Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Plán – harmonogram realizace cílů

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Plán – harmonogram realizace cílů"— Transkript prezentace:

1 Aktuální stav plnění koncepce rozvoje regionálních funkcí knihoven JMK v letech 2015 - 2017

2 Plán – harmonogram realizace cílů
Dle Koncepce rozvoje regionálních funkcí knihoven v Jihomoravském kraji v letech 2015 – 2020 Knižní výměnný fond Zajistit finanční prostředky na nákup výměnných fondů ve všech okresech minimálně ve výši 25% objemu dotace. Stav v roce 2015 Všechny knihovny budou mít vlastní webové stránky, případně záložky na www obce, s údaji uvedenými ve standardu, které budou pravidelně aktualizovány Stav v roce 2017 Neprofesionální knihovny v obcích nad 500 obyvatel pořádají min. jednu komunitní aktivitu ročně Stav v roce 2018 80% neprofesionálních knihoven má elektronický katalog na internetu (OPAC) 90% všech knihoven (včetně neprofesionálních), má automatizovaný knihovní systém

3 KNIŽNÍ VÝMĚNNÝ FOND Cíl - Zajistit finanční prostředky na nákup výměnných fondů ve všech okresech minimálně ve výši 25% objemu dotace. 2015 2016 2017 2018 Plán v % Skut. Brno město 66,68 66,58 64,79 63,22 Blansko 32,92 37,91 27,19 28,64 25,21 22,6 Břeclav 22,95 24,94 21,86 28,72 24,05 13,94 Hodonín 24,04 25,84 24,32 27,24 24,11 14,38 Kuřim 29,28 36,31 27,81 32,57 24,85 14,54 Vyškov 23 24,51 24,48 25,20 1,16 Znojmo 15,3 17,2 25,62 25% 18,00

4

5 Počet kulturně vzdělávacích akcí
Stanovený cíl (2017) Profesionální knihovny plní funkci kulturních, vzdělávacích a informačních center své pověřené oblasti Neprofesionální knihovny v obcích nad 500 obyvatel pořádají minimálně jednu komunitní aktivitu ročně Profesionální knihovny 2015 2016 Počet akcí/ počet pov. knihoven Počet profi knihoven/ počet pov. knih. Brno – venkov 919/173 19/1 1046/213 Blansko 831 12 862 Břeclav 686/577 13/1 648/528 Hodonín 804/468 16/1 931/474 Vyškov 141/361 4/1 182/352 5/1 Znojmo 275/577 8/1 259/648

6 Neprofesionální knihovny
Neprofesionální knihovny v obcích nad 500 obyvatel pořádají minimálně jednu komunitní aktivitu ročně (2017). 2015 Počet neprof. knihoven celkem Počet akcí celkem Počet knih. nad 500/ počet knihoven s akcemi Počet akcí knih. nad 500 Počet knih. do 500/ Počet akcí do 500 Brno – venkov 126 294 85/27 287 41/6 7 Blansko 95 379 30/23 157 65/30 217 Břeclav 64 460 47/44 429 9/6 31 Hodonín 63 259 44/29 196 19/7 Vyškov 70 304 41/22 263 29/8 41 Znojmo 138 200 40/17 125 98/19 75 2016 Počet neprof. knihoven celkem Počet akcí celkem Počet knih. nad 500/ počet knihoven s akcemi Počet akcí knih. nad 500 Počet knih. do 500/ Počet akcí do 500 Brno – venkov 125 294 87/44 289 38/3 5 Blansko 95 416 29/25 163 66/29 253 Břeclav 56 448 46/43 431 10/6 17 Hodonín 63 233 43/31 181 20/9 52 Vyškov 69 350 40/24 277 29/8 73 Znojmo 138 197 42/16 107 96/17 90

7 Automatizace knihoven
Stanovený cíl (stav v roce 2018) - 90 % všech knihoven, včetně neprofesionálních, má automatizovaný knihovní systém 2015 2016 Počet knihoven AKS % Počet knihoven Brno – venkov 146 124 84,9% 145 128 88,2% Blansko 107 95 88,7% 101 94,3% Břeclav 71 65 91,5% 70 69 98,5% Hodonín 80 57 71,2% 62 77,5% Vyškov 75 67 89,3% Znojmo 147 46,9% 91 61,9%

8 ELEKTRONICKÝ KATALOG (OPAC)
Stanovený cíl (stav v roce 2018) - 80 % neprofesionálních knihoven má elektronický katalog na internetu 2015 2016 Počet neprof. knihoven Katalog má % Brno – venkov 126 99 78,57% 125 104 82,54% Blansko 95 76 80% 81 85,26% Břeclav 64 44 68,75% 56 43 76,79% Hodonín 63 27 42,86% 36 57,14% Vyškov 70 59 84,29% 69 85,51% Znojmo 138 47 34,06% 60 43,48%

9 Webové stránky knihoven
Stanovený cíl (stav v r. 2015) - Všechny knihovny budou mít vlastní webové stránky, případně záložky na www obce, s údaji uvedenými ve Standardu, které budou pravidelně aktualizovány. 2015 2016 Počet knihoven Webové stránky má % Brno – venkov 146 125 85,6 145 134 92,4% Blansko 107 103 96,2 101 94,3% Břeclav 71 100% 70 Hodonín 80 Vyškov 75 66 88% 69 92% Znojmo 147 92 62,5% 99 67,3%


Stáhnout ppt "Plán – harmonogram realizace cílů"

Podobné prezentace


Reklamy Google