Slohová cvičení Popis. Slohová cvičení Popis Popis Popis pracovního postupu: 1)Vytvoření samostatného kuchařského receptu Vyberte si vaše oblíbené.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Advertisements

Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/1
Francie, Itálie, Německo
Studentská inovace praxí
Výchova ke zdraví Vztahy ve dvojici.
Projektový den s prvky OSV
Slovesné kategorie Český jazyk 2. stupeň ZŠ
/+ doplňkové učivo- frazální slovesa/
Je to metoda využívající principů týmové práce, která zvyšuje účinnost tvůrčího myšlení cílem je získat co nejvíce nápadů k řešenému problému, které budou.
1. Datum vytvoření: Téma: Slovesa Cíl prezentace: Základní názvosloví a mluvnické kategorie Časová dotace: 45 min Anotace: Výukový materiál.
Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_CESKYJA ZYK1_19 Tematická.
Předmět: Český jazyk - mluvnice Cílová skupina: 6. ročník ZŠ
Píšeme n - nn Český jazyk 2. stupeň
Slovesný způsob Český jazyk, 5. ročník VY_32_INOVACE_134, 7. sada, ČJ2
Pamatujete si, jak jsme si v loňském školním roce hráli na pošťáky? Každé slovo byl dopis s adresou, který jsme museli správně doručit. Teď si všechny.
Opakujeme Slovesa Přísudek.
Český jazyk a literatura
VEDLEJŠÍ VĚTY Mgr. Michal Oblouk.
Úvaha Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Březen 2013
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Druhy přísudku Český jazyk 2. stupeň ZŠ
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_452_Slovní druhy AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková ROČNÍK, DATUM:
Přísudek.
ICT ČJ procvičování učiva 4. a 5.ročník
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty tázací VY_32_INOVACE_02 Sada 22 Základní škola T. G.
PŘÍSUDEK Mgr. Michal Oblouk.
III. ročník – ošetřovatelství – prezenční III. ročník – ošetřovatelství. kombinované 259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky.
Psaní a editace textu Jindřich Terč.
Čím chci být Zpracovala: Mgr
POHLEDY n Vaše nejčastější činnost. Práce s pohledy nNávrhář pohledů nObsluha návrháře pohledů nVýběr návrhu pohledu nPřednastavené pohledy nGrafická.
Slohové postupy.
Autor: Mgr. Dana Forýtková
Vítám Vás na soukromé televizní stanici,která právě začíná.
43. Izrael nakonec doputoval do zaslíbené země Kanaán.
Světový den výživy – 16. říjen
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku, slouží k výkladu nového učiva Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_29_Pracovní postup Téma: Pracovní.
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62 AUTOR: Mgr. Iva Zatřepálková, OBDOBÍ: leden 2012 NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_CJ4_Čtení s porozuměním TEMA:
Využití obrazového materiálu v hodinách Čj „Učit se znamená objevovat to, co už víš. Konat znamená demonstrovat, že to víš. Učit druhé znamená připomínat.
S HODA PODMĚTU A PŘÍSUDKU Bc. K. Matějková. P ODMĚT A PŘÍSUDEK podmět podstatné jméno v 1. pádě příklad: maminka, ovoce, stroj přísudek sloveso součástí.
SLOVNÍ DRUHY OHEBNÉ NEOHEBNÉ 1. PODSTATNÁ JMÉNA 2. PŘÍDAVNÁ JMÉNA
PATENTY ANEB CO DĚLAT, KDYŽ ČLOVĚKA NĚCO NAPADNE….
Popis, charakteristika
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Základní škola Bylany, okres Kolín
Mgr. Marie Havránková TVAROSLOVÍ 7 - slovesa Mluvnice pro 2. ročník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
  Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor : Mgr. Jitka Kolářová
VY_32_INOVACE_13_Český jazyk pro 7. ročník_Určování větných členů
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Leona Čápová Název materiálu:
Karel Havlíček Cesta do vyhnanství.
7. ročník Michaela Hantková
Arnošt Lustig (1926 – 2011). Arnošt Lustig (1926 – 2011)
VŠUDE DOBŘE, DOMA NEJLÍP!
Komunikace, etiketa – Mobilní telefon
SKUPINOVÁ PRÁCE – SLOVNÍ DRUHY
Věta se skládá ze slov Název školy
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
SKLADBA STAVBA VĚTY. SKLADBA STAVBA VĚTY STAVBA VĚTY VĚTA - je uspořádaný jazykový celek složený ze slov, kterým sdělujeme nějakou myšlenku - na.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Autor: Mgr. Karolina Pátková
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_38_ČJ4
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Rady a Tipy pro čtení životopisu
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_13
Transkript prezentace:

Slohová cvičení Popis

Popis Popis pracovního postupu: 1)Vytvoření samostatného kuchařského receptu Vyberte si vaše oblíbené jídlo a napište recept, podle kterého jídlo připravíte. Na co nesmíte zapomenout? Co musíte dodržovat?

2) Metoda Kostka Budeme psát volným psaním (píšeme tak dlouho, jak nám to čas dovolí. Zaměřujeme se hlavně na sepsání myšlenek, nápadů – jakékoliv chyby či nepřesnosti odstraníme později. Pokud mě nic nenapadá, píšu: „Nic mě nenapadá, nic mě nenapadá…“ , něco mě po chvíli napadne. Nemluvíme, pracujeme samostatně). Na téma nahlížíme z různých úhlů pohledu, jako bychom ho přibližovali někomu, kdo je nikdy neviděl. Využijeme 3 strany kostky s různými pokyny, na každou stranu máme čas 3 minuty.

Téma: Jídlo z prvního úkolu Popiš Analyzuj Aplikuj Argumentuj (napiš klady a možné zápory)

3) Metoda Pětilístek Oblíbené jídlo z úkolu 1 zpracujeme pomocí Pětilístku: Název 2 přídavná jména (Jaké je?) 3 slovesa (Co dělá? Co se s ním děje?) 4 slova, věta (O tématu) 1 synonymum nebo asociace k tématu

2 přídavná jména (Jaké je?) 3 slovesa (Co dělá? Co se s ním děje?) Název 2 přídavná jména (Jaké je?) 3 slovesa (Co dělá? Co se s ním děje?) 4 slova, věta (O tématu) 1synonymum nebo asociace k tématu Vývar chutný, maminčin hřeje, voní, zasytí vaří ho s láskou uzdravení

Zdroje: www.kritickemysleni.cz