Výzva k předkládání žádostí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SOCIÁLNÍ INTEGRACE V LIBERECKÉM KRAJI grantové schéma v rámci Společného regionálního operačního programu České republiky na léta Priorita.
Advertisements

Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Opatření 2.3 OP RLZ „Posílení kapacit poskytovatelů sociálních služeb“ Globální grant.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Seminář pro žadatele v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, červen VÝZVA GG OK.
Globální granty Olomouckého kraje na léta Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
UDRŽITELNOST v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
JPD 3 Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha.
Program konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Mgr. Barbora Hošková Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR září 2008.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI globální grant OP VK Ing. Monika Čermáková Bc. Michal Hnízdo Porada ředitelů škol a školských zařízení.
Vzdělávací projekty pro města a obce Ing. Jarmila Modrá Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 7. prosince 2006.
Aktuálně k Operačnímu programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost výzva k předkládání individuálních projektů ostatních.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
METODIKA - VÝKLAD MPSV pro poskytování dotací ze státního rozpočtu nestátním neziskovým subjektům v oblasti podpory rodiny pro rok 2008 Mgr. Ivana Grosskopfová,
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Obecné informace Projektová část Ústí nad Labem, 11. února 2009.
Dotační program Podpora veřejně účelných aktivit seniorských a proseniorských organizací s celostátní působností Workshop Realizace politiky přípravy na.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování kapacit pro rozvoj škol I. Ing. Irena Havlová Praha, 12. února 2016.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Využívání Evropského sociálního fondu v oblasti vzdělávání v letech Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR Schola Nova, Praha
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele 2. výzva Krajský úřad Ústeckého kraje Ústí nad.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
12. listopadu 2008Ing. Petra Zlámalová I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Oblast podpory 2.3 Lidské zdroje ve výzkumu a vývoji Výzva.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z OP VK – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 10. dubna 2014.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2 Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témat a mezipředmětových vztahů.
Září 2008Ing. Luboš Dobiáš INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.3 Výzvy k předkládání žádostí Individuálních.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
Cíl a identifikace výzvy
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele v 1. výzvě Ústí nad Labem
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Individuální projekt OP VVV
Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Workshop Realizace politiky přípravy na stárnutí, Brno, 15. října 2015
Program RP04-17 Podpora ekologických aktivit v kraji Zlín, leden 2017
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013 Oblast intervence 3
Výzva k předkládání žádostí
Seminář pro žadatele o finanční podporu 6. a
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost globální granty Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor regionálního rozvoje/odd. evropských dotací.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
V rámci Operačního programu Zaměstnanost
Transkript prezentace:

Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu z OP VK Oblast podpory 1.2 Počáteční vzdělávání

Celková finanční částka: Finanční podpora na 1 projekt: min. 1 000 000 Kč max. 40 000 000 Kč Doba trvání projektu: max. 36 měsíců od data účinnosti Rozhodnutí o poskytnutí dotace

Možnost tzv. křížového financování – do 15% celkových způsobilých výdajů individuálního projektu ostatního. Termíny výzvy: Vyhlášení: 21. července 2008 Ukončení: 30. října 2008 v 13:00 hod.

Podporované aktivity: Rozvoj poradenství, propracování a rozšíření nabídky asistenčních, speciálně pedagogických a psychologických služeb pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami Budou podpořeny projekty: začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu

vytvoření nabídky speciálních vzdělávacích aktivit pro osoby s nejtěžšími formami zdravotního postižení, které nevyužívají služeb sociálních zařízení a nejsou schopny zaměstnání ani v chráněných pracovištích. Záměrem je poskytnout těmto osobám možnost dalšího vzdělávání s cílem zlepšit kvalitu jejich života. Vzdělávací aktivity (kurzy) soustředit a nabídnout prostřednictvím Aktivačních center, působících při školách samostatně zřízených pro žáky se zdravotním postižením (speciální školy) v době mimo výuku a mimoškolní činnosti.

Budou podpořeny pouze projekty zaměřené na: V rámci aktivity: Prevence rasismu a xenofobie prostřednictvím podpory multikulturní výchovy a vzdělávání: Budou podpořeny pouze projekty zaměřené na: multikulturní výchovu a vzdělávání pro účinnou prevenci rasismu a xenofobie; pro podporu integrace národnostních menšin.

Dále budou podpořeny projekty v rámci aktivit: Podpora neformálního vzdělávání a kompetencí v něm získaných. Zdokonalování systému vzdělávání pracovníků nestátních neziskových organizací a středisek volného času, vytváření vzdělávacích modulů uznatelných jako součást dalšího vzdělávání Zvyšování kompetence pedagogických pracovníků pro odstraňování bariér bránících rovnému přístupu všech jedinců ke vzdělávání.

Cílové skupiny Děti se speciálními vzdělávacími potřebami z mateřských škol a přípravných tříd základních škol; Děti a mladiství, kteří předčasně opustili systém počátečního vzdělávání; Žáci základních a středních škol se speciálními vzdělávacími potřebami a ti žáci, kteří jsou ohroženi předčasným odchodem ze vzdělávání;

Rodiče dětí a žáků se zdravotním postižením či sociálním znevýhodněním; Žáci základních a středních škol v případě realizace aktivity „Prevence rasismu a xenofobie prostřednictvím podpory multikulturní výchovy a vzdělávání Děti a žáci mimořádně nadaní; Pracovníci škol a školských zařízení (včetně mateřských škol);

Vedoucí pracovníci škol a školských zařízení; Pracovníci organizací působících v oblasti vzdělávání nebo asistenčních služeb a v oblasti volného času dětí a mládeže.

Typy podporovaných projektů: Individuální projekty ostatní, budou realizovány na nadregionální úrovni; projekty, které budou realizovány kraji, mohou danou problematiku systémově řešit jen na území daného kraje.

Oprávnění žadatelé: příspěvkové organizace a organizační složky státu podřízené MŠMT; ústřední orgány státní správy; školy a školská zařízení (tj. právnická osoba vykonávající činnost školy a školského zařízení zapsaná ve školském rejstříku);

vysoké školy podle zákona č. 111/1998 Sb vysoké školy podle zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů; právnické osoby působící ve vzdělávání a kariérovém poradenství; ostatní vzdělávací instituce (tj. ostatní právnické osoby s předmětem činnosti v oblasti vzdělávání);

sdružení a asociace škol (tj sdružení a asociace škol (tj. například občanská sdružení zřízená podle zákona č. 83/1990 Sb., o sdružování občanů ve znění pozdějších předpisů; zájmová sdružení právnických osob zřízená podle ust. § 20f odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, která jsou vedena v registrech krajských úřadů);

kraje podle zákona č. 129/2000 Sb kraje podle zákona č.129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení) ve znění pozdějších předpisů); odborové organizace a organizace zaměstnavatelů, profesní a oborová sdružení; hospodářská komora podle zákona č. 301/1992 Sb., o Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky;

zaměstnavatelé, pokud v souladu s předmětem své činnosti poskytují plnění v souvislosti s aktivitami, které mohou být předmětem podpory OP VK, nebo s vytvářením nezbytných podmínek pro takové aktivity;

nestátní neziskové organizace (založené nebo zřízené podle zákona č nestátní neziskové organizace (založené nebo zřízené podle zákona č.83/1990 Sb., o sdružování občanů ve znění pozdějších předpisů, zákona č.248/1995 Sb., o obecně prospěšných společnostech a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (obecně prospěšné společnosti), zákona č. 3/2002 Sb., o svobodě náboženského vyznání a postavení církví a náboženských společností a o změně některých zákonů (zákon o církvích a náboženských společnostech) ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 227/1997 Sb., o nadacích a nadačních fondech a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů (zákon o nadacích a nadačních fondech), ve znění pozdějších předpisů.

Místo realizace projektů: území ČR vyjma území NUTS II hl. m. Praha

Hodnotící kritéria: Zdůvodnění projektu (záměr, přínos) Cílová skupina Realizace projektu (klíčové aktivity, management rizik,předchozí zkušenosti, publicita) + udržitelnost (5 let po ukončení financování projektu z prostředků ESF)

Finanční řízení (přiměřenost rozpočtu, provázanost rozpočtu s klíčovými aktivitami, nastavení vnitřního kontrolního systému) Výsledky a výstupy Horizontální témata – rovné příležitosti, udržitelný rozvoj Specifická subkritéria (stanovená pro každou výzvu)

Specifická kritéria Rozvoj poradenství a nabídky služeb pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 10 bodů Rozvoj dalšího vzdělávání pedagogických nebo nepedagogických pracovníků škol a školských zařízení v oblasti práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami 5 bodů

MŠMT Sekce 4 – řízení operačních programů EU Odbor řízení OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Odbor CERA – Implementace projektů strukturálních fondů Skupina 6 – gesce za věcný obsah oblasti podpory 1.2

Děkuji za pozornost jaroslava.forejtova@msmt.cz