Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
České Budějovice, červen 2016
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Marcela Juraszková České Budějovice, červen 2016 VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE

Důvody a motivy k řešení této problematiky zájem o problematiku komunikace vedoucího s podřízeným důležitost tématu

Cíl práce Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké komunikační chyby dělají řídící pracovníci ve vybrané společnosti a jak tyto chyby ovlivňují podřízené a jejich pracovní výkony.

Představení společnosti velký mezinárodní podnik pobočka DURA Automotive CZ, k. s. ve Strakonicích výroba: díly karoserie, skleněné moduly, plastové krytky, práškové lakování

Výzkumné otázky 1. Je probíhající komunikace v podniku dostatečná a kvalitní? 2. Uplatňuje manažer zpětnou vazbu? 3. Je manažer schopen projevit kritiku/pochvalu k podřízenému? 4. Motivuje dostatečně řídící pracovník své podřízené? 5. Má řídící pracovník potřebné komunikační vlastnosti? 6. Do jaké míry je ve firmě využívána asertivita a aktivní naslouchání?

Použité metody studium odborné literatury dotazníkové šetření řízené rozhovory

Dosažené výsledky Výzkumná otázka č. 1: Je komunikace, která probíhá mezi řídícím pracovníkem a zaměstnanci dostatečná a kvalitní? Výzkumná otázka č. 3: Je manažer schopen projevit jak kritiku, tak pochvalu, která se týká práce podřízeného? Výzkumná otázka č. 6: Do jaké míry je ve firmě využívána asertivita a aktivní naslouchání?

Výzkumná otázka č. 2: Uplatňuje manažer zpětnou vazbu? Řešení: -zajištění školení -pozitivní i negativní zpětná vazba -včasné podání zpětné vazby Zdroj: vlastní

Výzkumná otázka č. 4: Motivuje dostatečně řídící pracovník své podřízené? zjištěné nedostatky v motivaci pomocí kariérního růstu Řešení: -vzdělávací program -najmutí kariérního kouče Zdroj: vlastní

Výzkumná otázka č. 5: Má řídící pracovník vlastnosti potřebné ke kvalitní komunikaci s podřízenými? nedostatky v podpoře podřízených, spravedlivosti Řešení: - zhodnocení efektivnosti práce vedoucího ze strany podřízených

Závěr zodpovězení výzkumných otázek navržena vhodná řešení cíl práce byl splněn

Otázky vedoucí Projevují se u Vaší organizace výrazné případy komunikačního šumu? Pokud ano,specifikujte.

Otázky oponenta 1) Proč rozdán právě 101 ks dotazníků a právě ve výrobní hale? Dle jakých kritérií stanoven vzorek respondentů. 2) Ad str. 36: Jakými konkrétními způsoby nadřízení kontrolují, že byly předané informace správně pochopeny? 3) Ad str. 36: Jaké základní zásady by měl vedoucí pracovník ctít při kritizování a při pochvalách svých podřízených? 4) Ad str. 38: ”V tomto případě bych jako vhodný návrh zvolila, aby sami podřízení např. pomocí vyplnění dotazníku, zhodnotili efektivitu práce svého přímého nadřízeného. Nadřízený by se poté mohl podle názoru svých podřízených na určité věci více zaměřit a snažit se v nich zdokonalovat.” Aplikovala jste tento návrh ve sledované společnosti? Proč ano, proč ne?

Děkuji Vám za pozornost!