SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.1 – 3.4 Lineární rovnice, vyjádření neznámé ze vzorce Název sady:
Advertisements

Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_M_10 Tangens Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Snellův zákon Číslo DUM: III/2/FY/2/3/19 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Optika Autor: Ing.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zaokrouhlování čísel na statisíce
Konstrukce trojúhelníku
KUŽEL 6 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Lineární rovnice a nerovnice III.
GONIOMETRICKÁ FUNKCE SINUS
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
PODOBNOST TROJÚHELNÍKŮ
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Goniometrické funkce a rovnice
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Optické vlastnosti oka
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Základy infinitezimálního počtu
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Název.
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Matematika pro 2.stupeň ZŠ
Název prezentace (DUMu): Mocninná funkce – řešené příklady
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
ŘEŠENÍ PRAVOÚHLÉHO TROJÚHELNÍKU.
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Krčková Název materiálu:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Goniometrické funkce Tangens a kotangens. Goniometrické funkce Tangens a kotangens.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Druh učebního materiálu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
MATEMATIKA Goniometrické funkce Příklady 2.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Podobnost trojúhelníků
Transkript prezentace:

SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast 5.11.2017 Číslo projektu CZ.1.07/ 1.5.00/34.0673 Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický okruh Trigonometrie Název materiálu Určování velikosti úhlu pomocí kalkulačky Číslo materiálu VY_32_INOVACE_1C_M_08(20) Autor Mgr. Petr Zeidler Datum tvorby 06. 12. 2012 Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.

Prezentace vytvořená pomocí programu LibreOffice 3.6 Impress. 5.11.2017 Anotace: Prezentace vytvořená pomocí programu LibreOffice 3.6 Impress. Určená pro žáky 3. ročníku SOU (popř. pro žáky 2. ročníku nástavbového studia). Prezentace určená jako podpůrný materiál k výkladu učitele a samostatné práci žáků při hodině. I k přípravě na on-line test. Kalkulačka použitá v prezentaci je stejná, kterou žáci dostávají zapůjčenou ve škole. Navazuje na prezentaci Určování hodnot goniometrických funkcí s kalkulačkou. V některé z nejbližších následujících hodin žáci zpracují on-line test (zpracovaný v aplikaci google formulář): https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDVOMlBLWU9YQWlMR040bUtKSjBYdGc6MQ Obsahuje názorný návod s obrázky, jak pomocí kalkulačky určovat z hodnot goniometrických funkcí velikost úhlu. Názorná ukázka na určování velikosti úhlu z hodnoty funkce sinus a následují tři sady příkladů, kde žáci samostatně s kalkulačkou určují velikosti úhlů z hodnot funkcí sinus, cosinus a tangens. Dále následuje názorný návod, jako pomocí kalkulačky určit velikost úhlu z hodnoty funkce cotangens, která na kalkulačce chybí. Dále následuje jedna sada příkladů na určování velikostí úhlů z hodnoty funkce cotangens, kterou žáci zpracovávají opět samostatně.

URČOVÁNÍ VELIKOSTI ÚHLU POMOCÍ KALKULAČKY 5.11.2017 URČOVÁNÍ VELIKOSTI ÚHLU POMOCÍ KALKULAČKY

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 4

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32,75664439°

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32,75664439°

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32,75664439°

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32°

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32°45´

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32°45´23,92´´

Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže sin α = 0,541072 α = 32°45´23,92´´ α ≐ 32°45´24´´

Určete velikost úhlu α, jestliže: 5.11.2017 Určete velikost úhlu α, jestliže: sin α = 0,54028 sin α = 0,1874 sin α = 0,900071 sin α = 0,007 sin α = 0,000745 sin α = 0,844451 sin α = 1,25 sin α = 0,72813 α = 32°42´10´´ α = 10°48´ 4´´ α = 64°10´ 3´´ α = 0°24´ 4´´ α = 0° 2´34´´ α = 57°36´47´´ xxx α = 46°43´47´´

Určete velikost úhlu β, jestliže: 5.11.2017 Určete velikost úhlu β, jestliže: cos β = 0,74105 cos β = 0,22241 cos β = 0,02341 cos β = 0,9045 cos β = 0,07856 cos β = 0,441174 cos β = 0,3904 cos β = 0,72831 β = 42°10´45´´ β = 77° 8´58´´ β = 88°39´31´´ β = 25°14´38´´ β = 85°29´39´´ β = 63°49´16´´ β = 67°01´14´´ β = 43°15´18´´

Určete velikost úhlu δ, jestliže: 5.11.2017 Určete velikost úhlu δ, jestliže: tg δ = 0,5047 tg δ = 4,2041 tg δ = 1,8111 tg δ = 0,23343 tg δ = 0,94008 tg δ = 0,441174 tg δ = 73,3904 tg δ = 0,72831 δ = 26°46´48´´ δ = 76°37´12´´ δ = 61° 5´41´´ δ = 13° 8´21´´ δ = 43°13´52´´ δ = 23°48´21´´ δ = 89°13´10´´ δ = 36° 3´58´´

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243

Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 5.11.2017 Určete velikost úhlu σ, jestliže cotg σ = 6,243 σ = 9° 6´ 1´´

Určete velikost úhlu φ, jestliže: 5.11.2017 Určete velikost úhlu φ, jestliže: cotg φ = 0,91048 cotg φ = 0,66613 cotg φ = 2,7428 cotg φ = 1 cotg φ = 17,352 cotg φ = 0,15712 cotg φ = 37,9304 cotg φ = 0,27813 φ = 47°40´58´´ φ = 56°19´53´´ φ = 20° 1´53´´ φ = 45° φ = 3°17´54´´ φ = 81° 4´14´´ φ = 1°30´37´´ φ = 74°27´26´´

5.11.2017 ?? DOTAZY ??

5.11.2017 Zdroje: obrázky z archivu autora.