M A G I E B A R E V.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1. Buď vůle tvá, buď vůle tvá, buď vůle tvoje všude tam, kde chudé trápí nouze hlad, v boji musí umírat, buď vůle tvoje všude tam, kde jiní mají všeho.
Advertisements

PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
a zručnosti vědět, jak ji správně použít.
( Z knihy: Sanaya Roman ŽÍT S RADOSTÍ )
Náročné komunikační situace v práci s lidmi s duševním onemocněním
Vliv barev na psychiku člověka
(Z knihy: Neal Donald Walsch Přijímání Boha)
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Obecné poučení o literatuře
Slovníček pojmů Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Konference Jihlava mluví o vzd ě lávání a Montessori pedagogice 2014 Montessori na 1. stupni ZŠ – zkušenosti z praxe.
ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI A VZTAHY
Asertivita Je-li člověk nespokojen se svým stavem, může jej změnit dvěma způsoby: buď změní podmínky svého života, nebo změní svůj duševní postoj. První.
Asertivita jako obrana proti manipulaci
Cíle při výuce etiky/náboženství Zuzana Svobodová.
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
Osobnost v sociálním prostředí sociální aspekty osobnosti.
Psychohygiena seniora
Analytická psychologie
Astrologie.
City Pavel Šuranský.
Myšlenkové základy skautingu
Lidská důstojnost a pozitivní hodnocení sebe Všichni lidé se rodí svobodni a jsou si rovni. (Listina základních práv a svobod)
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
Manželské problémy a sex
Každý den jsme trochu starší…
Životní plány a cíle Petr Machala.
Humanistické a existenciální teorie v SP
DUCHOVNÍ ŽIVOT. MŮŽEŠ UDĚLAT COKOLIV, ALE MUSÍŠ VĚDĚT PROČ… …do světa vedou tisíce cest.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
AUTOMAT.PŘETÁČENÍ Těžké je rozhodnout se opustit sen a vstoupit do skutečnosti. Vyžaduje to úžasnou sílu vůle a je to tím těžší, čím víc narostl sen.
PhDr. Miroslava Poláková, Ph.D..  Tři směry ve středověku  Universalia ve středověku -národ a panovník -církev a ekonomika -sloh -věda, etika, právo.
Zpracovala: Simona Hyková
Jirka Pospíšil, KC Vyškov, Boží představy o Tvém životě Jirka Pospíšil, KC Vyškov,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
kurz pro lektory kurz pro lektory 19. a 19. a Mgr. Pavel Motyčka
M K I malý komunikační instrumentář. Chápat a být pochopený -příčiny nedokonalé komunikace- Nedostatečné vzdělávání v komunikaci Nedostatečné umění vést.
Alternativní a augmentativní komunikace
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Význam hodnotové orientace v OM Osnova Hodnoty obecně a hodnoty týkající se nás samých 4 kardinální ctnosti a nově diskutované hodnoty Hodnoty jako zdroj.
Analýza duchovní situace Duchovní postoj Dialog s Bohem Duchovní hloubka Poslání Vzájemné ovlivnění všech prvků.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_ZV_1_5E_NEC_02_DUSEVNI_PORUCHY_II.
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Občanská výchova – 7. ročník, Člověk a jeho osobnost
OBČANSKÁ VÝCHOVA - 9. ročník
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Sladit lze všechno ! (je k tomu však potřeba alespoň troška moudrosti)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Námitky proti filozofické reflexi či diskusi a odpovědi na ně
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
CITY A JEJICH PROJEVY Mgr. Michal Oblouk.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VNÍMÁNÍ A PŘÍSTUPNOST PROSTŘEDÍ
Šťastný, úspěšný, zdárný život x morálka, povinnost
Člověk a barvy Barvy jsou přítomny v nesčetných různých formách a jevech Člověk je schopen prostým okem rozeznat aspoň 2000 různých odstínů Člověk barvy.
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
ZÁKLADY SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Psychologické působení barev
Temperament, charakter, motivace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Kognitivní a postojové předpoklady pro práci s lidskou sexualitou
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Charakteristika.
Každý den jsme trochu starší…
Základní filozofické otázky
Předsudky a stereotypy
Metodika podpory sociálního a emočního vývoje dětí předškolního věku
Transkript prezentace:

M A G I E B A R E V

Tuto barvu mají rádi lidé otevření, upřímní a nekompromisní, B Í L Á Tuto barvu mají rádi lidé otevření, upřímní a nekompromisní, kteří nic neodpustí sobě ani svému okolí.

Č E R V E N Á Pokud dáváte přednost této barvě, býváte často impulzivní, dokonce až agresivní. Své názory prosazujete, i když nemáte pravdu. Nejbližším však dokážete projevit i něžnost a srdečnost.

Č E R N Á Vyznavači této barvy se vyznačují citlivostí a tajnůstkařením. Baví je i filozofovaní, dokážou šikovně vycházet s lidmi, jsou to rození diplomati.

F I A L O V Á Vaše osobnost je originální, jste samostatný člověk s nezávislými názory a máte zřejmě umělecké sklony. Na své okolí i na sebe máte někdy přehnaně vysoké nároky.

H N Ě D Á Prozrazuje, že jde o člověka důvěřivé, milé a klidné povahy. Nechybí mu lidskost a silně vyvinutý smysl pro spravedlnost, díky čemuž jej můžete jen těžko rozeznat a ocenit jeho kladné vlastnosti.

M O D R Á Představuje opatrnost, rozvážnost, nečinnost a lhostejnost - takto by se stručně daly vyjádřit vaše vlastnosti.. Váš vnitřní svět a život je komplikovaný, toužíte mít všeho hodně, ale neděláte nic, aby jste toho dosáhli.

O R A N Ž O V Á Zajímá vás svět i lidé okolo. Máte zvědavou povahu, novátorské schopnosti a ctižádostivost. Při uskutečňování svých předsevzetí jste tvrdohlaví.

R Ů Ž O V Á Prozrazuje sentimentalitu a jemnost. Romantické city jsou pro vás přímo charakteristické. Váš smysl pro praktičnost života se přiklání k okrášlování sebe sama podle vlastních představ, což vám často způsobuje zklamání a problémy.

Z E L E N Á Představuje kreativitu, citlivost a ochotu pomáhat jiným lidem prostřednictvím pochopení. Rozdáváte lásku, uzdravujete a motivujete je. Pozor ale, aby jste se příliš nevyčerpali.

Ž L U T Á Je nejsvětlejší z pestrých barev, působí jasně, povzbudivě, zahřívá a rozveseluje. Je to symbol moudrosti, vysoké inteligence a myšlení. Svým pozitivním, magnetickým chvěním působí žlutá povzbudivě na nervy a ztělesňuje pocit svobodného, nezatíženého vývoje. Podporuje chápavost, schopnost kontaktu, zpracovávání zážitků a dojmů a oživuje myšlení. Působí pozitivně na paměť.

Z L A T Á Dává pocit hojnosti, lesku a nadbytku. Je to barva správného, pravého středu, barva univerzální lásky a nejvyšších hodnot a zastupuje idealismus, velkorysost a šlechetnost. Zlatá dělá cokoliv hodnotné, drahocenné a žádoucí. Zlatá transformuje poznání v pochopení, pomáhá při zvládnutí duševních nejistot, podporuje ducha na cestě k univerzální moudrosti.

Š E D Á Barva dokonalé neutrality, opatrnosti a ochoty ke kompromisům. Je schopná přizpůsobení, kombinovatelná a diskrétní. Je to barva potlačování, omezování, nejistoty a strachu ze života. Šedá leží v husté mlze, loupí rozhled a skrývá cíl.

Vyberte si svoji barvu, lecos o vás napoví. Fantazy Šárka