Podstata marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Irena Fadrhoncová.  Definice: právní norma je obecně závazné pravidlo chování, které je vyjádřeno zvláštní státem uznanou formou a jehož zachování.
Advertisements

Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
Vybrané otázky svobodného přístupu k informacím Mgr. Karel Švercl právník kanceláře hetmana
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Řízení sociálních služeb OSOBY ZÁVISLÉ NA PSYCHOAKTIVNÍCH LÁTKÁCH Syndrom závislosti Mgr. Irena Kudláčková.
Aktivačně – motivační vlastnosti osobnosti I. Část Potřeby.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Úvod do předmětu Marketing. Osnova výkladu 1.Definice marketingu 2.Základní pojmy 3.Marketingový mix 4.Vývojové etapy marketingu 5.Shrnutí 6.Otázky a.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRŽNÍ MECHANISMUS Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
UDRŽITELNÝ ROZVOJ JAKO PRINCIP POLITICKÉHO ROZHODOVÁNÍ.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Základy nabídky a poptávky TNH 1 – 3. seminář Pavel Seknička.
Marketing obchodní firmy. Obsah 1. Volba lokality 2. Volba vhodných forem prodeje 3. Analýza chování zákazníka ve vztahu k prodejně.
Měření výkonu ekonomiky 2. seminář – TNH 2
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
2. Fáze ošetřovatelského procesu – ošetřovatelská diagnóza
POTŘEBY, HODNOTY, ZÁJMY Mgr. Michal Oblouk.
TNH 2 – 1. seminář Finanční trh a peníze
Podpora v nezaměstnanosti
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Dobrý den, vítejte na marketingu ve veřejném sektoru!
PSYCHOLOGIE PRODEJE A KOUPĚ Psychologie koupě.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Marketingové nástroje
Chování spotřebitele: užitečnost, poptávka
Řízení kolektivu. Řízení kolektivu Aby podřízení pracovali dobře, musí být splněny tyto podmínky: schopnosti podřízených pracovní podmínky motivace.
PŘÍJMY – NEROVNOST, DISKRIMINACE, CHUDOBA
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
POTŘEBY DUM _13.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření domácnosti.
Tržní rovnováha a efektivnost
RECEPT NA DOBRÉ MANŽELSTVÍ
Cena (druhy, změny) Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu.
Marketingové nástroje
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Dětský klub Malý drak.
Stimulace tvořivosti – tvůrčí řízení a vedení lidí,
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vzdělávání.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Finanční trh a peníze TNH 2 (S-5)
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Co kluci potřebují J. Novotný, ZŠ MOZAIKA, Rychnov nad Kněžnou.
Digitální učební materiál
DE 5 Vydělávání peněz dnes a v budoucnosti (20)
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Strategické plánování
Marketing a management 2. ročník
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska - druhé největší sdružení v ČR ( ) členů - založeno 1990 Základní poslání a cíle Sdružení:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Transkript prezentace:

Podstata marketingu

Podstata marketingu nabídnout správným skupinám zákazníků ve správný čas požadované zboží na správném místě, za správné ceny, s přispěním přiměřené propagace

snaha nalézt rovnováhu mezi zájmy: zákazníků, podnikatelských subjektů a společnosti jako celku

Potřeba-přání-poptávka Maslowova hierarchie potřeb fyziologické potřeby (hlad, žízeň apod.) potřeba jistoty a bezpečí Potřeba přátelství a přijetí potřeba požívat vážnost p. seberealizace

Kupující Lidská potřeba je stav pociťovaného nedostatku některého základního uspokojení (lidé vyžadují potravu, ošacení, obydlí, bezpečnost, sounáležitost a úctu). Přání jsou touhy po specifickém uspokojení lidských potřeb – stejná lidská potřeba může být uspokojena různým způsobem. Poptávka jsou přání mít specifické produkty, která jsou podložena schopností a ochotou si je koupit. Přání se stávají poptávkou, jsou-li podložena kupní silou.