BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logo firmy Název školy: Základní škola Brána Nová Paka Autor: Bc. Ladislava Včeláková Název: VY_32_INOVACE_2_05_VV Téma:Návrh loga firmy Číslo projektu:
Advertisements

NÁZEV ŠKOLYěh BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a.
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko 1.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Netradiční aranžérské materiály
Odraz světla na rovinném zrcadle
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Technické prostředky v požární ochraně
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Technika obsluhy – Příprava míchaných nápojů
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Mechanické řízení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Matematika Směrnicový tvar přímky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_14_Dělení na části
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
Astronomické jednotky délky
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Měření elektrického proudu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Minerální látky jako podmínka života
Informatika – Grafika.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Závislost elektrického odporu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Opakování pojmů z ekologie
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, 509 01 Nová Paka NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a práce s informacemi ČÍSLO A NÁZEV KLÍČOVÉ AKTIVITY III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR Bc. Ladislava Včeláková PŘEDMĚT Výtvarná výchova NÁZEV DUM Hvězda Origami ROČNÍK 6. až 9. ročník ČÍSLO MATERIÁLU VY_32_INOVACE_2_03_VV DATUM TVORBY 7.4.2013, odpilotováno 11.4.2013 ANOTACE Podle předlohy žáci vytvoří technikou Origami 3D hvězdu 1

Technika Origami Origami je japonská technika skládání nejrůznějších motivů z papíru. V Japonsku skládají Origami již děti v MŠ. Principem je složit listy papíru do nějakého tvaru nebo objektu. Technika je náročná na přesnost a trpělivost.

Příklad Origami:

Nyní si vyzkoušíme vytvořit 3D hvězdu: Budeme potřebovat 6 kusů barevných papírů ve tvaru čtverce

Návod: krok 1: Všech 6 čtverců papíru postupně naohýbáme napůl, úhlopříčně... viz. obrázek Ohyby pečlivě zahladíme nehtem

Návod: krok 2: Z každého papíru vytvarujeme „ubrus“ a mírným poklepáváním prsty vtlačíme střed směrem dolů

Návod: krok 3: Nyní máme 6 hvězdic, u všech vtlačíme protilehlé trojúhelníky dovnitř

Návod: krok 4:

Návod: krok 5: Kratší části hvězdic nám zapadají do delších trojúhelníkových a s použitím logiky vznikne základ hvězdy (vyčnívající cípy zahneme dovnitř)

Návod: krok 6:

Návod: krok 7: Postupně podle návodu vytvarujeme překládáním stran tvar hvězdy.

Návod: krok 8: A jak se nám to povedlo?

Použité zdroje: Obrázek: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Image- 2D_and_3D_modulor_Origami.jpg Fotografie autora DUM s postupem