Pozornost, soustředěnost, paměť

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
ČESKÁ REPUBLIKA - KRAJE
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
LYŽOVÁNÍ Jazyk a řeč.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Pozornost, soustředění, paměť
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Strom a jeho využití PODOBLAST.
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Motýlí křídla vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

Pozornost, soustředěnost, paměť Animals Pozornost, soustředěnost, paměť

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: vnímání Popis Děti poznávají zvířata a jejich potravu v angličtině Očekávání a cíle Poznat a pojmenovat anglicky zvířata a jejich potravu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na snímku číslo dvě děti pojmenují zvířata a potravu anglicky a pomocí barevného pera správně spojí Na snímcích tři až šest děti vyberou z nabízených možností tu správnou Za pomoci animačních efektů a aktivační události se dětem nabízí zpětná vazba Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Na tabulce děti kreslí podle diktátu, co jedí zvířata Reagují na pokyny v angličtině Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Kreslit, malovat, modelovat, vytrhávat, stříhat, lepit, vytvářet objekty z přírodních i umělých materiálů Připravuje se pro život v mnohojazyčné evropské společnosti Znát, že lidé se dorozumívají i jinými jazyky a že je možno se jim učit Záměrně se soustředit a udržet pozornost Postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.