Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu Autor bakalářské práce: Lukáš městka Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Zdeněk Caha, MBA, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Romana Křížová České Budějovice, Červen 2016
Motivace a Důvody k řešení tématu Působení v roli praktikanta na Katedře cizích jazyků VŠTE Zajímavost odvětví překladatelských služeb Uplatnění výsledků v praxi
Cíl práce Cílem bakalářské práce je na základě analýzy marketingových strategii současné konkurence na trhu s překladatelskou činností navrhnout inovativní strategii pro nově vstupující agenturu.
Výzkumné otázky 1. Které překladatelské agentury mají v Českých Budějovicích nejlepší marketingovou strategii? 2. Jaké druhy reklamy lze v případě překladatelské agentury využít? 3. Je možné využít klasické formy reklamy v případě začínajícího podniku? 4. Jaký je vztah mezi cenou a efektivitou reklamy?
Představení společnosti Název podniku : Regionální středisko odborného překladu Sídlo: Okružní 517/10, 370 01 České Budějovice Předmět podnikání
Použité metody Metoda sběru dat Analýza a komparace marketingu konkurenčních subjektů SEO analýza Analýza sociálních sítí Vlastní návrh marketingové strategie
Analýza konkurentů- hodnotící kritéria Webové stránky SEO analýza Produkt/cena Využití mobilních aplikací Reference Sociální sítě Venkovní reklama
Analýza konkurentů
Reklamní strategie Mobilní aplikace Direct marketing Native marketing Sociální sítě Systém výhod pro překladatele
Internetová reklama a eventy Google AdWords Aplikace SEO a SEM Maximální důraz na spolupráci s VŠTE
Klasická reklama Dárkový poukaz Reklamní leták
Návrhy opatření Poučení se z chyb konkurentů Cílení na Jihočeský kraj Plánování reklamních nástrojů
Závěr Cíl práce byl splněn Výzkumné otázky byly zodpovězeny
Doplňující dotazy V čem spatřujete u Vámi navržené marketingové strategie největší inovativnost? Co bude podle Vás klíčem úspěchu agentury, pro kterou jste navrhoval marketingovou strategii? Kdybyste měl tvořit reklamu na Vámi analyzovanou překladatelskou agenturu, jaký slogan byste zvolil tak, abyste přilákal případné klienty?
Děkuji za pozornost