VZOR prezentace výsledků z kvantitativního výzkumu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Město Nový Bydžov Masarykovo nám Nový Bydžov tel: Průzkum potřeb občanů.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Vlastivěda Tematický okruh: Místo, kde žijeme Téma: Jihočeský kraj Jméno autora: Mgr.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Spoření ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Věcné autority v roce 2016
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Základy automatického řízení 1
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Uspokojovat potřeby, zprostředkovávat vztahy Proč a jak rozlišit „sociální práci“ a „sociální služby“? Libor Musil.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Strategické plánování
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Název vzdělávacího materiálu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Název projektu: Moderní škola
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
TÝM POSTTRAUMATICKÉ PÉČE Stanislav Schaffelhoffer
Vznik pracovního poměru
Základní informace o poskytovateli
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Marketingový plán společnosti
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Město Valašské Meziříčí pro občany Chcete snížit náklady na domácnost
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
UK01-KA
Obec Pstruží pro občany
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Komunikační potenciál moderního městského webu
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti   Vzdělávací materiál: Prezentace.
Hodnocení informačního střediska
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Průvodce přijímacím řízením Gymnázium Český Krumlov
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
PRACOVNÍ PRÁVO Občanská nauka 1. M.
Třídní schůzky 4.A
SLUŽBY RENOMIA BENEFIT PRO ČLENY OS KOVO
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Komunikace se zdravotní pojišťovnou Shrnutí výsledků z kvantitativního výzkumu Smart Research, červen 2013

Údaje o výzkumu Cíl a předmět výzkumu: Analyzovat komunikaci zdravotní pojišťovny v Jihočeském kraji, a to především: jak často klienti komunikují se svou zdravotní pojišťovnou, jakou formou s ní komunikují, které informace preferují, které formy komunikace preferují (jak by chtěli komunikovat). Typ výzkumu: kvantitativní Metoda sběru dat: osobní dotazování (face-to-face) Cílová skupina: 18+, občané v Jihočeském kraji Termín sběru dat: – Vzorek: 1050 osob Metoda výběru vzorku: náhodný výběr: Místa sběru dat: Blatná, České Budějovice, Český Krumlov, Dačice, Jindřichův Hradec, Kaplice, Milevsko, Písek, Prachatice, Protivín, Sezimovo Ústí, Soběslav, Strakonice, Tábor, Trhové Sviny, Třeboň, Týn nad Vltavou, Veselí nad Lužnicí, Vimperk, Vodňany

Frekvence kontaktu se zdravotní pojišťovnou OT č. 1: Odhadněte prosím, jak často jste se svou zdravotní pojišťovnou komunikoval/a v průběhu posledních 12 měsíců (od července 2011 do června 2012). Graf č. 1 Třídění dat prvního stupně Zdroj: Smart Research, 2012 Kvantitativní informace (změřené)

Preferovaný způsob komunikace OT. Č. 2: Prosím ukažte mi na škále od 1 do 4, jak vám osobně vyhovují uvedené způsoby komunikace se ZP? (1= zcela nevyhovuje, …, 4= zcela vyhovuje) Graf č.2: Třídění dat prvního stupně Zdroj: Smart Research, 2012 Kvantitativní informace (změřené)

Preferovaný způsob komunikace Prosím, podívejte se na přehled informací a řekněte mi, zda je potřebujete. Tabulka č. 1 Zdroj: Smart Research, 2012 Požadované informace v oblasti administrace (n=1050) SEGMENT Info pro OSVČ Přehled o vykázané péči Nároky pojištěnce Elektronická zdravotní knížka Lékaři a smluv. zařízení ženy19,3%72,8%75,9%27,2%48,0% muži22,3%64,5%69,5%21,1%34,0% do 35 let18,5%63,1%72,2%28,3%47,2% let21,9%67,3%69,0%22,5%38,1% od 61 let výš12,3%74,3%70,8%17,0%36,3% Celý soubor20,3%70,1%73,8%25,2%43,4% Kontingenční tabulka Třídění dat druhého stupně Kvantitativní informace (změřené)

Ostatní požadavky na komunikaci - spontánně Prosím, řekněte mi, co by měla ZP změnit, aby se vám s ní lépe komunikovalo. Aktivně a včas informovat pojištěnce o závažných skutečnostech, především: o legislativních změnách a jejich dopadech na pojištěnce (Dávat vědět, abych se nemusel sám dopídit.); o dluhu na pojistném, pokud je přestal platit zaměstnavatel (Ty nenávratné exekutorské věci - upozorňovat na mezery.); o skutečnosti, že dosáhl horní meze u částky na doplatcích za léky a lékařské výkony. Připomínat pojištěncům aktuální nabídku, akce a termíny, např. očkování, nové obchodní partnery v rámci slevových programů, věrnostní program, pravidelné roční bonusy apod. Zaměřit se na vstřícnost zaměstnanců v komunikaci s klienty se zřetelem na skutečnost, že mnozí se obtížně orientují v postupech – poskytovat jim srozumitelný návod a aktivně je seznamovat s nároky a možnostmi, jaké možnosti mohou využít (individuálně podle potřeby), a to: na přepážkách, pomáhat klientům s vyplňováním formulářů apod.; na telefonu (Nepříjemní zaměstnanci na telefonu nevysvětlují.); odpovídat včas na y. Preferovat elektronickou komunikaci ve styku s klienty. Zpřehlednit webové stránky pojišťovny. Zpracování otevřené otázky Kvalitativní informace (slova = nominální znaky)

Shrnutí výsledků Ze všech zjištěných údajů vyplývají následující závěry: ……

Doporučení Na základě provedené analýzy doporučujeme: …

Děkuji vám za pozornost Smart Research s.r.o. Jan Novák, projektový manažer Telefon: Slunná 123 Praha 1