Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Čtenáři časopisu FP-finanční poradce

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Čtenáři časopisu FP-finanční poradce"— Transkript prezentace:

1 Čtenáři časopisu FP-finanční poradce
ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA průzkum čtenářské obce časopisu FP-finanční poradce (ECONOMIA a.s., říjen 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004)

2 Multimediální projekt FP
2 Multimediální projekt FP Jediný produkt pro profesionály ve finančním poradenství na českém trhu, jehož součástí jsou FP-finanční poradce - odborný měsíčník určený všem, kteří se zabývají nebo jsou spojeni s oborem finančního poradenství; přináší nejen kvalitní analýzy a spolehlivý informační servis z finančního trhu, ale nabízí i strategie, rady a náměty, jak dosáhnout obchodního úspěchu FPnews - zpravodajský týdeník přinášející zprávy, aktuální informace a komentáře z finančního a kapitálového trhu; je distribuován on-line v pdf formátu FPweb - profesní website obsahující aktuální a databázové informace z finančních trhů; je postavený na společném základu s finančním portálem Finweb.cz (součást iHNed.cz) a Peníze.cz FPguide - společné katalogy odborných časopisů FP-finanční poradce a Bankovnictví s konkrétním produktovým zaměřením – Pojištění (jaro), Fondy (podzim) FPservis - cyklus odborných seminářů a konferencí organizovaný ve spolupráci s profesní asociací (ARIZ ČR); zaměřuje se především na témata pojištění, kolektivního investování a financování bydlení ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

3 Časopis FP-finanční poradce čte pravidelně více než 20 000 čtenářů.
3 Čtenáři časopisu FP-finanční poradce Časopis FP-finanční poradce čte pravidelně více než čtenářů. 93 % čtenářů prohlašuje, že časopis FP-finanční poradce jim přináší informace, které by jinde nezískali nebo získali mnohem obtížněji. zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

4 pracující jako nezávislý finanční poradce
4 Čtenáři časopisu FP-finanční poradce Typickým čtenářem časopisu FP-finanční poradce je muž se SŠ či VŠ vzděláním pracující jako nezávislý finanční poradce ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

5 93 % čtenářů by doporučilo číst časopis FP-finančního poradce lidem,
5 Postoje čtenářů k časopisu FP-finanční poradce Čtenáři hodnotí časopis FP-finanční poradce jako spolehlivý nezávislý a důležitý zdroj informací v oblasti finančního poradenství FP-finanční poradce B2B obecně FP-finanční poradce B2B obecně FP-finanční poradce B2B obecně 93 % čtenářů by doporučilo číst časopis FP-finančního poradce lidem, kteří začínají kariéru v oboru zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004; NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

6 6 Postoje čtenářů k časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce mají nadprůměrný zájem o informace o nových finančních produktech a službách ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

7 7 Zaměření čtenářů časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce nabízejí zákazníkům široké spektrum finančních produktů a služeb ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

8 8 Zaměření čtenářů časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce mají mimořádný zájem o inzertní informace týkající se finančních produktů a služeb ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

9 9 Postoje čtenářů k časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce mají velký zájem i o další typy inzertních informací ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

10 10 95 % zadavatelů B2B inzerce vnímá odborný tisk především jako médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů (míra souhlasu v %) zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

11 11 88 % zadavatelů B2B inzerce považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb (míra souhlasu v %) B2B tisk 88% 79% internet 72% odborné konference, výstavy, veletrhy direct mail 60% regionální deníky 36% celostátní deníky 35% venkovní reklama (billboardy) 27% všeobecné časopisy 21% ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA rozhlas 19% televize 14% zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

12 Pro čtenáře časopisu FP-finanční poradce jsou
12 Pro čtenáře časopisu FP-finanční poradce jsou odborné časopisy spolu s internetem a odbornými akcemi nejdůležitějším zdrojem informací ve finančním poradenství Využijte zvýhodněných tarifů kombinované inzerce v produktech FP: časopis, katalog, web, newsletter, seminář Pozn.: Direct mailem naše čtenáře neoslovíte. Pouhá 4 % čtenářů upřednostňují informace zasílané direct mailem. zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

13 Ediční plán časopisu FP-finanční poradce na rok 2005
13 Ediční plán časopisu FP-finanční poradce na rok 2005 téma vydání komerční příloha uz. obj. uz. pod. exp. leden Investiční životní pojištění 7. 1. 19. 1. únor Podnikání na kapitálovém trhu; Podílové fondy; Výnosy na finančních trzích Kapitálové životní pojištění – úvod, konstrukce pravidla, Podílové fondy 4. 2. 10. 2. 22. 2. březen Penzijní reforma, její nutnost a modely; Dlouhodobý vývoj akciových trhů Leasing; Kapitálové životní pojištění – porovnání, Porovnání kapitálového a investičního ŽP Vozový park pro business 3. 3. 10. 3. 22. 3. duben Strukturované investiční produkty (certifikáty, waranty); Hypotéky FPguide – Pojištění 7. 4. 14. 4. 26. 4. květen Porovnání výnosnosti státem podporovaných produktů; Kritéria výběru pojišťovny;KŽP; Odměňování finančních poradců 5. 5. 12. 5. 24. 5. červen červenec Možnosti penzijního připojištění; Podílové fondy Katalog financování 2. 6. 9. 6. 21. 6. srpen Výše spořící části KŽ pojistných produktů 4. 8. 11. 8. 23. 8. září Důchodové pojištění (komerční); Podílové fondy Telekomunikace 1. 9. 8. 9. 20. 9. říjen Pojištění motorových vozidel; Pojištění právní ochrany;Leasing FPguide - Fondy 6. 10. listopad Výhody pro přispívajícího zaměstnavatele; Srovnání úvěru ze stavebního spoření a hypotéky 4. 11. prosinec Možnost spoření na důchod v KŽP a daňové úlevy 1. 12. 8. 12. téma komerční příloha uz. obj. uz. pod. exp. leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopadu prosinec

14 Ceník inzerce časopisu FP-finanční poradce na rok 2005
14 Ceník inzerce časopisu FP-finanční poradce na rok 2005

15 Ceník inzerce newsletteru FPnews na rok 2005
15 Ceník inzerce newsletteru FPnews na rok 2005 Newsletter FPnews Periodicita: 1x týdně Rozsah: čtyři a více stran Distribuce: ve formátu pdf počet odběratelů Newsletter je distribuován předplatitelům časopisu FP-finanční poradce jako součást jeho informačního servisu. ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

16 Průzkum čtenářské obce časopisu FP-finanční poradce
16 Průzkum čtenářské obce časopisu FP-finanční poradce Zadavatel: ECONOMIA a.s. Realizátor: oddělení výzkumu a analýz, ECONOMIA a.s. Termín realizace: říjen 2004 Hlavní cíle šetření: zhodnotit vývoj časopisu za uplynulý první rok vydávání z pohledu čtenářů získat informace o socio-demografickém profilu čtenářů titulu, jejich postojích k titulu (spokojenost čtenářů s časopisem, praktickou využitelnost prezentovaných informací při výkonu jejich profese apod.) získat informace o pravidelnosti četby časopisu, o dalších informačních zdrojích využívaných v oblasti finančního poradenství  Výzkum B2B tisk a inzerce Zadavatel: ÚVDT Realizátor: NFO AISA Termín realizace: říjen 2004 Hlavní cíle výzkumu: získat základní informace o čtenářském chování, získat hodnocení B2B titulů jako celku z hlediska přínosnosti pro čtenáře, získat postoje zadavatelů inzerce k B2B tisku jako celku.

17 ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, ČESKÁ REPUBLIKA
Kontakty Redakce: PhDr. Petr Fejtek tel.: fax: Inzerce: Ing. Lukáš Zíta Bc. Pavel Horský MgA. Michaela Glagoličová tel.: fax: gsm: ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, Praha 7, ČESKÁ REPUBLIKA

18 Děkujeme za pozornost ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7
ČESKÁ REPUBLIKA


Stáhnout ppt "Čtenáři časopisu FP-finanční poradce"

Podobné prezentace


Reklamy Google