Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
► Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Pečovatelské centrum Praha 7 Realizace systému profesního vzdělávání v Pečovatelském centru Praha 7.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
MARKETINGOVÝ MIX.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_16.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_18.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_13.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Stravovací úsek hotelu – Food And Beverage Management
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Management a řízení hotelu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu VY_32_INOVACE_OdP_S2_09 Popis výukového materiálu Název: Ubytovací úsek – house keeping personál Autor: Bc. Pavel Lang Datum: 23.12.2013 Obor: a) 65-41-L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) 65-41-L/01 Gastronomie Ročník: a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět: Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

Ubytovací úsek – house keeping personál

Pokojská pracuje v oblasti zákaznických služeb a jejím úkolem je připravovat a uklízet pokoje odpovědná za úklid celého pokoje a za monitorování kvality své práce Změny kompetencí : kvalita odváděné práce (rychlost, přesnost, diskrétnost), efektivní organizace práce seznámení s produkty, jaké při své práci používá a s operací procesu údržby vybavení

Pokojská schopnost vysvětlit hostům způsob používaní pokojového vybavení základní vzdělání v sektoru hotelnictví nebo v sektoru hotelnictví a cateringu školení důležité hlavně v hotelích vysoké úrovně, kde je důležitá znalost angličtiny a znalost nových komunikačních technologií školení má zahrnovat služby nabízené zákazníkům, zejména použití nových technologií a školení o speciálním vybavení

Hotelová hospodyně organizuje a monitoruje úklid pokojů a kontroluje personál na patře Práce zahrnuje následující úkoly: dohlíží a kontroluje práci personálu na patře vede pokojový úklidu a dodávky ložního prádla kontroluje, že pokoje a koupelny byly řádně uklizeny a že byla dokončena řádná údržba vybavení dohlíží na to, že byla práce na pokoji dokončena zařizuje ubytování hostů účastní se výběru a školení personálu

Hotelová hospodyně Změny kompetencí : být dostupná, organizátorské a vůdčí schopnosti schopna porozumět kulturním zvykům a očekávání zákazníků hospodyně pracující v hotelech pro seniory musí ovládat mezilidské vztahy a musí být vždy k dispozici v některých případech musí také umět poskytnout první pomoc, požádat o radu nebo kontaktovat příslušný personál

Hotelová hospodyně dnes se vyžaduje zejména potvrzení o vyšším odborném vzdělání v hotelovém sektoru, ale zkušenosti s housekeepingem a recepcí jsou také důležité během výkonu práce různá školení ke zlepšení dovedností v komunikaci, obecném vzdělání, ve znalosti cizího jazyka a managementu

Manažer pokojových služeb pomáhá hotelovému manažerovi v řízení všech hotelových služeb (hala, recepce, poschodí) v hotelech se 2 nebo více hvězdičkami hlavní úkol: kontrola rezervací, sestavování očekávaného rozpočtu, předvídání zákaznické poptávky, vybírání, školení a poskytování rad personálu přímo odpovědní za manažery recepce, hospodyně, technické služby a manažery údržby

Manažer pokojových služeb Změny kompetencí : vůdčí schopnosti, organizační dovednosti, musí být schopen vést tým a být dostupný smysl pro obchodování, být taktní a diplomatický, aby mohl řešit problémy mezi hosty a hotelem, ovládat plánování a přizpůsobivost v souvislosti se zvyky různých typů zákazníků a s místními a regionálními turistickými aktivitami znalost počítačových systémů pro hotelový management a alespoň jednoho cizího jazyka odborné vzdělání v oblasti techniky v hotelovém sektoru nebo univerzitní vzdělání při práce v hlavním řetězci s velkým počtem podřízených vhodné univerzitní vzdělání ekonomického směru

Hotelový manažer řídí celkovou činnost hotelu, organizuje recepci a ostatní služby organizuje a rozděluje úkoly mezi personál, zejména : koordinuje a kontroluje služby rozhoduje o obchodní politice vybírá a zaškoluje personál kontroluje management a odhaduje rozpočet; kontroluje systém rezervací

Hotelový manažer Změny kompetencí : obchodní znalost; dostupnost a taktnost; schopnost naslouchat a vnímat schopnost předvídat a přizpůsobit se na základě dobré znalosti zvyků různých typů zákazníků a místních a regionálních turistických aktivit schopnost ovládat různé typy počítačových programů pro hotelový management schopnost vést tým; organizační dovednosti; znalost alespoň jednoho cizího jazyka

Hotelový manažer vysokoškolské vzdělání v hotelovém managementu nebo obchodní vzdělání pro práci v hlavních hotelových řetězcích základní školení by mělo být doplněno prioritními zkušenostmi v tomto sektoru další školení během své profesní kariéry a neustále se tak vzdělávat v oboru

Welcome service manager technikách a metodách kompozice a designu menu; techniky prostírání techniky obchodní ekonomie a techniky analýz nákladů; organizace a management pohostinství schopnost vést mezilidské vztahy a schopnost organizovat a motivovat lidské zdroje znalost managementu veřejných vztahů se zákazníky, dobrá úroveň všeobecného vzdělání a znalost alespoň 2 cizích jazyků (angličtiny nezbytná, pokud hotel nabízí možnosti schůzí, prezentací, školení a konferencí )

Obchodní manažer odpovědný za reklamu a důležité kontakty s hosty, cestovními kancelářemi a agenturami řídí rezervování pokojů pro skupiny, organizuje obchodní semináře, reprezentuje hotel v obchodních záležitostech a podporuje kulturní a turistické produkty, které hotel nabízí Změny kompetencí : dobrá znalost zejména hotelového managementu a cateringu obeznámení s  nejnovějšími know-how, aby mohli používat nejběžnější počítačové systémy

Obchodní manažer schopen používat konkrétní typy vybavení, nalézt, kdo může tyto techniky dodat a poskytnout informace o jejich použití, znalosti marketingu a alespoň jednoho cizího jazyka vzdělání všeobecné - vysokoškolská kvalifikace z managementu nebo administrativy speciální školení (například v oblasti hotelnictví) a základními zkušenosti na postu zástupce obchodního manažera hotelu kurzy o hotelových službách, aby se seznámil s finanční stránkou a také s obsahem služeb během práce vhodné další zdokonalování v jazykových dovednostech

Odpovězte vlastními slovy a uveďte ukázku jednotlivých problematik Výstupy - TEST Odpovězte vlastními slovy a uveďte ukázku jednotlivých problematik 1. Popište činnost pokojské a její pracovní náplň 2. Jaké pracovní úkoly zahrnuje práce hotelové hospodyně: 3. Jaké pracovní činnosti vykonává manažer pokojových služeb? 4. Jaké pracovní vykonává hotelový manažer? 5. Jaké kvalifikační požadavky požadujete na pracovníka v pozici obchodního manažera? Děkuji za pozornost - Bc. Pavel Lang