Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Motivace a důvody k řešení problému Atraktivní, zajímavé a perspektivní téma Vytvoření stručného návodu k zapojení mobilního marketingu do podnikání Budoucnost marketingu
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza možností využití mobilního marketingu v ČR. Identifikuje a vyhodnocuje náročnost a možné přínosy pro organizaci. Dílčím cílem je vytvoření manuálu pro zavedení určitých forem mobilního marketingu.
Výzkumné otázky 1.Jaké má firma/podnikatel možnosti, chce-li využít/zapojit do svého podnikání mobilní marketing? 2.Jaké jsou výhody, nevýhody a orientační náklady jednotlivých způsobů využití/zapojení forem mobilního marketingu?
Použité metody Škálování, pozorování, research a studium dostupných dokumentů a zdrojů Řízený rozhovor Syntéza získaných dat a informací Vytvoření stručného manuálu a shrnutí potřebných informací
Zapojení mobilního marketingu do podnikání Kroky před rozhodnutím o zapojení mobilního marketingu Kroky potřebné k zapojení mobilního marketingu Údržba správné funkčnosti mobilního marketingu
Marketingové kanály Webové stránky - responzivní - desktopové - více variant současně Mobilní aplikace Kombinace
Zdroje návštěvnosti Direct Referral Organic & Paid search Bannery Sociální sítě E-shop vyhledávače/srovnávače SoLoMo
Kontrola, úpravy a inovace Změna/přidání grafických či textových prvků Aktualizování obsahu Rozložení prvků webové stránky Přidání/zrušení/změny funkcionalit Změny v oblasti zajištění zdrojů návštěvnosti Změny v samotných marketingových kanálech Cyklická obměna / přeměna
Dosažené výsledky a přínos práce Shromáždění, objasnění a poskytnutí základních a potřebných informací k tématu Srovnání jednotlivých variant a možností zapojení mobilního marketingu Vytvoření stručného manuálu pro potenciální zájemce o využití mobilního marketingu
Závěrečné shrnutí a doporučení Možnosti mobilního marketingu Responzivita Mobilní aplikace Kombinace marketingových kanálů a zdrojů návštěvnosti Vlastní názory Doporučení pro další zpracování
Doplňující otázka od vedoucí práce Co je podle Vás největší bariérou pro ještě větší rozšíření mobilního marketingu v podmínkách ČR?
Doplňující otázky oponenta práce Jakou má dle Vás budoucnost propojení mobilních aplikací a chytrých hodinek? V čem vidíte budoucnost mobilního marketingu? Jaké nedostatky vidíte v mobilním marketingu v ČR? Jaké jsou rozdíly v této oblasti mezi ČR a zbytkem světa?
Děkuji za pozornost