Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
České Budějovice, červen 2016
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MERCHANDISINGU A NÁKUPNÍ ATMOSFÉRY VE VYBRANÉ OBCHODNÍ JEDNOTCE Autor bakalářské práce: Tereza Smejkalová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph.D Oponent bakalářské práce: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc. České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody zvolení tématu Prohloubení znalostí Dostatečné množství informací Osobní zájem

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení analyzované oblasti.

Výzkumné otázky 1 Která z analyzovaných obchodních jednotek splňuje více merchandisingových zásad? 2 Vnímají zákazníci čistotu v prodejně Decathlon kladně? 3 Co nejvíce zaujme zákazníky při vstupu do obchodní jednotky Decathlon?

Použité metody Deskribce Komparace Dotazníkové šetření Strukturovaný rozhovor

Obchodní jednotka DECATHLON Obchodní jednotka SPORTISIMO působí v Českých Budějovicích od roku 2013 nabízí sportovní vybavení na 70 sportů výrobky svých vlastních značek Ředitelka prodejny Bc. Denisa Hovůrková působí v nákupním centru Géčko od roku 2015 nabízí výrobky značek Nike, Adidas, Salomon atd… Vedoucí prodejny Věra Želiborová

Která z analyzovaných obchodních jednotek splňuje více merchandisingových zásad?

2 Vnímají zákazníci čistotu v prodejně Decathlon kladně?

Co nejvíce zaujme zákazníky při vstupu do obchodní jednotky Decathlon?

Návrhy a opatření v oblasti nákupní atmosféry čistota v prodejně - projektová postup řešení - 3 varianty - využití externí firmy na úklid - 3D Cleaning Inovace současných zkušebních kabinek zamykací zkušební kabinky

Návrhy a opatření v oblasti merchandisingu vystavení těžkého zboží a prezentaci zboží Plán vystavení produktu značky Solognac Návrh vystavení produktů značky Solognac

Závěr Výzkumné otázky byly zodpovězeny Opatření byla navržena. Cíl bakalářské práce byl splněn.

Doplňující dotazy Od vedoucího bakalářské práce: Na straně 35 uvádíte ”teplota v prodejně je podle mého názoru optimální” a dále tento fakt nijak nerozvádíte. Tento názor může být dosti subjektivní. Zjišťovala jste jak teplotu vnímají zákazníci a pracovníci obchodní jednotky? Na stranách 61 - 62 vyhodnocujete identifikační údaje o respondentech. Jak jste tyto údaje využila při statistickém zpracování dat ve vaší práci? Od oponenta bakalářské práce: Zabývají se vedoucí zmíněných jednotek uplatňováním merchandisingových zásad a nákupní atmosférou ? Jak na závěry formulované v práci reagovali vedoucí pracovníci zkoumaných jednotek?