodníkem zadaného požadavku (DIP, ESB) Aplikace e-SOP - Filtr do aplikace - Náhled na Obchodníkem podepsané e-SoP (obdoba archivu) Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017
další připravované změny Změna údajů zákazníka Z Vaší strany nám bude správnost údajů garantována předáním požadavku. Doložení kopie dokladu nebude nutné. Termín nasazení: 1. 4. 2017 Vztah k nemovitosti Již nebudeme kontrolovat vztah k odběrnému místu, ale budeme vyžadovat pouze prohlášení zákazníka/Obchodníka o vztahu k odběrnému místu Zároveň připravíme vzor čestného prohlášení a plné moci k uzavření SoP Termín nasazení: 1. 4. 2017 Předávání dokladů k uzavření/ukončení SoP Již nebudeme požadovat vyplněnou a podepsanou žádost , bude nám postačovat zaslání „pouze“ datové věty (ESB)/CSV (DIP) s plnou mocí a prohlášením zákazníka. Termín nasazení: 1. 4. 2017
Závěr Děkuji za pozornost