Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Analýza vlastního podniku
Produkt.
2.Marketingové prostředí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Model strategie marketingového mixu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza marketingu města Bechyně Autor práce: Kateřina Maťhová Vedoucí práce: Ing. Marie Slabá,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Analýza materiálového toku ve společnosti Jihostroj, a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zahraničně obchodní politika České republiky a Číny
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Marketingový systém řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vítejte na marketingu.
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza marketingového mixu společnosti KOVOSVIT MAS, a.s. Autor práce: Šafrová Kamila Vedoucí práce: Ing. Marie Slabá, Ph.D. Oponent práce: Ing. Irena Janíková

Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl práce Motivace a důvody k řešení daného problému Praxe ve společnosti KOVOSVIT MAS Získání informací o organizaci firmy Možnost oslovit B2B zákazníky Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu ve společnosti KOVOSVIT MAS, a.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření.

Použité metody Merketingový výzkum Swot analýza Analýza konkurence Analýza časových řad Index bazický, řetězový a tempo růstu přírůstku

KOVOSVIT MAS, a.s. Vznik v roce 1939 ( Baťovi závody) Hlavní divize: obráběcí stroje, slévárenství, projekty na klíč, hydrotechnika Zaměření na strojírenský, automobilový, letecký a energetický průmysl

Produkt Cena Customizace produktů – přání zákazníka (příslušenství, složitost zakázky) Využití slev dle obchodního případu, servis a pozáruční servis, doprava Obráběcí stroje: frézovací stroje,soustružnické stroje,multifunkční stroje Slévárenství: výroba odlitků – šedá a tvárná litina Projekty na klíč ( Mas Automation): robotizované pracoviště Hydrotechnika ( Mas Hydro): vodní elektrárny – šroubové turbíny a čerpadla (Archimédův šroub)

Distribuce Komunikační mix veletrhy a výstavy reklama podpora prodeje publick relations osobní prodej přímý marketing Event marketing sponzoring Obchodní zástupci – Česká republika, Slovenský trh, zahraniční trh B2B distributoři – smlouva o obchodním zastoupení Distribuční mezičlánky - Ruská dceřiná společnost MTE KOVOSVIT MAS a sesterská společnost KOVOSVIT MAS POLSKA Distribuční podpůrné mezičlánky - pojišťovny, banky a přepravní společnosti

SWOT analýza SWOT SILNÉ STRÁNKY SLABÉ STRÁNKY PŘÍLEŽITOSTI Dlouhodobá tradice ve výrobě obráběcích strojů Dlouhodobí zákazníci nejen v České republice SLABÉ STRÁNKY Nedostatek technických pracovníků Orientace obchodů do zemí s nestabilním politickým systémem a platební schopností PŘÍLEŽITOSTI Snížení úroků od bankovních institucí při poskytnutí úvěru Finanční podpora pomocí fondů EU HROZBY Zpřísnění ekologických limitů pro oddělení slévárny a lakovny Mnoho konkurentů na strojírenském trhu SWOT

Více než 80 % respondentů nikdy nenavštívilo sociální stránky KMAS na Facebooku Navštívili jste na sociální síti Facebook profil KMAS?

Více než 50 % respondentů jsou pravidelnými návštěvníky Zákaznických dnů Jste pravidelným návštěvníkem zákaznických dnů KMAS?

Pro více než 90 % respondentů je při koupi produktů nejdůležitějším faktorem kvalita Co je pro Vás nejdůležitější při koupi výrobků KMAS?

Více než 50 % respondentů má zájem o zasílání časopisu Novinky KMAS

Propagace zákaznických dnů

Reklama pomocí billboardů ve vybraných krajích (využití dlouholeté tradice) Zrušení sociální sítě Facebook, který nahradí LinkedIn

Závěr Vývoj KOVOSVIT MAS, a.s. v roce 2016 Vztahy se zemí s nestabilní platební schopností = devalvace rublu a sankce = dluhy Cíl práce byl splněn

Děkuji za Vaši pozornost