Router.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivní prvky pracující na linkové vrstvě. můstek přepínač Zařízení pracující na této vrstvě využívají schopnost učit se MAC adresy uzlů v různých segmentech.
Advertisements

Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Počítačové sítě 8. Referenční model OSI © Milan Keršlágerhttp:// Obsah: ● referenční.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad obkladů, jejich jednotlivých nářadí, postup.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad jednotlivých druhů fólií k izolaci.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_06_32_ELEKTRICKÉ SPOTŘEBIČE.
TYPY ÚLOH LP. Sestavení optimálního plánu výroby m druhů surovin n druhů výrobků A – matice technologie výroby c – cenový vektor x – plán výroby.
MATURITNÍ OTÁZKA Č.6 ORIENTACE V PRINCIPECH, MOŽNOSTECH A PRAKTICKÉM VYUŽITÍ POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ.
Globální adresace na Internetu Vazební síťové prostředky (uzly) Směrování Adresný plán.
POS 40 – 83. Základy datové komunikace - MULTIPLEX Kmitočtovým dělením (FDMA) – Přidělení kmitočtu jednotlivým uživatelům = šířka pásma se rozdělí na.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad druhů nátěrových hmot, ředidel a jejich.
IP adresace (IPv4) Velikost a určení IP adresy I. Epocha (dělení na třídy) II. Epocha (zavedení masky) Speciální adresy Příklady a řešení IP adres Souhrn.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Vzdělávání v informačních a komunikačních technologiích.
Bezpečnostní technologie I Topologie a modely počítačových sítí, TCP/IP (v4) Josef Kaderka Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Mobilní sítě Jakovljevič, Sklenář. obsah Protokol ICMP Ping Traceroute DNS 1G, 2G, 3G, 4G, LTE Virtuální mobilní operátor.
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Topologie lokálních sítí
Úhlové brusky Vypracoval: Lukáš Karlík
Síťová vrstva a vrstva síťového rozhraní v TCP/IP
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Počítačové sítě 16. IPv6 Obsah: původ IPv6, IPv6 adresa a její zápis
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Facebook.
Transportní vrstva v TCP/IP
Šikana.
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
TÉMA: Počítačové systémy
Principy počítačové sítě
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Moderní modely výuky na ZŠ JUDr.Josefa Mareše, Znojmo
Tato prezentace byla vytvořena
Komunikační model TCP/IP
INTERNET Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Šlechtěná omítka CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_TE_ZP_07
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
POVINNÁ VÝBAVA SILNIČNÍCH VOZIDEL
Fenek berberský Vulpes zerda
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Tvoření sloves a doplňování do vět
strojní omítání CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_TE_ZP_02
průběžná zpráva z 1. etapy sběru dat
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Stránkování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Libor Otáhalík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Název školy SŠHS Kroměříž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Autor
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Virtuální realita Využití VR v praxi Kritika Další VR
Rezistory a jejich řazení.
Počítačové sítě vložit obrázek nějaké pavučiny
Informatika Počítačové sítě.
Modelování fyzikálních dějů pomocí metody Monte Carlo
Registrační číslo projektu
Ing. Jiří Šilhán IPV4.
Kontrolní test znalostí
SEM – speciální přístupy
© STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Úroveň přístupu ke komunikačnímu médiu
Směrování II.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Jaroslav Kudr pro OATGM
Lukáš Melcher, Denis Dusík 4.C
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2
Informatika Počítačové sítě.
Transkript prezentace:

Router

Co router znamená. Router (směrovač) je v počítačových sítích aktivní síťové zařízení, které procesem zvaným routování přeposílá datagramy směrem k jejich cíli. Routování probíhá na třetí vrstvě referenčního modelu ISO/OSI (síťová vrstva).

K čemu se používá ?? Router se používá ke spojení alespoň dvou sítí. Speciálním případem je „jednoruký“ router, který používá jednu zásuvku (port) a routuje pakety mezi virtuálními sítěmi VLAN provozovanými na této zásuvce. V mobilních ad-hoc sítích si každý počítač routuje a forwarduje sám, zatímco v metalických a optických sítích je obvykle jen jeden router pro celou broadcastovou doménu.

Vypracovala Katrin Omelchenko