Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Indikátory, jejich plnění a vykazování Denisa Kleinová 25. září 2013.
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Informace k vyplňování monitorovacích zpráv v rámci individuálního projektu „Vybrané služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ reg. č. CZ.1.04/3.1.00/
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Monitorovací zpráva a finanční prostředky Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“ Projekt je spolufinancován z prostředků z.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKT Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE – DOTAČNÍ PROGRAM „PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V RÁMCI INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PLZEŇSKÉM KRAJI “
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje pracovní seminář 3. března 2010 Tento.
Změny v průběhu kontrol (kontrolní řád) kpt. Mgr. Blanka Kliková Oddělení stavební prevence, kontrolních činností a ZPP HZS Karlovarského kraje kpt. Mgr.
Archivace dokumentace projektu a součinnost při kontrolách.
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Problematika Úřadu práce v kontextu poskytovatelů sociálních služeb 18. února 2014 Mgr. Jana Marie Landová.
Monitorovací indikátory v době udržitelnosti projektu ROP Střední Morava.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Michala Krejčí MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
Krajský úřad Ústeckého kraje 9. února 2009
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Postup oprav v případě chybně uveřejněných smluv v registru smluv
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Podání žádosti o dotaci na rok 2017
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Seminář pro příjemce podpory z OP VK
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE FINANČNÍ PODPORY
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována.
Odbor sociálních věcí KUPK leden 2019
Operační program Rybářství 2014 – 2020
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Aktuality k územním studiím krajiny z hlediska IROP
Transkript prezentace:

Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů seminář pro příjemce – dotační program „Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 - 2019“ Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů 3. 4. 2017, Plzeň

PROGRAM 1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu 2/Doložení vykázané přírůstkové hodnoty indikátoru výstupu 6 00 00 Celkový počet účastníků 3/a) Import údajů prostřednictvím csv šablony b) Import údajů prostřednictvím offline pdf formuláře 4/Aktualizace přílohy č. 3 – výkaz indikátoru 6 70 01 Kapacita podpořených osob

1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu Příloha č. 1 – výkaz indikátoru 6 00 00 Celkový počet účastníků – v části „průběh služby“

1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu Příloha č. 1 – výkaz indikátoru 6 00 00 Celkový počet účastníků – v části „účastníci-součty “ Celkový počet účastníků Za každé monitorovací období se uvede počet osob, které získaly podporu v rozsahu nad 40h. Pokud již osoba získala podporu v rozsahu 40h, bude vykázána v této tabulce pouze jednou, a to za monitorovací období, v němž došlo k získání podpory nad 40h.

1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu Příloha č. 1 – výkaz indikátoru 6 00 00 Celkový počet účastníků – v části „účastníci-součty “ Celkový počet osob s bagatelní podporou Uvede se počet podpořených osob, které v daném monitorovacím období nezískaly podporu v rozsahu 40h a se kterými bylo aktivně pracováno a byla u nich vykázána časová podpora za dané monitorovací období. Doporučení: Za dané monitorovací období uvádět pouze osoby, se kterými bylo aktivně pracováno (vykázaná časová podpora za MO). Pokud budou vykazovány i osoby, s nimiž nebylo aktivně pracováno, prosím Vás, o jejich označení v tabulce (např. barevné zvýraznění s legendou na konci tabulky). Jde o usnadnění kontroly počtu vykázaných osob a zadávání podpory do systému ESF2014+.

Příklad vykazování Za 1. MO bylo vykázáno 5 podpořených osob (osoby 1-5), z tohoto počtu získaly 3 osoby podporu v rozsahu nad 40h (osoba 1,3,4), zbylé 2 osoby získaly podporu bagatelní (osoba 2,5). Do tabulky Celkový počet účastníků budou za 1. MO tedy uvedeny 3 osoby. Zbylé 2 osoby budou vykázány z důvodu bagatelní podpory v tabulce Celkový počet osob s bagatelní podporou. Ve 2. MO bylo vykázáno 6 osob (osoby 1-6), z toho 2 osoby překročily hranici 40h podpory (osoba 2, 6), 1 osoba získala podporu bagatelní (osoba 5) a s 1 osobou nebylo v daném MO pracováno (osoba 4). 3 osoby již limit bagatelní podpory překročily v 1. MO (osoba 1, 3, 4), jsou uvedeny v tabulce Celkový počet účastníků za 1. MO, z tohoto důvodu již nebudou vykazovány ve 2. MO. podpořené osoby 1.MO - podpora 2.MO - podpora osoba 1 41h 50h osoba 2 25h osoba 3 42h 60h osoba 4 45h 0h osoba 5 2h 18h osoba 6  - 40h   Celkový počet účastníků 3 2 Celkem osob s bagatelní podporou 1

1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu Příloha č. 2 – výkaz indikátoru 6 70 10 Využívání podpořených služeb – v části „průběh služby“

1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu Příloha č. 2 – výkaz indikátoru 6 70 10 Využívání podpořených služeb – v části „zhodnocení služby – situace po ukončení projektu“ Pro účely evaluace je nutné i u anonymních osob sledovat indikátory účastníků – charakteristiky účastníků po ukončení účasti v projektu: 6 24 00, 6 25 00, 6 27 00, 6 73 15, 6 26 00. Pokud nebude možné anonymní osobu po ukončení její účasti v projektu podřadit do výše uvedených indikátorů, prosím Vás, o uvedení této skutečnosti např. formou komentáře k osobě do tabulky.

1/Nedostatky zjištěné v rámci kontrol Zpráv o realizaci projektu Příloha č. 2 – výkaz indikátoru 6 70 10 Využívání podpořených služeb – v části „anonymní-součty “ Celkový počet anonymních osob Doporučuje se uvádět pouze počet podpořených anonymních osob, které v daném monitorovacím období již svoji účast v projektu ukončily. Zamezí se tak opakování stejného anonymního uživatele ve více obdobích a riziku umělého navyšování indikátoru 670 10. Doporučení: Pokud by byly vykazovány i osoby, které prozatím neukončily účast v projektu a byly již vykázány v předchozích monitorovacích obdobích, prosím Vás, o jejich označení v tabulce (např. barevné zvýraznění s legendou na konci tabulky).

Pokud jsou vykazovány ukončené i „neukončené“ osoby dohromady, pak je nutné postupovat dle uvedeného vzoru, zamezí se tak riziku dvojího vykázání stejné osoby. Za 1. MO bylo vykázáno 5 anonymních osob (osoba 1-5), z toho 1 osoba účast v projektu ukončila (osoba 5). Do Celkového součtu anonymních osob bylo uvedeno 5 osob (osoby 1-5). Ve 2. MO bylo vykázáno opět 5 osob, z toho 4 osoby z předchozího období (osoba 1-4) a 1 osoba nově nastoupivší (osoba 6) do služby. Do Celkového počtu anonymních osob za 2. MO bude tedy uvedena 1 osoba (osoba 6), jelikož osoby 1-5 byly vykázány již v 1. MO. Příklad vykazování podpořené osoby 1.MO - podpora 2.MO - podpora osoba 1 5h 7h osoba 2 1h 10h osoba 3 3h 25h osoba 4 31h 35h osoba 5 41h - ukončeno - osoba 6  - 2h  Celkem anonymních osob 5 1

2/Doložení vykázané přírůstkové hodnoty indikátoru výstupu 6 00 00 Celkový počet účastníků V průběhu realizace projektu musí příjemce (PK) sledovat naplňování indikátorů průběžně a vykazovat dosažené hodnoty v rámci zpráv o realizaci projektu. Důležité je, aby se vykazované hodnoty opíraly o průkaznou evidenci vedenou příjemcem (nebo partnerem). Evidencí se myslí např. záznamy o každém klientovi, prezenční listiny kurzů apod., tzn., že vykazované hodnoty musí být prokazatelné a ověřitelné případnou kontrolou. Do systému ESF2014+ se do indikátoru 6 00 00 propíše pouze osoba, která překročila limit bagatelní podpory a jejíž účast v projektu byla ukončena. Pro ověření naplňování indikátoru 6 00 00 bude nově nutné u vykázaných osob do indikátoru 6 00 00 poskytnout příjemci (PK) scan průkazné evidence, tj. monitorovací list podpořené osoby a smlouvu o poskytnutí sociální služby obsahující náležitosti uvedené v ustanovení § 91 odst. 2 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. U sociálních služeb, kterým ze zákona nevyplývá povinnost uzavření písemné smlouvy, je možné za průkazný dokument považovat i jiný relevantní dokument, ze kterého vyplývá, že podpora byla osobám poskytnuta, např. individuální plán. Scany monitorovacích listů podpořených osob a dokumenty prokazující poskytnutí sociální služby budou zasílány elektronicky v zabezpečených souborech na e-mail projektového manažera pouze u osob, které překročily limit bagatelní podpory a jejichž účast v projektu byla ukončena. Pro zabezpečení zasílaných dokumentů bude použito heslo, které bylo poskytovatelům sociálních služeb písemně přiděleno k zasílání povinných příloh ke Zprávě o realizaci projektu. Originály monitorovacích listů podpořených osob budou po ukončení realizace projektu z důvodu archivace postoupeny KÚPK.

3/Import údajů o podpořených osobách a) Import údajů prostřednictvím csv šablony - šablona včetně návodu jakým způsobem údaje vyplnit k dispozici na portálu Plzeňského kraje - ve vybraném souboru musí být dodržena struktura dat, jak ji systém očekává → úspěšný hromadný import dat (jakýkoli zásah do souboru, nesprávné zadání hodnoty znemožní import dat do systému ESF2014+)

3/Import údajů o podpořených osobách b) import údajů prostřednictvím Offline pdf formuláře – nově - program pro zobrazení dokumentů ve formátu pdf (např. Acrobat reader) - všechna povinná pole jsou podbarvena žlutou barvou (záhlaví předvyplněno) - šedá pole jsou nepovinná - povinnost vyplnění údajů ke zjišťované charakteristice - ! výjimkou je citlivý údaj týkající se typu znevýhodnění, který může účastník odmítnout poskytnout !

- pro vložení do systému ESFCR je nutné, aby zaslaný formulář ve formátu PDF obsahoval evidenční číslo – vygenerováno stiskem tlačítka TISK (není potřeba tisknout, tisk následně stornovat - po vygenerování evidenčního čísla stisknout tlačítko ULOŽIT – a vygenerovaný soubor ve formátu PDF pojmenovat příjmením účastníka

- zabezpečený soubor s uloženými PDF formuláři zaslán elektronicky na e-mail projektového manažera v rámci Zpráv o realizaci projektu - pro zabezpečení zasílaných dokumentů bude použito heslo, které bylo poskytovatelům sociálních služeb písemně přiděleno k zasílání povinných příloh ke Zprávě o realizaci projektu

4/Aktualizace přílohy č 4/Aktualizace přílohy č. 3 – výkaz indikátoru 6 70 01 Kapacita podpořených osob pro potřeby evaluace kapacita poskytovaných sociálních služeb – maximální počet uživatelů terénních a ambulantních sociálních služeb, které může sociální služba v daném okamžiku obsloužit, případně počet lůžek u pobytových forem sociálních služeb (kapacita musí odpovídat kapacitě uvedené v pověření) obsazenost lůžek – celkový počet lůžek obsazených uživateli přes noc za sledované období, tj. měsíc (do využívání se započítává i doba, kdy uživatel není ve službě přítomen, ale má platnou smlouvu) obsazenost u klientů A/T služby – údaj o počtu uživatelů, kterým byla poskytnuta služba za sledované období, tj. měsíc

Děkuji za pozornost.