Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
ROVNICE a NEROVNICE 06 Neznámá ve jmenovateli MěSOŠ Klobouky u Brna.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251_TÉMA_ Zaměstnanec ve firmě Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_580 Jatečné zpracování drůbeže Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zdeňka Soprová, Bc. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Další operace s vektory
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Věra Oupická
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_578_ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_579_ Jatky a masná výroba Test Název školy: Masarykova střední.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Renáta Burdová
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_648_ŘEZÁNÍ ZÁVITŮ - VNĚJŠÍ
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Matematika + opakování a upevňování učiva
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Početní operace se složenými zlomky
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MATEMATIKA Lineární rovnice s neznámou ve jmenovateli.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0565 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_389_Sčítání a odčítání lomených výrazů Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace Autor Mgr. Věra Lišková Průřezové téma Občan v demokratické společnosti Předmět Matematika Ročník 2. Datum tvorby 9.2.2013 Datum a místo ověření 15.2.2013, matematika 2.Za Druh učebního materiálu Prezentace Anotace Materiál je určen žákům 2. ročníku učebního oboru. Procvičuje se sčítání a odčítání lomených výrazů. Je přínosem pro práci na interaktivní tabuli, kdy si žáci okamžitě kontrolují postup a výsledky. Klíčová slova lomený výraz, sčítání lomených výrazů, odčítání lomených výrazů Metodický pokyn Při použití na interaktivní tabuli se za příkladem zobrazí po kliknutí výsledky. Pod každým příkladem je vynecháno místo na napsání postupu. V tomto učebním textu se neuvádí podmínky existence výrazů. Příklady jsou řazeny od snadných po složitější. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ LOMENÝCH VÝRAZŮ Lomené výrazy sčítáme a odčítáme jako zlomky, platí zde stejná pravidla Lomené výrazy se stejným jmenovatelem

Lomené výrazy s rozdílným jmenovatelem

1) Vypočtěte:

2) Vypočtěte: