„Komunitní centrum Černý Most“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Advertisements

„IT nad 40 let“ „IT nad 40 let“ Středočeský kraj „Dobrá praxe“
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
ECVET v Programu celoživotního učení
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
„SP Černý Most s. r. o., Praha 14“
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
„SP Černý Most s. r. o., Praha 14“
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
E VROPSKÁ ROZVOJOVÁ AGENTURA N A Č IHADLE 959/ P RAHA 6 CHCI ČERPAT EVROPSKÉ DOTACE I PO ROCE 2013 PhDr. Jan Hauser Evropská rozvojová agentura.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Podporované zaměstnávání -metoda boje proti nezaměstnanosti osob se zdravotním postižením reg. číslo: CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Strategie příprav obcí, mikroregionů a dalších subjektů na zpracování projektů Mgr. Michal Jarolímek Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
„Komunitní centrum Černý Most“
„Komunitní centrum Černý Most“ reg. č.: CZ.2.17/3.1.00/36324 EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Zpracoval: Iveta Millerová,
Závěrečná konference. V rámci KA 07 – Profesní vzdělávání byla pro účastníky projektu zajištěna řada rekvalifikačních kurzů, které měly za úkol zvýšit.
Centrum celoživotního učení Projekt Knihovny Kroměřížska.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Transkript prezentace:

„Komunitní centrum Černý Most“ EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND „Komunitní centrum Černý Most“ R. č. CZ.2.17/2.1.00/37029 PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Zpracoval: Iveta Millerová, jednatelka, sídlo: Broumarská 25, Praha 9 - Kyje Místo: Praha 14, datum: 30. 8. 2013

„Do práce s Komunitním centrem Černý Most“ Název projektu: „Do práce s Komunitním centrem Černý Most“ Realizace projektu: 1. 4. 2015 – 31. 10. 2015 Cílová skupina: rodiče na rodičovské/mateřské dovolené nebo vracející se po rodičovské/mateřské dovolené na trh práce, tedy do 2 let od ukončení rodičovské/mateřské dovolené. Cíl projektu: podpořit rodiče na rodičovské/mateřské dovolené, resp. do 2 let od ukončení rodičovské/mateřské dovolené v nalezení vhodného pracovního uplatnění. Financován: OPPA 17.2.1 Podpora vstupu na trh práce Celková výše: 1 056 446,66 Partneři projektu: Městská část Praha 14,

Zpráva o zahájení realizace projektu 01. 04. – 31. 10. 2015 Zahájení projektu byl zahájen úspěšně dle časového harmonogramu, cílová skupina byla o všech aktivitách informována, stejně tak o realizaci projektu byla informována Městská část Prahy 14, jeho zástupci, byli požádáni o součinnost a spolupráci, O projektu jsou zájemci průběžně informováni prostřednictvím celého realizačního týmu a delegovaných pracovníků partnera projektu. Je dodržována publicita projektu, o které je taktéž cílová skupina informována.

KA č. 1 - Řízení projektu Ve sledovaném období byly provedeny následující kroky: při zahájení projektu byl sestaven realizační tým projektu, tento si stanovil rozdělení zodpovědnosti, byly stanoveny náplně práce pro jednotlivé pozice, a byl vypracován plán realizace aktivit. Vyrozumění o výsledku výběru projektů k podpoře z OPPA Podmínky pro poskytnutí podpory z OPPA na projekt Doložení potřebných formálních dokladů organizace Zpracování povinných formulářů; Doplnění KA č. 3 Prohlášení o deminimis Identifikace BÚ Konzultace s pracovníky OPPA – podmínky grantové smlouvy Rozdělení kompetenci, pravomocí mezi jednotlivé pozice realizačního týmu: Manažer projektu Administrativní pracovník Finanční manažer  

KA č. 1 - Řízení projektu Sestavení jednotlivých činností: Příprava metodik – archivace, publicita, plnění indikátorů. Příprava a rozpracování rozpočtové skladby, zpracování pracovních smluv, oběh účetních dokladů atd. Příprava a zpracování harmonogramu činností při výběru a oslovení cílové skupiny. Oslovení spolupráce partnera projektu, seznámení s projektem a jeho postupného plnění. Prostudování příručky OPPA Pravidelné porady realizačního týmu: Realizační tým se pravidelně scházel 2x/měsíc za účelem hodnocení aktivit projektu a k plánování dalších kroků a naplňování aktivit a cílů projektu. Ze setkání byl vždy pořízen zápis.

KA č. 2 Služby péče o děti Ve sledovaném období byly provedeny následující kroky: 1) Byl zajištěn odborný pracovník - pečovatelka KA 2: Pečovatelka – Kateřina Čechová - byla podrobně informována o realizaci projektu; cíl, náplň, popis klíčových aktivit, role v projektu, pravidla metodické příručky OPPA, práva a povinnosti k poskytovateli dotace. Dále pracovní pozice a s tím spojené kompetence a vzájemná provázanost v projektu a jednotlivých KA.   2)Realizační tým – byl vzájemně seznámen s provázaností jednotlivých KA projektu, dále o tom, že je nutná, vzájemná kooperace a součinnosti s KA č. 2 – kde hlavní pozicí zastává K. Čehová Příprava a zpracování provozního řádu Příprava a zpracování závazných přihlášek pro cílovou skupinu Příprava a zpracování aktivit pro děti ve věku od 2 – 7 let Setkání s cílovou skupinou, která byla obeznámena s realizací projektu (cíl, postupy, náplň, popis klíčových aktivit, podmínky ve vztahu ke KA č. 2, která je zaměřena na provozování služeb péče o děti jako podpůrné aktivity umožňující účastníkům projektu využívat koučink, navštěvovat vzdělávací kurz a realizovat vlastní aktivity, které povedou k získání pracovního uplatnění. Dále, že tyto služby KA č. 2, mohou účastníci využívat výhradně ve výše popsaných případech, nikoliv např. potřebují-li zajít k lékaři či nakoupit, a že tato služba je bezplatná po celou dobu realizace projektu, tj. 9 měsíců.

KA č. 2 - Služby péče o děti Aktivity probíhaly v dopolední a odpoledních hodinách dle potřeb cílové skupiny, která se účastnila KA projektu, dále byla dodržena bezpečnost dětí, osobní hygiena, pitný režim dětí, odpolední odpočinek. Celkem bylo pracováno 10 dětmi ve věku od 2 – 7 let věku.   Pečovatelka ve sledovaném období vedla příslušnou dokumentaci dle projektového záměru (evidence dětí), připravovala adekvátní program pro děti předškolního a školního věku, který byl zaměřen převážně na rozvoj rozumových, řečových, pohybových, hudebních a výtvarných dovedností. Seznamovala se s dětmi a jejich rodiči, individuálně konzultovala potřeby nejen dětí, ale i jejich rodičů ve vztahu k účasti k projektu a následných aktivit s projektem spojených. V průběhu měsíce června budou zakoupeny adekvátní hračky, knihy atd., které budou odpovídat jak věku dětí, ale především návštěvnosti.

KA č. 3 – Koučink Ve sledovaném období, byl sestaven harmonogram činnosti KA 3: Přípravná fáze: Konzultace s m. č. Praha 14 – výběr zájemců, podmínky, postup, způsob oslovení zájemců, určení spolupracovníků pro výběr zájemců ze strany m. č. Praha 14, určení jednotlivých kroků/fází pro výběr zájemců, která se stane cílovou skupinou projektu, Fáze č. 1.: - Výběr, oslovení zájemců byl zajištěn TSP partnera ( Jana Stezková), podmínky výběru zájem o zaměstnání, snaha pracovat, podstoupit vstupní rozhovor koučem), - forma otevřeného rozhovoru (vstup realizátora do domácího prostředí zájemce - za účasti TSP partnera). - poskytnutí informací pro zájemce – cíl, popis projektu, cílová skupina, doba trvání projektu, souhlas ze strany zájemce o zaměstnání se zpracováním osobních údajů, který je nedílnou součástí projektového záměru. Fáze č. 2.: Vyhodnocení fáze č. 1 – (zpracování vstupních informací, zpracování databáze zájemců – jméno, příjmení, trvalá adresa, tel. Kontakt - zpracování informací – pracovní zkušenosti dovednosti, předešlá a současná zaměstnání, vč. její délky, komunikační schopnosti, problémy spojené se zaměstnavatelem, důvody ukončení pracovního poměru, délka evidence na ÚP, závazky vůči věřitelům, důvody zájmu o zaměstnání. Zpracování podkladového materiálu pro zájemce – dotazník, který bude nedílnou součástí KA koučink, příloha o souhlasu se zpracováním osobních údajů zájemců, který bude použit v rámci realizace projektu.  

KA č. 3 Koučink Zpracování podkladového materiálu pro zájemce – dotazník, který bude nedílnou součástí KA koučink, příloha o souhlasu se zpracováním osobních údajů zájemců, který bude použit v rámci realizace projektu. Ve sledovaném období bylo provedeno 15 vstupů a individuálních konzultací se zájemci o zapojení do projektu a provázaných aktivit. Celkový počet podpořených osob: 15 Koučink: Skupinový: Obsahem práce: bylo procvičování konstruktivní komunikace, umění naslouchat, umění shody, chtít chápat, empatie. Podpora principů DUO Důvěra - ve vlastní schopnosti. Uvědomění – víme co chceme. Odpovědnost za výsledky či rozhodnutí. Cílem bylo podporovat sebedůvěru, zvyšovat uvědomění si reality, to zlepšuje práci s informacemi a přenáší na účastniky projektu odpovědnost za výsledky či rozhodnutí. Individuální: Obsahem řízeného rozhovoru, založeného na otázkách bylo uvědomění si své osobnosti. Zamyšlení se nad otázkami Kdo jsem? Kde jsem? Kam chci jít?

KA č. 4 Vzdělávací kurz „Do práce“ Ve sledovaném období byly provedeny následující kroky: stanovené kompetentní osoby, pracovní pozice – lektoři, uzavření DPP, pracovní náplň, stanovení realizačního týmu lektorů, seznámení cílové skupiny s realizací projektu, klíčové aktivity, cíl, náplň, podmínky, pravidla pro zájemce o klíčovou aktivitu příprava a tvorba skrypt ke vzdělávacím modulům zpracování závazných přihlášek, uzavření závazných přihlášek se zájemci, vytvoření databáze zájemců stanovení postupů spolupráce s realizačním týmem - stanovení postupů při nástupu do klíčové aktivity KA č. 3 a KA č. 4 ukončení v klíčové aktivity, provázanost klíčových aktivit, (podmínky, postup, povinnosti účastníků) sestavení harmonogramu jednotlivých vzdělávacích bloků zpracování, sestavení, rozdělení skupin

KA č. 4 Vzdělávací kurz „Do práce“ Klíčová aktivita byla úspěšně zahájena dle časového harmonogramu. - byl sestaven harmonogram jednotlivých vzdělávacích bloků, který byl zaměřen na „Osobní potenciál a kompetence“ a“ Komunikační a prezenční dovednosti“ - byly realizovány dva vzdělávací bloky pro 10 účastníků, - byly uzavřené s cílovou skupinou závazné přihlášky na kurz - byla provedena diagnostika cílové skupiny – formou dotazníků - lektoři s cílovou skupinou pracovali formou skupinové a individuální práce.   Zapojení cílové skupiny: Kurzu se zúčastnilo 10 účastníků (ženy). Účastníci byly seznámeni s tím, že každý z nich absolvuje 8 vzdělávacích bloků,tj. 20 vyučovacích dní. Dále byly informování, o tom, aby mohly získat osvědčení o absolvování kurzu je nutné splnit požadovanou docházku 70%. Cílová skupina, měla možnost se k tématům vyjádřit, doplnit a zhodnotit, na cokoliv se zeptat popř. znova vysvětlit ze strany příjemce.

Publicita Při zahájení projektu byl vytvořen hlavičkový papír, který splňuje pravidla pro publicitu uvedené v Manuálu pro publicitu OPPA, označení školících místností, všech prostor administrativního zázemí projektu, tvorba tiskopisů, prezenční listiny, zadání výroby tužek, bloků, vizitek. Dále je v prvním období naplánována záložka na webových stránkách, kde budeme širokou veřejnost, cílovou skupinu, partnera projektu a poskytovatele průběžně informovat o realizaci projektu, jeho průběhu a výsledcích. Byla zpracována prezentace v PowerPointu pro cílovou skupinu a m. č. Praha 14 - (cíl, náplň jednotlivých aktivit projektu).

Děkuji za pozornost Kontakt: 724 271 823 email. : millerova Děkuji za pozornost Kontakt: 724 271 823 email.: millerova.iveta@seznam.cz V Praze dne: 30. 5. 2015