Efektivnější schůzky Děkuji vám, <jméno>.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
představujeme vám SLIDEPLAYER.CZ
Advertisements

 Audioknihy na rozhraní EBSCOhost - Tutoriál 3. července 2013.
Využití cloudových služeb ve školství
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Microsoft 5. Windows Live Essentials. Co je Windows Live Essentials ? Balíček moderních aplikací Dostupný zdarma V českém jazyce Další vývoj.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí.
Windows 8 ZMVS. Windows 8 Nové 3D uživatelské rozhraní s kódovým názvem Wind. Nové uživatelské rozhraní bude požadovat minimálně 170MB video paměti a.
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Polycom® RealPresence® Desktop
1 Small Business Windows XP Professional Platforma pro zpracování zpráv (Messaging Platform) 6 září, 2001.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Rychlé zprávy a stav Školení.
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
Základy práce s počítačem – lekce V. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Přínosy a druhy počítačových sítí. Jednou z nejvýznamnějších technologií používaných v oblasti výpočetních systémů jsou již řadu let počítačové sítě.
Tutoriál EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhledávání
WebEx ~ Jak se připojit k online webináři
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
Představení Office365 Břetislav Regner PROJEKT financovaný
Představujeme službu Samepage
Microsoft® Lync™ 2010 Školení: Hlasové a audiovizuální funkce
Tutoriál eKnihy ~ Stahování
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
Hardwarové vybavení počítače
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
2 Novinky Exchange LyncCompliance Scénáře nasazení EXIT Partnerský ekosystém Ukázka Exchange Lync.
Typy elektronické komunikace
Prezentace vznikla za podpory projektu Vzájemným učením - cool pedagog 21. století (CZ.1.07/1.3.00/ ), který je spolufinancován Evropským sociálním.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Vítá vás PowerPoint Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
2OP381 Manažerská informatika 1
Firewall Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Autor:
Multimediální elektronická komunikace
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
Ivana Topolová VŠE v Praze
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Office 365 Úvodní seznámení
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
Stručný přehled videa Zahájení videohovoru V seznamu kontaktů přejděte na fotku kontaktu a klikněte na ikonu kamery. Na obrazovce kontaktu vyskočí zpráva.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Naplánování schůzky v Lyncu Schůzku v Lyncu můžete naplánovat s doplňkem Outlooku pro Lync (pokud.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
VY_32_INOVACE_ MOVIE MAKER Příručka pro tvorbu prezentací z obrázků a fotografií.
VoIP – internetová telefonie Úvodní seznámení © Mgr. Petr Loskot
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
SOFTWARE Operační systémy.
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
Organizace agendy v Google Kalendáři
Inf Elektronická komunikace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Microsoft® Office Excel® 2007 – školení
5 tipů pro zjednodušení práce
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Office 365 & Office 2016 Jak na powerpoint.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
v PowerPointu 7 možností spolupráce Upravujte prezentaci s kolegy
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Transkript prezentace:

Efektivnější schůzky Děkuji vám, <jméno>. Dobré ráno/odpoledne/večer. Jmenuji se <jméno> a jsem <pozice v Microsoftu>. Na této pozici jsem už <počet let> a zodpovídám především za <stručný popis vaší aktuální pozice>. Dnes budu hovořit o jednom z našich scénářů Moderní spolupráce (v rámci služeb Office 365). Termín Moderní spolupráce je v podstatě jen zajímavější způsob, jak popsat prostředí pro práci v rámci služeb Office 365. Téma, o kterém chci hovořit, je: Efektivnější schůzky. V průběhu naší prezentace k tomuto scénáři uvidíte: (1) že se zaměřuje na Skype pro firmy a (2) že přestože začneme třeba ve Skypu pro firmy, rychle zapojíme (prostřednictvím těsné integrace) i další produkty z rodiny Office 365. Všechny tyto produkty a služby jsou navrženy tak, aby vašim lidem umožnily produktivnější práci.

Jádrem dokonalého týmu je dokonalá komunikace. Jádro Jádrem dokonalého týmu je dokonalá komunikace. Týmy, které komunikují často a otevřeně, jsou lepší. Jsou efektivnější, rychleji reagují, lépe plánují a jejich členové si účinněji pomáhají. Naslouchají zákazníkům a tržním trendům. Sdílí mezi sebou poznatky. Otevřeně spolu soutěží. Skvěle spolu komunikují a to z nich činí skvělé týmy.

Jak může váš tým lépe komunikovat?

Skype pro firmy 11/23/2017 1:48 PM Microsoft již nabízí nástroje, díky kterým jsou schůzky produktivnější. Tvoří je produkty, které jsou integrované, známé a zapojené do každodenní práce. Přesto Skype pro firmy, který je součástí služeb Office 365, toho umožňuje ještě o tolik více. Skype pro firmy představuje základ služeb Office 365. Je to přesně ta aplikace, která propojuje všechny ostatní, která umožňuje lidem KOMUNIKOVAT (prostřednictvím volání), která umožňuje lidem SDÍLET (prostřednictvím prezentování a účastí na schůzkách) a která umožňuje lidem TVOŘIT (prostřednictvím sdílení dokumentů a různých scénářů spolupráce). To vše uživatelům přináší jediná, sjednocená, snadno použitelná, ZNÁMÁ aplikace: Skype pro firmy. © 2016 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. SPOLEČNOST MICROSOFT NEPOSKYTUJE NA INFORMACE UVEDENÉ V TÉTO PREZENTACI ŽÁDNÉ VÝSLOVNĚ UVEDENÉ, IMPLICITNĚ PŘEDPOKLÁDANÉ ANI ZÁKONNÉ ZÁRUKY.

lépe komunikovat a spolupracovat Skype pro firmy Propojuje vás s členy vašeho týmu bez ohledu na to, kde se nacházíte, prostřednictvím rychlých zpráv, hlasových, video a webových konferencí, abyste mohli lépe spolupracovat na online schůzkách. Jako součást služeb Office 365 poskytuje Skype pro firmy nástroje, které potřebujete pro lepší spolupráci. Skype pro firmy propojuje vás a členy vašeho týmu online, v reálném čase bez ohledu na to, kde se nacházíte, prostřednictvím rychlých zpráv, hlasových, video a webových konferencí na nejrůznějších zařízeních, abyste mohli lépe spolupracovat na online schůzkách. pomáhá vašemu týmu… lépe komunikovat, abyste mohli přijímat rozhodnutí, rychle jednat a plnit úkoly. pomáhá vašemu týmu… lépe komunikovat a spolupracovat

Efektivnější schůzky... díky lepším nástrojům Ucelené řešení pro schůzky Jednotná platforma pro každý typ schůzky a každý typ zařízení. Poskytuje lepší nástroje pro smysluplné, interaktivní schůzky. Komunikace tak, jak vám vyhovuje Organizujte schůzky a komunikujte se svými kontakty smysluplně a efektivně pomocí řešení, které je navržené na míru vašim potřebám a flexibilní pro každého uživatele. Podívejme se blíže na scénář Efektivnější schůzky. Zde je vhodné zdůraznit dva klíčové aspekty: Zaprvé: Skype pro firmy je UCELENÉ ŘEŠENÍ PRO SCHŮZKY: je to jednotná platforma pro každý typ schůzky a pro každý typ zařízení, jednotná funkčně bohatá platforma, která vašim týmům umožňuje odvádět tu nejlepší práci bez ohledu na to, kde se nacházejí. Zadruhé: Skype pro firmy vám umožňuje KOMUNIKOVAT TAK, JAK VÁM VYHOVUJE: od organizace schůzek po komunikaci s vašimi kontakty může být Skype pro firmy navržený na míru vašim potřebám a flexibilní pro každého uživatele.

Ucelené řešení pro schůzky Pomocí mobilních aplikací Skype pro firmy se můžete spojit se svým týmem odkudkoli ze zařízení se systémem Windows, Android i iOS. Z libovolného telefonu se připojíte ke skypovým schůzkám pomocí funkcí pro telefonické připojení ke schůzce a volání ze schůzky, které nabízí služba PSTN Conferencing. Můžete pracovat, jako když jste ve stejné místnosti, i když ve skutečnosti nejste – sdílet svou plochu, zaznamenat schůzku a vše uložit do OneNotu. Ucelené řešení pro schůzky Připojte se a spolupracujte pomocí uceleného řešení pro schůzky Skype pro firmy. Spojte se se svým týmem prakticky odkudkoli pomocí mobilních aplikací Skype pro firmy pro Windows, Android a iOS. Služba PSTN Conferencing umožňuje připojit se z libovolného telefonu ke skypové schůzce nebo ze schůzky zavolat na libovolný telefon a připojit ho ke schůzce. Skype pro firmy vám umožňuje pracovat, jako když jste ve stejné místnosti, i když ve skutečnosti nejste – sdílet svou plochu, zaznamenat schůzku a vše uložit do OneNotu.

Spolupracujte odkudkoli Připojte se ke schůzce odkudkoli: počítač, mobilní telefon, webová aplikace, veřejná telefonní síť atd. 1 Pozvěte do konverzace další lidi. 2 Podle potřeby přepojte svůj hovor. 3 Skype pro firmy nabízí celou řadu možností, jak se kdykoli a odkudkoli spojit s vašimi kontakty. Ke schůzce ve Skypu pro firmy se můžete připojit odkudkoli, kde máte připojení k internetu. Nejlepší možností je použít klienta Skype pro firmy, pokud jej máte nainstalovaného. Jestliže jste na cestách, použijte aplikaci Skype pro firmy pro připojení ke schůzce z telefonu nebo tabletu, například z telefonu se systémem Android nebo z Apple iPadu. Stačí jedno kliknutí a máte zvuk, video i veškerý sdílený obsah. Ke schůzce se také můžete připojit prostřednictvím vytočení čísla z telefonu. Prostřednictvím Skypu pro firmy nebo možnosti volání ze schůzky na telefonní číslo (přes veřejnou telefonní síť) můžete připojit další lidi. Můžete také určit, co mohou účastníci schůzky provádět: přidávat nebo odebírat účastníky, ztišit účastníky, blokovat chat nebo video a určovat, kdo může prezentovat. Pokud musíte odejít od svého stolu a chcete pokračovat v konverzaci, můžete hovor přenést na své mobilní zařízení. Jednoduše a transparentně.

Spojte se s kolegy Pozvěte další účastníky. Zapojte kolegy prostřednictvím videokonference nebo svou konverzaci rozšiřte o další účastníky. Vylepšete své schůzky tak, že jediným kliknutím proměníte konferenční hovor na videokonferenci a se svými kolegy budete moci hovořit tváří v tvář. Videohovory pomáhají překlenout vzdálenosti mezi lidmi po celém světě a konverzace jsou díky nim osobnější. Potřebujete jenom kameru, reproduktory a mikrofon počítače nebo náhlavní soupravu. Prostřednictvím Skypu pro firmy nebo možnosti volání ze schůzky na telefonní číslo (přes veřejnou telefonní síť) můžete do své schůzky připojit další lidi. Můžete také určit, co mohou účastníci schůzky provádět: přidávat nebo odebírat účastníky, ztišit účastníky, blokovat chat nebo video a určovat, kdo může prezentovat. 5 Komunikujte hlasově i přes video. 4 Pozvěte další účastníky.

Pořádejte produktivnější schůzky Skype pro firmy vám umožňuje sbírat názory, přijímat rozhodnutí a rychleji plnit úkoly díky nástrojům, které zajistí zapojení a účast vašeho týmu. Pokud jste přednášející, můžete zobrazit celou svou plochu nebo jen vybrané programy všem účastníkům schůzky přes Skype pro firmy. Můžete dokonce přepínat mezi programy, abyste vše, na čem zrovna pracujete, ukázali ostatním v reálném čase. Vy rozhodujete o tom, co ostatní uvidí: jestli celou vaši obrazovku, nebo jen jeden program. Nahrajte svoji powerpointovou prezentaci a přidávejte anotace ke snímkům během schůzky v reálném čase, nebo za sebe nechte prezentovat někoho jiného. Všechny snímky PowerPointu můžete také všem účastníkům zpřístupnit ke stažení, aby si je během schůzky nebo po jejím skončení mohli znovu projít. Po skončení schůzky můžete s účastníky sdílet poznámky či záznam schůzky nebo naplánovat následnou schůzku. Sdílejte svou plochu a aplikace. 6 Ukazujte a zároveň komentujte powerpointovou prezentaci, kterou sdílíte. 7 Začněte zapisovat poznámky do OneNotu. 8

Profesionální, obsahově bohaté prezentace Skype pro firmy 11/23/2017 1:48 PM Profesionální, obsahově bohaté prezentace Připojení obsahu k pozvánce nebo nahrání/přidání sdílených poznámek pro rychlý přístup a sdílení Spolupráce na dokumentech s ostatními nebo sdílení plochy/aplikací Přiložení sdílených poznámek, udělení přístupu k poznámkám, obsahu a záznamu schůzky všem účastníkům Ukázání powerpointové prezentace – účastníci mohou procházet mezi snímky a vkládat komentáře Skype pro firmy je jednotná platforma pro každý typ schůzky a každý typ zařízení. Umožňuje skutečně komunikovat tak, jak vám vyhovuje. © 2016 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. SPOLEČNOST MICROSOFT NEPOSKYTUJE NA INFORMACE UVEDENÉ V TÉTO PREZENTACI ŽÁDNÉ VÝSLOVNĚ UVEDENÉ, IMPLICITNĚ PŘEDPOKLÁDANÉ ANI ZÁKONNÉ ZÁRUKY.

Komunikujte tak, jak vám vyhovuje Když chcete získat podněty od ostatních, nemusíte opouštět svou kancelář. Můžete poslat rychlou zprávu, sdílet svou obrazovku, zavolat nebo hovořit přes video přímo při práci. Do konverzace můžete přidat další účastníky a sdílet s nimi snadno svou plochu, takže se můžete kvalitně rozhodovat v reálném čase. Komunikujte tak, jak vám vyhovuje Skype pro firmy vám umožňuje komunikovat tak, jak vám vyhovuje. Protože je Skype pro firmy nyní integrovaný do aplikací Office, můžete spolupracovat s členy svého týmu přímo v rámci svých dokumentů nebo z e-mailu v Outlooku. Skype pro firmy navíc funguje na počítačích i mobilních zařízeních, takže všechny vaše kontakty máte vždy v dosahu bez ohledu na to, jestli jsou v kanceláři, nebo na cestách. Když chcete rychle získat podněty od ostatních, nemusíte opouštět svou kancelář. Když potřebujete požádat kolegu o pomoc, můžete mu poslat rychlou zprávu, sdílet s ním svou plochu, zavolat mu nebo s ním hovořit přes video a prodiskutovat váš projekt. Přímo při práci můžete také přidat do konverzace další účastníky a sdílet s nimi svou plochu, takže se můžete kvalitně rozhodovat v reálném čase.

Zapojte své kontakty Skype pro firmy vám umožňuje spojit se s kontakty přímo z počítače. Ve skutečnosti je pro firmy těsně provázaný s aplikacemi Office, takže můžete se svým týmem komunikovat třeba přímo z wordového dokumentu nebo z Outlooku. Prostřednictvím Skypu pro firmu snadno najdete potřebné lidi a oslovíte je v reálném čase v rámci osobního či skupinového hovoru. Můžete přidat kohokoli z vaší firmy a také dva typy externích kontaktů: uživatele Skypu pro firmy z jiných firem či organizací a DÁLE uživatele Skypu. Můžete si vyhledat kohokoli ve skypovém adresáři a přidat ho do svého seznamu kontaktů. S lidmi se můžete spojit také pomocí karet kontaktů, které se zobrazují v doručené poště, na webech a v aplikacích Office. V Outlooku stačí kliknout na e-mail od osoby, kterou chcete kontaktovat. Vedle jména osoby vidíte indikátor stavu dostupnosti. Pokud je zelený, pak je daná osoba k dispozici. Jedním kliknutím snadno zahájíte konverzaci pomocí rychlých zpráv. Rychlé zprávy ve Skypu pro firmy jsou méně formální než e-mail a rychlejší než telefonní hovor. Těžko je tak něco překoná v rychlosti a jednoduchosti používání. Když ukazatel myši umístíte na fotografii dané osoby, Skype pro firmy zobrazí rychlou nabídku možností komunikace – rychlá zpráva, hlasová nebo videokonverzace, e-mail. Vyhledejte někoho ve svém seznamu kontaktů nebo z e-mailu. 1 2 Pošlete kontaktu rychlou zprávu.

Rozšiřte svou konverzaci Přidejte zvuk a video do konverzací pomocí rychlých zpráv. 1 Sdílejte, spolupracujte a prezentujte. 2 Naplánujte si přes Outlook následnou schůzku. 3 Své spontánní konverzace můžete snadno rozšířit o další osoby a sdílení souborů. Konverzace pomocí rychlých zpráv posunete na vyšší úroveň jejich změnou na schůzku přidáním zvuku nebo dokonce videa. Přetažením kontaktů z hlavního okna Skypu pro firmy do spodní části okna rychlých zpráv tyto osoby přidáte do konverzace. Umístěním ukazatele myši na ikonu monitoru v okně Skypu můžete zahájit sdílení plochy nebo programu. Můžete přidat přílohy nebo účastníky požádat o hlasování, aniž byste museli opustit svůj otevřený dokument. Poté si naplánujte následnou schůzku, ve které můžete pokračovat v konverzaci.

Office 365 a Skype pro firmy Dynamické sdílení a spolupráce vám pomohou s pořádáním efektivnějších schůzek a plněním úkolů. Skype pro firmy nabízí integrované a konzistentní nástroje, které můžete využít k pořádání efektivnějších schůzek prakticky odkudkoli, a zvýšit tak produktivitu svého týmu prostřednictvím spolupráce.

Materiály Navštivte: Microsoft FastTrack for Office 365 Navštivte Výukové centrum pro Office 365, kde naleznete školicí materiály založené na scénářích: Materiály Ucelené řešení pro schůzky Komunikace tak, jak vám vyhovuje Zajistěte co nejširší přijetí Skypu pro firmy: www.aka.ms/maximizingsfbadoption Kontakt na podporu pro Office 365 pro firmy: https://support.office.com/en-US/article/Contact-Office-365-for-business-support-32A17CA7-6FA0-4870-8A8D-E25BA4CCFD4B Stáhněte si Stručné úvodní příručky (několik čtyřstránkových barevných návodů ke Skypu pro firmy): https://support.office.com/en-us/article/Quick-Start-Guides-about-Skype-for-Business-bbb1dd15-3858-4081-9c28-8379020af66d Materiály pro zaškolení uživatelů Office 365: Na portálu FastTrack najdete materiály užitečné pro nasazení a přijetí služeb Office 365: http://fasttrack.office.com/ Vytvořte si plán úspěšnosti: http://fasttrack.office.com/onboard Prostudujte si Průvodce přijetím: http://fasttrack.office.com/drive-adoption Stáhněte si a přizpůsobte materiály, které pak můžete sdílet se svými týmy: http://fasttrack.office.com/envision Prozkoumejte blíže Skype pro firmy: www.aka.ms/DiscoverSfB Sledujte blogy k aplikacím Office: http://blogs.office.com/