1 Základní škola Ostrava, Kounicova 2, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – III/2 – CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu - Moderní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdravá strava- básnička
Advertisements

CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ PaV_1.20 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zuby - test Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Zuby Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Šíření infekcí.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví
Nemoc Důležitá slova, fráze.
Autor: Mgr. Helena Koždoňová
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NEINFEKČNÍ NEMOCI VYSOKÝ KREVNÍ TLAK.
Zdravá strava - křížovka
Lidské tělo – všeobecný test
Najdi ve větách části lidského těla
ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL - I. část. P RO ZAČÁTEK TROCHU OPAKOVÁNÍ to ZDRAVÍ? 1. co je to ZDRAVÍ? NEMOC? 2. co je NEMOC? OVLIVNIT? 3. čím můžeme své vlastní.
Etapy vývoje člověka - křížovka
Lidské tělo - osmisměrka
Péče o zdraví 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
VY_32_INOVACE_VkZ.6.11-Péče o zdraví-prezentace
Smyslová ústrojí člověka
MVDr. Lýdia Lánská Čačková
Národní program zdraví – projekty podpory zdraví Putování za zdravým jídlem Mít své tělo ráda Krok za krokem za zdravým životem Národní program řešení.
Zdravý Životní Styl Michal Burda.
Vypracoval Dominik Bednář
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
…a jak Nemoc… jí předcházet Lenka Dvořáková.
VÝZNAM VODY PRO ČLOVĚKA…
Barbora Smetanová Kateřina Šauerová.  uměle připravený  směřující k získání dovedností a vědomostí  vázáný  krátkodobý  školní  společný  vícepředmětový.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Zdraví Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
N ÁZEV ŠKOLY : SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR : MGR. JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY _32_INOVACE_15_NEBEZPEČNÉ.
Číslo v digitálním archivu školy VY_52_INOVACE_VZ_02 Sada DUM Výchova ke zdraví Předmět Výchova ke zdraví Název materiálu Zdravý životní styl Anotace Žák.
Novorozenecké, kojenecké a batolecí období Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_18_Novorozenecké,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_11_ PL- zdravý životní styl Číslo projektu:
PEČUJEME O ZDRAVÍ VY_32_INOVACE_II-C-14. Výživa - rostlinná, živočišná (živiny, vitamíny, jídelníček) Obranyschopnost - nemoc, úraz, imunita Pohyb a aktivita.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_15_Ochrana zdraví Téma: Ochrana.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Prevence onkologických onemocnění – rakovina děložního čípku
PÉČE O ZDRAVÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Věcné učení Žijeme zdravě, škodlivost drog, alkoholu, cigaret
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Žít zdravě Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Předmět: Občanská výchova Ročník: 6. Tematický okruh: Péče o občana
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Autor: Mgr. Marcela Holubová
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor výukového materiálu: Číslo projektu: Název: Vytvořeno:
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
VÝŽIVA A ZDRAVÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Věcné učení zdraví a nemoc
Věcné učení Péče o chrup, prevence zubního kazu
AUTOR: Blanka Petlánová
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_17
Věcné učení Zásady osobní hygieny
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
ZDRAVÁ VÝŽIVA VLIV VÝŽIVY NA ZDRAVOTNÍ STAV LIDÍ
AUTOR: Mgr. Marie Horehleďová
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Transkript prezentace:

1 Základní škola Ostrava, Kounicova 2, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – III/2 – CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu - Moderní technologie ve výuce Název materiálu – Zdravý život

2 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: III/2 – Autor: Mgr. Jana Šandalová Období: 5/ /2012 Ročník: 1. Tematický okruh: Životní prostředí

3 Materiál je v souladu s RVP ZV a ŠVP ANOTACE: Práce seznamuje se zdravým životním stylem a prezentuje, jak chránit své zdraví. Očekávaný výstup: Uplatňuje základní hygienické, režimové a jiné zdravotně preventivní návyky s využitím elementárních znalostí o lidském těle; projevuje vhodným chováním a činnostmi vztah ke zdraví Klíčová slova: tělo, bolest, zdraví, bezpečnost, zdravá výživa, úraz Druh pracovního materiálu: Prezentace PowerPoint

4 Naše tělo umí spoustu věcí: chodit běhat skákat hrát si aj. Tělo dokáže vnímat, co se kolem něj děje.

5 Naše tělo si řekne: když má žízeň když ho něco bolí když si chce odpočinout, protože je unavené,

6 Co máme dělat, aby tělo zůstalo zdravé? Myjeme si ruce. Dodržujeme zásady správné výživy. Dodržujeme správný režim dne. Dobře se oblékáme. Pravidelně se pohybujeme- sportujeme. Vyhýbáme se nebezpečným situacím a tím předcházíme úrazům.

7 Myjeme si ruce: před každým jídlem po použití toalety po kašlání a smrkání když jsem si hráli se zvířaty Když jsem se ušpinili aj. Všude jsou neviditelné bakterie a viry.

8 Dodržujeme zásady správné výživy Jíme dost ovoce, zeleniny, masa a bílkovin. Pijeme dost nápojů Jíme jen málo sladkostí. Nejíme moc. Jíme v klidu.

9 Dodržujeme správný režim dne Chodím brzy spát. Spím deset hodin denně. Vysvětli, proč je spánek důležitý. Řekni, jak by měl vypadat zdravý den.

10 Pozor na úraz či poranění Nejčastěji na kole jsou úrazy hlavy!

11 Co je bezpečné? Co je nebezpečné? Jak může dojít k úrazu?

12 Rizikové situace pro vznik úrazu skoky do vodykoupání klíšťata

13 Nejčastější úrazy podvrtnutý kotníkpodvrtnutý kotník drobné úrazy - např. oděrky, pády z koladrobné úrazy - např. oděrky, pády z kola řezné rányřezné rány popáleninypopáleniny zlomeninyzlomeniny