VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Dominika Loudová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Barbora Komandová České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody zvolení daného tématu Zájem o dané téma Dlouhodobé zkušenosti ve vybraném podniku Zlepšení služeb v restauraci Využitelnost v praxi Prohloubení znalostí

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je na konkrétním produktu/službě identifikovat hodnotu (strukturu, preference), které zákazník vnímá a porovnat s hodnotou nabízenou vybraným podnikem. Bude proveden vlastní výzkum, na jehož základě bude vnímaná hodnota analyzována. Dílčím cílem práce je nalezení rozdílů mezi tím, co firma nabízí a tím, co zákazník požaduje, a pokud tyto rozdíly budou zjištěny, tak i navrhnout možné způsoby jejich odstranění. Pro danou společnost budou formulována doporučení, jak se stávajícími prostředky zvýšit vnímanou hodnotu a tedy i atraktivitu nabízených produktů/služeb.

Country Saloon Beňovy Majitel restaurace: Oldřich Vára Základní informace o restauraci Počet zaměstnanců Finanční situace restaurace

Výzkumné otázky Výzkumná otázka číslo 1: Ovlivnila by se návštěvnost zavedením sezónních akcí? (grilování na terase) Výzkumná otázka číslo 2: Zvýšila by se klientela při vylepšení měkkých prvků restaurace? (hudba, kvalifikace personálu, oblečení personálu) Výzkumná otázka číslo 3: V jakých aspektech je daná restaurace od restaurací konkurenčních lepší?

Metodika práce Dotazníkové šetření Osobní dotazování Pozorování

Dosažené výsledky Otázka č.1: Uvítal(a) byste ,kdyby restaurace pořádala příležitostné akce?(Např. grilování na terase)

Otázka č.2: Jak byste ohodnotil(a) živou hudbu? Dosažené výsledky Otázka č.2: Jak byste ohodnotil(a) živou hudbu?

Dosažené výsledky Otázka č.3: Je pro Vás důležité,aby obsluha byla kvalifikovaná?

Dosažené výsledky Otázka č.4: Je pro mě důležité v jakém oblečení personál obsluhuje. Souhlasíte s tímto tvrzením?

Dosažené výsledky Otázka č.5:Navštěvujete i podobné restaurace, které se specializují na hovězí steaky?

Návrhy opatření Nákup chladící vitríny Zavedení sezónní akce Rozšíření dezertů o nákup dortů Zavedení sezónní akce Posílení obsluhy na víkendové směny Omezení živé hudby Profesní kurz

Přínos práce Využití v praxi Zlepšení služeb pro zákazníka

Závěrečné shrnutí Zodpovězení výzkumných otázek Stanovení návrhu Splnění cílu práce

Děkuji za pozornost

Doplňující otázky Vedoucí práce: Pro to, aby obsluha restaurace byla příjemná a ochotná, navrhujete 6 hodinový kurz. Bude to podle vašeho názoru stačit?