ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA NEDOMICE, okres Mělník
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace O PERNÍKOVÉ CHALOUPCE Název : VY_32_inovace_13 - ČJ – O perníkové.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
AUTOR: Blanka Petlánová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_39_ČJ4
Zájmena a jejich skloňování
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Skupiny DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
SOUVĚTÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
(český jazyk pro 1. ročník)
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, 767 01 KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT: ČESKÝ JAZYK ROČNÍK: 8. ROČNÍK TÉMA: SYNTAX IV. AUTOR: Mgr. Kateřina Mládková DATUM VYTVOŘENÍ: 20. 8. 2012 VY_32_INOVACE_46_KM

Anotace Cílová skupina: 8. ročník Téma: Syntax IV. Cíl: Procvičování učiva o souvětí. Druhy vedlejších vět. Pomůcky: psací potřeby, pracovní listy, PC Pilotáž: Žáci si ověřili schopnost samostatně pracovat a aplikovat své vědomosti. Žáky upozorňujeme na různé formy zadávání úkolů v testech.

Činnostní učení pro jednotlivce Půjčíš mi, Tomáši, dnešní noviny? Ředitel naší školy, pan Němec, je dlouhodobě nemocen. Koupili si auto starší, ale v dobrém stavu. Petr nejen závodně plaval, ale běhal i maraton. Činnostní učení pro jednotlivce Vyberte souvětí.

Činnostní učení pro jednotlivce Vyberte, postavu, která je vám sympatická. Horolezectví je pokud vím, velmi nákladný sport. Až když se uzdravil mohl jít do školy. Trápí se, trápí, ale co může jiného dělat? Činnostní učení pro jednotlivce Vyberte větu, v níž je správně interpunkce.

Činnostní učení pro jednotlivce Mám ráda borůvky, jahody i maliny, nepohrdnu ani třešněmi. Až zavolám, rychle vyskočíš a vybafneš na ni. Potkali Janu a Petra, kteří bydlí naproti, v domě číslo pět. Dávej pozor, hrozí nebezpečí uklouznutí nebo úrazu. Činnostní učení pro jednotlivce Který z větných celků se skládá ze tří vět?

Činnostní učení pro jednotlivce Udělali to tak, aby to bylo co nejlepší. Chtěl jsem, aby mi řekli, co bude dělat. Vyžadoval, aby to udělal včas, co nejdříve. Činnostní učení pro jednotlivce Urči, které ze souvětí lze označit vzorcem 1H, aby 2V, co 3V

Činnostní učení pro jednotlivce Kteří z vás mají zájem, mohou dostat dvě vstupenky. Nevzpomínám si, kteří to byli kluci. Kluci, kteří nám pomohli, se rychle rozprchli. Činnostní učení pro jednotlivce Určete druh věty uvozené zájmenem který

Činnostní učení pro jednotlivce souvětí souřadné s příčinným poměrem vět souvětí souřadné s důsledkovým poměrem vět souvětí podřadné s VV příčinnou souvětí podřadné s VV časovou souvětí podřadné s VV podmínkovou Činnostní učení pro jednotlivce Honza šel k lékaři. Bolel ho zub. Uvedené věty spojte v souvětí tak, aby vzniklo …

Činnostní učení pro jednotlivce Dostal příkaz, aby se vrátil. Dal slib, že přestane kouřit. Splnil svůj plán, jak letos vyhraje aspoň dva závody. Činnostní učení pro jednotlivce 1. Určete druh VV v daných souvětí. 2. Souvětí převeďte na větu jednoduchou.

Činnostní učení pro skupiny Rozhodněte, kdy se před spojkami jako, jak, než napíše čárka: Odříkal básničku jako když bičem mrská. Venku lilo jako z konve. Tvářil se jako by neuměl do pěti počítat. Tvářil se jako čerstvě vyoraná myš. Letos jsem u zkoušek dopadl lépe než loni. Letos jsou moje známky lepší než byly v minulém roce. Obloha byla jako by ji vymaloval. Obloha byla jak vymalovaná. Činnostní učení pro skupiny

Činnostní učení pro skupiny Určete druhy vedlejších vět Člověk se citově ochuzuje, žije-li bez barev, zvuků a vůně přírody. Můj vztah k domovu se nezměnil, třebaže mě život a čas na čas odvál do různých míst. V podvečer, když děda vezl čerstvou trávu na krmení, vylezly si děti na žebřiňák plný zelené trávy. Rozevřela jsem okna do kořán, abych pustila dovnitř svěží vzduch. Děti křičely, až úplně ochraptěly. Na začátku května nám bylo sděleno, že se chystají velké události. Už jsme zahlédli vlak, jak mizí v zatáčce. Když strýček odjel do ciziny, nic jsme o něm nevěděli. Pohladil si bradu, aby zakryl úsměv. Měli jsme dojem, že nás Monika vůbec nevnímá. Ona je taková, že každému ráda pomůže. Činnostní učení pro skupiny

Zdroje: Archiv autora www.microsoft.office.cz