Aplikace nových forem marketingu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Zita Jílková Vedoucí práce: Ing. Romana Píchová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Transkript prezentace:

Aplikace nových forem marketingu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Aplikace nových forem marketingu Autor: Petra Korandová Vedoucí práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent: Ing. Jakub Hořický České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení tématu zájem o dané téma aplikovatelnost v praxi dostupnost informací otevřenost klubu ke zlepšení dané problematiky

Cíl práce nové formy marketingu, které budou efektivnější než stávající mobilní, virální, obsahový marketing, práce na sociálních sítích a vytváření komunit komparace tradičního a nového řešení

Výzkumné otázky Je v případě vybraného sportovního klubu potřeba definovat marketingovou strategii a následně ji realizovat? Je možné v rámci omezeného rozpočtu vytvořit marketingové kampaně tak, aby zasáhly všechny zvolené segmentační skupiny? Je vhodné aplikovat nové formy marketingu na daný sportovní klub?

Použité metody dlouhodobé pozorování analýza interních dokumentů rozhovory se členy vedení, trenéry, hráči statistické údaje z webových stránek ČSH

Nové formy marketingu mobilní obsahový aktivita na sociálních sítích plakáty s použitím QR kódu mobilní aplikace jako doplněk tréninku obsahový aktivita na sociálních sítích Instagram Youtube guerillový marketing – Házená v ulicích event marketing

Mobilní marketing – využití QR kódu

Dosažené výsledky analýza marketingové komunikace klubu návrhy zefektivnění dosavadně používaných komunikačních prostředků (Facebook, webové stránky, městský zpravodaj, event marketing) návrh aplikace nových forem marketingu vhodných pro daný klub (mobilní, obsahový, guerillový marketing, sociální sítě)

Shrnutí pro vybraný sportovní klub je marketingová strategie nezbytná včetně jejího naplnění navržené metody a formy propagace nejsou finančně náročné a klub je schopen jejich realizace nové formy marketingu jsou vhodné pro sportovní odvětví

Doplňující otázky – vedoucí práce Jak souvisí mobilní marketing s tím, že děti po dobu tréninku odloží své mobilní telefony? Navrhujete i formy guirellového marketingu - můžete blíže specifikovat a popsat?

Doplňující otázky – oponent práce Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo klubem přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnazší a nejrychlejší? Jak podle Vás ovlivňuje komunikaci na sociálních sítích a vůbec nové formy marketingu rozvoj chytrých telefonů a tabletů?

Závěr návrhy předány vedení klubu doporučení realizace navržených kampaní možnost okamžité aplikace navržených forem marketingu možnost obnovení tradice sportu využitím moderních marketingových metod naplnění cíle práce

Děkuji za pozornost.