Nová profesní soutěž Finanční poradce roku
Finanční poradce roku ročník profesní soutěže za rok 2004 Pořadatelé: časopis FP-finanční poradce (vydavatelství Economia a.s.) a AFiZ ČR Termín: leden – květen 2005 Téma: finanční poradenství a zprostředkovatelství Soutěžící: poradci a zprostředkovatelé finanční produktů, investic a pojištění Registrační poplatek: 5.000,- Kč/přihlášená osoba
82 % čtenářů časopisu FP-finanční poradce má zájem o profesní soutěž v oboru finančního poradenství zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004
Pro koho je soutěž určena: všichni finanční poradci a zprostředkovatelé v ČR (tedy nejen členové asociace) Soutěžní kategorie: Finanční poradce roku (hlavní) Pojišťovací zprostředkovatel roku (vedlejší) Investiční zprostředkovatel roku (vedlejší) Kritéria soutěže: obchodní výsledky odbornost všestrannost podrobná kritéria na Pravidla soutěže: tříkolové hodnocení odbornou porotou transparentní anonymní podrobná kritéria na Odborná porota složená ze zástupců: FP-finanční poradce, AFiZ ČR, MF ČR, KCP, ČAP, banky, pojišťovny, poradenské sítě, „volný“ člen
Slavnostní vyhlášení soutěže Finanční poradce roku 2004 Forma: galavečer s předáním cen výhercům, uměleckou produkcí a pohoštěním Termín: 17. května 2005 Místo konání: **** hotel Dorint Don Giovanni Praha Téma: finanční poradenství a zprostředkovatelství Účastníci: finalisté soutěže – finanční poradci a zprostředkovatelé, zástupci MF ČR, zástupci KCP ČR, zástupci AFiZ ČR, UNIS ČR a ČAP ČR zástupci poradenských a zprostředkovatelských společností a sítí, zástupci poskytovatelů finančních produktů a bank Očekávaný počet účastníků: osob Účastnický poplatek: 500,- Kč
Mediální podpora soutěže deník Hospodářské noviny (náklad výtisků, čtenost Mediaprojekt Q 2004) týdeník Ekonom (náklad výtisků, čtenost – Mediaprojekt Q 2004) zpravodajsko-ekonomický server ihned.cz ( UV – iAudit, listopad 2004) finanční weby FinWeb.cz, FPweb a bankovnictvi.iHned.cz ( UV – iAudit, listopad 2004) odborný měsíčník FP-finanční poradce (náklad výtisků, čtenost – průzkum čtenářské obce titulu 2004) newsletter FPnews ( odběratelů) přímá prezentace na odborných seminářích AFiZ a FPservis (500 účastníků) odborný měsíčník Bankovnictví (náklad výtisků, čtenost – průzkum čtenářské obce titulu 2004) newsletter Bankovnictví (6 000 odběratelů) informační servis pro členy AFiZ ČR (2 200 členů)
Možnosti partnerství soutěže Exkluzivní partnerství……………………………………………………… ,- Kč oborová exkluzivita v rámci partnerství soutěže; název společnosti v podtitulu soutěže; v rozsahu 3x1/1 strana, uveřejnění loga v rámci autoinzerce soutěže v odborných i ekonomických titulech Economia, a.s.; interaktivní inzerce (logo, box /125 x 60 obr. bodů/ s odkazem) na webech FP-finanční poradce, Bankovnictví a AFiZ a v FPnews, Newsletteru Bankovnictví a ovém zpravodaji AFiZ; umístění loga na na slavnostním vyhlášení soutěže (proti hledišti); projekce a komentář k profilu sponzora na slavnostním vyhlášení; vstup na slavnostní vyhlášení soutěže zdarma pro vybrané členy partnerské společnosti (10x); profil či rozhovor v časopisu FP-finanční poradce týkající se soutěže a partnerské společnosti; rozhovor v časopisu Bankovnictví týkající se soutěže a partnerské společnosti; členství v porotě soutěže; možnost udělit cenu pro vítěze soutěže Generální partnerství..…………………………………………………… ,- Kč inzerce v časopisu FP-finanční poradce v rozsahu 2 x 1/1 strana; uveřejnění loga v rámci autoinzerce seminářů v odborných i ekonomických titulech Economia, a.s.; interaktivní inzerce (logo, box /125 x 60 obr. bodů/ s odkazem) na webech FP-finanční poradce, Bankovnictví a AFiZ a v FPnews, Newsletteru Bankovnictví a ovém zpravodaji AFiZ; umístění loga na na slavnostním vyhlášení soutěže (proti hledišti); vstup na slavnostní vyhlášení soutěže zdarma pro vybrané členy partnerské společnosti (10x); rozhovor v časopisu FP-finanční poradce týkající se soutěže a partnerské společnosti; rozhovor v časopisu Bankovnictví týkající se soutěže a partnerské společnosti; členství v porotě soutěže; možnost udělit cenu pro vítěze soutěže Vedlejší partnerství..……………………………………………………… ,- Kč inzerce v časopisu FP-finanční poradce o rozsahu 2 x 1/2 strana; uveřejnění rozměrově menšího loga v rámci autoinzerce soutěže v titulech Economia, a.s. (DOT); interaktivní inzerce (logo, box /125 x 60 obr. bodů/ s odkazem) na webech FP- finanční poradce, Bankovnictví a AFiZ a v FPnews, Newsletteru Bankovnictví a ovém zpravodaji AFiZ; umístění loga (1 x 1 m) na slavnostním vyhlášení soutěže; vstup na slavnostní vyhlášení soutěže zdarma pro vybrané členy partnerské společnosti (5x); možnost udělit cenu pro vítěze soutěže
Profily pořadatelů soutěže Jediný produkt pro profesionály ve finančním poradenství na českém trhu, jehož součástí jsou FP-finanční poradce - odborný měsíčník určený všem, kteří se zabývají nebo jsou spojeni s oborem finančního poradenství; přináší nejen kvalitní analýzy a spolehlivý informační servis z finančního trhu, ale nabízí i strategie, rady a náměty, jak dosáhnout obchodního úspěchu FPnews - zpravodajský týdeník přinášející zprávy, aktuální informace a komentáře z finančního a kapitálového trhu; je distribuován on-line v pdf formátu FPweb - profesní website obsahující aktuální a databázové informace z finančních trhů; je postavený na společném základu s finančním portálem Finweb.cz (součást iHNed.cz) a Peníze.cz FPguide - společné katalogy odborných časopisů FP- finanční poradce a Bankovnictví s konkrétním produktovým zaměřením – Pojištění (jaro), Fondy (podzim) FPservis - cyklus odborných seminářů a konferencí organizovaný ve spolupráci s profesní asociací (ARIZ ČR); zaměřuje se především na témata pojištění, kolektivního investování a financování bydlení FPaward - odborná profesní soutěž Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky (AFiZ ČR) byla založena jako Asociace registrovaných investičních zprostředkovatelů (ARIZ ČR) v prosinci 2002 jedenácti fyzickými osobami. Podnětem založení byla novela zákona o cenných papírech (308/2002 Sb.) podle níž několik tisíc investičních zprostředkovatelů, kteří až doposud prováděli svoji činnost bez regulačního rámce, muselo získat do registraci Komise pro cenné papíry. V prvním období své existence se ARIZ ČR soustředila na pomoc svým členům při zvyšování jejich odbornosti a získávání registrace Komise pro cenné papíry. V současné době již těžiště své činnosti postupně přesunuje do oblasti legislativy, dalšího vzdělávání svých členů, vytváření etických norem a profesních postupů pro práci investičních zprostředkovatelů. Na tomto úkolu spolupracuje s Komisí pro cenné papíry, Ministerstvem financí a UNIS ČR. Samoregulace oboru je zásadním posláním asociace. Její členové musí daleko více dbát na práva svých klientů než jejich konkurenti. Zakladatelé AFiZ ČR jsou přesvědčeni, že zákazníci budou postupně stále více vyhledávat investiční zprostředkovatele poskytující nejen služby na vysoké odborné úrovni, ale zároveň i jistotu dodržování etických principů a norem. Zakladatelé AFiZ ČR také vycházejí z přesvědčení, že slušnost se při zacházení s klientem nakonec vždycky vyplatí, i když to tak mnohdy v minulých, poněkud hektických letech nevypadalo, a na tom chce nadále stavět svoji činnost.
Kontakty na obchodní oddělení soutěže ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, Praha 7 Ing. Lukáš ZítaBc. Pavel HorskýMgA. Michaela Glagoličová tel.: fax: gsm:
Kontakty na pořadatele soutěže ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, Praha 7 šéfredaktor časopisu FP-finanční poradcebrand manager časopisu FP-finanční poradce PhDr. Petr FejtekMgr. Robert Novák tel.: fax: AFiZ ČR, Rumunská 25, Praha 2 generální sekretář AFiZ ČR Ing. Martin Gardavský tel.: fax:
Děkujeme za pozornost