Přehled a stav avizovaných systémových úprav

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Advertisements

Ing. Jan Bartoš Listopad 2010 Hodnocení smluv o poskytování služeb Liberecké informatické fórum.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Modifikované platby ROP Moravskoslezsko Datum: Místo: Prezentuje: Ostrava Ing. Radim Mrázek.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
1.VYHLÁŠENÍ RESORTNÍCH BEZPEČNOSTNÍCH CÍLŮ MZ na období červen 2011– duben PODEPSÁNÍ PROHLÁŠENÍ WHO „Čistá péče je bezpečnější“
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha OM OP LZZ D9)
Význam diferenciálních rovnic převzato od Doc. Rapanta.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
model fungování a praxe
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Seminář k výběrovému řízení 2018
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Rozhodování 1.
Seznámení s IT aplikacemi E.ON pro dodavatele PD
Webová aplikace MS OLOMOUC.
Aplikace Monitorovací systém
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Brno, Ing. Petr Šústal, MPA
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Aplikace Monitorovací systém
Rozpisy témat a odevzdávárny
Vliv změn ve Studijním a zkušebním řádu na registrace a zápis studentů
Novinky v Záznamníku učitele
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
WS s obchodníky Změny v ové komunikaci
VY_62_INOVACE_ – Bezhotovostní platební styk
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Procesy ČEZ Distribuce
Pravidla pro příjem a zpracování samoodečtů
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Procesy ČEZ Distribuce
Agregované zálohy a Faktury
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Písemné sčítání a odčítání do
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Informační systém základních registrů
ÚVĚRY Buřinka pro produkt Úvěr od Buřinky - kromě pevné úrokové sazby - dává klientovi nově možnost výběru i fixace úrokové sazby na 3 roky. Podmínky.
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Připravované změny vyhlášky o kvalitě dodávek elektřiny a vyhlášky o Pravidlech trhu s elektřinou a další požadavky na „lokální“
Transkript prezentace:

Stav Avizovaných úprav (mail z 12/2016) 14. a 15. 3. 2017, Oáza Říčany Ing. Zdeněk Linhart / Ing. Michaela Kociánová

Přehled a stav avizovaných systémových úprav 1. Optimalizace odezev portálu DIP Zrychlení odezev načítání požadavků 2. Zobrazení agregovaných dokladů Načítaní dokladů pro zobrazení na denní bázi 3. Vytvoření dvou nových textových požadavků Požadavky ke sjednání rezervace pracovní zakázky na montáž a demontáž průběhového měřícího zařízení 4. Vytvoření přehledu požadavků Nová aplikaci, která umožní náhled na Obchodníkem zadané požadavky (v současné době má Obchodník náhled pouze na žádosti) 5. Oprava zobrazování neaktuálního statusu žádosti o odpojení/zastavení/znovu připojení z důvodu neplacení Jedná se úpravu aplikace, kdy v současném stavu při dodatečném vyhodnocení stavu pracovní zakázky DIP neaktualizuje stav (zobrazuje stále původně vyhodnocený stav).

Přehled a stav avizovaných systémových úprav 6. Rozšíření a zkvalitnění nápovědy dostupné přímo v DIP Postupně budeme rozšiřovat nápovědu pro další aplikace (např. žádosti o SoP, žádosti o RSD…..), a to včetně detailního postupu a popisu procesu (zpracování určitého „manuálu“) 7. Upřesnění důvodu zamítnutí v žádosti o SoP V současnosti jsou již zasílány e-maily s důvody zamítnutí, na základě zpětné vazby od Obchodníků bude připravena standardizace důvodů Zároveň je připraveno zadání pro systémovou úpravu, která bude zobrazovat detail důvodu zamítnutí na komunikačním rozhraní (DIP, ESB). Předpoklad nasazení úpravy: polovina roku 2017  8. Úprava požadavku Dotaz na splnění podmínek Jedná se o rozšíření aplikace Dotaz na splnění podmínek Smlouvy o připojení,  a to o informace o stavu smlouvy, splnění technických podmínek připojení a to včetně detailu o nesplněných podmínkách. Předpoklad nasazení úpravy: polovina roku 2017

Přehled a stav avizovaných systémových úprav 9. Standardizace chování hromadných žádostí i pro zadání hromadného samoodečtu V současné době dochází na rozdíl od jiných aplikací při hromadném zadání samoodečtu k rozpadu na jednotlivé žádosti, tzn. nevytváří se jedna hromadná krycí žádost. Nasazenou úpravou dojde ke standardizaci chování. Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017 10. Zavedení vyhodnocení validity samoodečtu formou semaforu k jednotlivým žádostem Přínosem bude zobrazení konečných informací  k zadanému samoodečtu, dnes je řešeno e-mailovou komunikací Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017

Aktivity k dalším úpravám Detailnější informace k žádostem o přerušení/obnovení/zastavení požadavků v rámci procesu odpojování (dnes řešeno e-mailem) Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017 Aplikace pro rezervaci termínu pracovního příkazu  (rozlišení způsobu a formy zadání dle typu měření) Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017 Umožnění storna obchodníkem zadaného požadavku (DIP, ESB) Aplikace  e-SOP - Filtr do aplikace - Náhled na Obchodníkem podepsané e-SoP (obdoba archivu) Předpokládaný termín zprovoznění: konec 2017

další připravované změny Změna údajů zákazníka   Z Vaší strany nám bude správnost údajů garantována předáním požadavku. Doložení kopie dokladu nebude nutné. Termín nasazení: 1. 4. 2017 Vztah k nemovitosti Již nebudeme kontrolovat vztah k odběrnému místu, ale budeme vyžadovat pouze prohlášení zákazníka/Obchodníka o vztahu k odběrnému místu Zároveň připravíme vzor čestného prohlášení a plné moci k uzavření SoP Termín nasazení: 1. 4. 2017 Předávání dokladů k uzavření/ukončení SoP Již nebudeme požadovat vyplněnou a podepsanou žádost , bude nám postačovat zaslání  „pouze“ datové věty (ESB)/CSV (DIP) s plnou mocí a prohlášením zákazníka. Termín nasazení: 1. 4. 2017

Závěr Děkuji za pozornost