Média.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cíl této brožury je podat ve stručné formě a z praktického pohledu základní informace o sledování růstu dítěte, zjištění jeho odchylky, určení příčiny.
Advertisements

ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Žurnalisté Odborníci.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Společnost a informační prostředí. Informační prostředí Odborné poznatky uložené v dokumentech Instituce a jednotlivci přispívající ke komunikaci informací.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Propagace zemědělských produktů spolufinancovaná EU v novém režimu Mgr
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Venkovská tržnice III - mezinárodní projekt spolupráce: MAS Region Pošembeří, Krajina Srdce, Lužnice, Nepomucko, Sokolovsko, Nad Orlicí a MAS.
Statistika za rok 2016 – okres Zlín
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Internet.
Informace a informační zdroje
Zavádění nového produktu na trh
Marketing 6 Nástroje propagace.
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Grafické programy - opakování
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingové nástroje
Psychologie reklama.
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Marketingová komunikace
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Plánování Marketingový plán.
Marketingové nástroje
CENA.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
3DR, outdoor, indoor.
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Funkční styl administrativní
Děti jsou naše budoucnost
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Plán – harmonogram realizace cílů
Prodeji produktu nebo služby
Poptávka – 1. Autor: Libuše Bendová.
Počítačová grafika.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Informatika Počítačové viry.
Transkript prezentace:

Média

Média Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D

Média tištěná K prostudování Ke shlédnutí

K odnesení Leták Prospekt Brožura Katalog Reklamní kniha Reklamní noviny Inzerát Advertorials Advertisement Editorial

Ke shlédnutí Plakátky Plakáty Billboardy Trvalá reklama (zdi) Světelná reklama Výlohy Vitríny 3D

Audiovizuální Rozhlas Televize Komerční filmy Slides Infomercials Information Commercials

Rozhlas Background Audio Zaujmout Jedno sdělení Jasně identifikovatelná Jazykem cílového trhu Hudba Profesionál vs. představitel firmy

Rozhlas + / - Masové použití Geografická selektivita Demografická selektivita Aktuálnost, měnící se sdělení Nenáročná na tvorbu Rychlá Nízké náklady Pouze zvuk Nízká, přelétavá pozornost Nestandardizované vyhodnocování poslechovosti

Televize Vizuální myšlenka Demonstrace výhod Identifikovat značku Představení produktu Jedno sdělení

Televize + / - Kombinace obraz, zvuk, pohyb, atmosféra Působí na více smyslů Pozornost při sledování TV Dosah Měření Cena na 1 zákazníka Cena, celkové náklady Malá selektivita Pozornost

Další reklamní nosiče Reklamní dopisy Reklamní dárky Reklamní dary

3D nosiče Užitečné Viditelné Poutající pozornost

Elektronické JANOUCH, Viktor Elektronické JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3402-3 Webové stránky E-mail AdWords Sociální sítě Guerilla marketing, virální marketing Advergaming

Speciální Komerční výstavy Veletrhy Sponzoring

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz odkaz www zaměstnanců © Radka Johnová, 2011