České Budějovice, červen 2016

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Autor bakalářské práce:Zdeňka Nováková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Lukáš Polanecký Oponent bakalářské práce:Ing. Jana Strádalová České Budějovice, červen.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

České Budějovice, červen 2016 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Regionální produkt a jeho využití na zvýšení tržeb maloobchodní jednotky Autor bakalářské práce: Lucie Kotrlíková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Romana Křížová České Budějovice, červen 2016

Cíl bakalářské práce: Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v nabídce produktů s regionální značkou ve vybrané obchodní jednotce. Na základě spotřebitelských preferencí a možností konkrétní obchodní jednotky popř. řetězce, navrhnout možnosti rozvoje prodeje regionálních produktů.

Výzkumné otázky Kupují lidé místní potraviny a potraviny označené regionální značkou? Je prodej místních potravin a potravin označených regionální značkou vhodným nástrojem pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky?

Metodika práce Dotazníkové šetření Řízený rozhovor

Kupují lidé místní potraviny a potraviny označené regionální značkou? Potraviny označené regionální značkou nakupuje 39% dotazovaných (graf č. 3, str. 24). Potraviny od místních výrobců nakupuje 37% dotazovaných (graf č. 2, str. 23). Potraviny označeny regionální značkou jsou zdravější přesvědčeno 27% dotazovaných (graf č. 10, str. 27) . Místní potraviny jsou zdravější přesvědčeno 35% dotazovaných (graf č. 9, str. 27) .

Kupují lidé místní potraviny a potraviny označené regionální značkou? Chuť potravin je pro mne důležitá souhlasí 92% respondentů (graf č. 11, str. 28). Čerstvost potravin je pro mne důležitá kladně hodnotí 95% respondentů (graf č. 12, st. 28).

Je prodej místních potravin a potravin označených regionální značkou vhodným nástrojem pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky? Dotazovaní dávají přednost nákupu českých potravin 49 % (graf č. 1, str. 23). Potraviny od místních výrobců nakupuje 37% respondentů (graf č. 2, str. 23). Nákup potravin označených regionální značkou upřednostňuje 39% respondentů (graf č. 3, str. 24).

Je prodej místních potravin a potravin označených regionální značkou vhodným nástrojem pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky? 43% respondentů se klaní k tomu, že potraviny od místních výrobců jsou dražší než jiné (graf č. 7, str. 26). 48% respondentů tvrdí, že potraviny označené regionální značkou jsou dražší než jiné (graf č. 8, str. 26). Trvanlivost je důležitá pro 74 % respondentů (graf č. 13, str. 29). Éčka nejsou škodlivá pro 35% respondentů (graf č. 14, str. 29).

Porovnání výsledků dotazníkového šetření a výsledků z řízeného rozhovoru Ve vybrané obchodní jednotce mají zákazníci zájem nakupovat regionální produkty. Zákazníci nevnímají rozdíl mezi místními potravinami a potravinami označenými regionální značkou. Respondenti stojí o kvalitu, čerstvost.

Porovnání výsledků s dalšími podobnými pracemi Nákup místních potravin Kubíková (2015) 42 % se cíleně zaměřuje na nákup (str. 44). Graf č. 2, str. 23 udává, že 37% dává přednost nákupu místních potravin, 34% je nerozhodných. Nákup potravin označených regionální značkou Kubíková (2015) 63 % někdy zakoupí tuto potravinu (str. 44.) Graf č. 3, str. 24 udává, že 39% dává přednost nákupu potravin označených regionální značkou.

Návrhy a opatření Prvky merchandisingu: Vystavit zboží do výšky očí tj. 110 – 150 cm, Regál označit POS a POP materiály, Roll up nad regálem (str. 49). Nový akční leták ( str. 51) Ochutnávky místních potravin a potravin označených regionální značkou (str. 54) Školení zaměstnanců Jednoty (str. 54)

Děkuji za pozornost

Doplňující otázky Vedoucí bakalářské práce: Jakým způsobem se bude podle vašeho názoru rozvíjet problematika regionální produkce a spotřeby potravin z teoretického i praktického hlediska? Oponent bakalářské práce: Jak byste, na základě Vámi provedeného dotazníkového šetření, charakterizovala většinového českého zákazníka, bez ohledu na problematiku regionálních potravin? Proč, dle zásad merchandisingu, vede obchodní jednotka zákazníka levotočivě?