Třída KUŘÁTKA PROJEKT MALÝ ZAHRADNÍK Dílčí projekt: KULIHRÁŠEK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dana Linhartová CZ.1.04/3.4.04/ Rodina a práce: PROČ NE?
Advertisements

Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
2004 Poznání sebe sama …. 2 Trocha legrace než začneme A jak vypadá Váš obrázek?
Co se mají žáci ve škole naučit ? Doplňující pedagogické studium pro učitele Mgr. K. Starý.
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
R ODINNÉ KOMPETENCE OBSAH Co jsou to kompetence Co jsou to rodinné kompetence Proč je rodičovství skvělá příležitost pro rozvoj určitých kompetencí.
ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI A VZTAHY
Myšlenkové základy skautingu
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Psychologie štíhlé postavy
(komentovaný přehled)
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ
Zdravá škola.
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
Úvod do učiva občanské výchovy
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Matematika v předškolním vzdělávání
Kritické myšlení Bc. Helena Selucká Podpora čtenářství – podzim 2010.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Zora Syslová Hradec Králové, 2012
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
UČENÍ EVA JEŘÁBKOVÁ.
Reforma školství v ČR.
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
6. Dítě jako subjekt vzdělávání
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Bidrmanová, Rintelová Učitelství praktického vyučování
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Pedagogické zásady. 1. Zásada cílevědomosti Znamená: - jasně stanovit cíle - cíle zdůvodnit a motivovat - přiměřeně cíle objasnit - důležitá je i aktivní.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
 Souhrn hybných činitelů v činnostech, učení a osobnosti  Skutečnosti, které jedince podněcují, podporují nebo naopak tlumí, aby něco konal či nekonal.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Zátěž a rizika povolání a optimismus učitele
Koučink dětí a mladistvých
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Reforma školství v ČR.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_07
Plánované rodičovství
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_73
Bc. Helena Selucká Podpora čtenářství – podzim 2011
Konflikt, koření života
Případová konference v práci s rodinami a ohroženými dětmi
Rýmy Jazykový cit.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Rybolov – poznej svou značku
ČTENÍ JE ZÁBAVA CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM
Mgr. Helena Hubatková Selucká VIKBB35 Podpora čtenářství – podzim 2013
Poznávací schopnosti , vnímání - zrakové, sluchové
ČTENÍ JE ZÁBAVA CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
Strom, kdopak tu žije příroda.
Jak uhlík přišel na svět
Strom pro zvířata Vnímání, jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

Třída KUŘÁTKA PROJEKT MALÝ ZAHRADNÍK Dílčí projekt: KULIHRÁŠEK ROK 2016

Klíčové kompetence Kompetence k učení: 1.Klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje, chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí, poznává, že se může mnohému naučit, raduje se z toho, co samo dokázalo a zvládlo. 2.Získanou zkušenost uplatňuje v praktických situacích a v dalším učení. Činnostní a občanské kompetence: 3.Dokáže rozpoznat a využívat vlastní silné stránky, poznávat svoje slabé stránky.

Specifické vzdělávací cíle Dítě a jeho tělo: Seznámit se s novým prostředím a věcmi kolem a umět je používat – předměty denní potřeby, hračky, nářadí, náčiní atd. Dítě a psychika: Vést děti k vědomí, že jedině snahou a vyvinutým úsilím mohu dosáhnout úspěchu a výsledku, umět prožívat radost Dítě a ten druhý: Umět spolupracovat a v rámci této spolupráce se podílet na výsledku, ať už pozitivním či negativním Dítě a svět: Vědět, že konkrétní péčí mohu ovlivnit stav věci (péče o rostliny, zvířata, prostředí) Učit se manuálním dovednostem, které dítě uplatní v budoucím životě

Semínka, vstávejte, na svět se dívejte… … a vnímejte, co je krásy na světě☺

Tak, kulihrášci, šup do holinek, ať nám rostete… …ještě vodička a trochu sluníčka☺.

HRÁŠCI, KULIHRÁŠCI PĚKNĚ NÁM ROSTETE☺ Zpracovala: Monika Kovalská Zdroje: https://www.google.cz/ http://www.ms.noveveseli.cz/