MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Advertisements

Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
1 Umísťování symbolů a jiných uvítacích zařízení územní samosprávy při pozemních komunikacích Porada Ministerstva vnitra Praha.
BIKE SHARING PRO BRATISLAVU. Bike Sharing z pohledu uživatele: -občané Bratislavy i turisté budou moci využívat bike sharing co by součást veřejné dopravy.
Kulatý stůl II. Nový Šaldorf-Sedlešovice MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
PŮJČOVNA KOL A KOLOBĚŽEK Informační centrum města Kyjova Ing. Dita Hojačová Tel.:
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Role dobrovolných svazků obcí (DSO) v ČR při centrálním zadávání 1 Ing. Lukáš Vlček starosta města Pacova předseda Regionální komise Svazu měst a obcí.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Město Nový Bydžov Masarykovo nám Nový Bydžov tel: Průzkum potřeb občanů.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
 Pocházíme z Moravskoslezského kraje, z Města Albrechtic v okrese Bruntál.  Jsme žáci sedmých a osmých tříd základní školy.  Vznikli jsme v rámci projektu.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Systém vzájemného sdílení mezi občanem a obcí
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Komunikační strategie ČIŽP
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Úřad práce České republiky
„Váš kraj, Váš rozpočet“
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Hlavní město praha a integrace cizinců
Spolupráce s obcí a dalšími partnery při transformaci sociální služby
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Společenská odpovědnost ve školství
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Ernest Seifert Název materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní informace o poskytovateli
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Město Valašské Meziříčí pro občany Chcete snížit náklady na domácnost
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Obec Pstruží pro občany
Komunikační potenciál moderního městského webu
Dostupné bydlení v Hradci Králové jako nástroj sociální práce vedoucí k sociální změně PhDr. Marek Šimůnek, MBA Magistrát města Hradec Králové ANNO,
Regionální informace jako přidaná hodnota katalogu krajské knihovny
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví ORP Chrudim Podpora sociální práce v obci Chrudim a ve správním obvodu obce s rozšířenou.
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Nástroje komunikačního mixu
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Práva a povinnosti členů rodiny
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Klíčové aktivity projektu
Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.
SPRÁVNÍ PRÁVO.
(hlášení místního rozhlasu)
Transkript prezentace:

MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací

Město Valašské Meziříčí Subjekt veřejné správy – obec s rozšířenou působností Základní správní obvod = město Valašské Meziříčí. Město má cca obyvatel. Správní obvod Valašského Meziříčí, jako obce s rozšířenou působností, zahrnuje celkem 18 obcí (území obcí Branky, Choryně, Jarcová, Kelč, Kladeruby, Krhová, Kunovice, Lešná, Loučka, Mikulůvka, Oznice, Podolí, Police, Poličná, Střítež nad Bečvou, Valašské Meziříčí, Velká Lhota, Zašová) Vedení města tvoří starosta a dva místostarostové, sedmičlenná Rada města a dvacetipětičlenné Zastupitelstvo města

Představení produktu / služby Město Valašské Meziříčí v samostatné působnosti pro občany zajišťuje plnění řady jejich potřeb – potřeby bydlení, ochrany a rozvoje zdraví, dopravy a spojů, potřeby informací, výchovy a vzdělávání, celkového kulturního rozvoje a ochrany veřejného pořádku a další – a chce o tom občany dostatečně a včas informovat a získávat zpětnou vazbu Město chce oslovovat především občany Valašského Meziříčí (různého věku – mladé lidi a studenty, přes osoby v produktivním věku až po seniory) Město využívá různé formy komunikace – od webových stránek, přes tiskové zprávy v tištěných médiích, sociální sítě až po vlastní tištěné médium (Valašskomeziříčský Zpravodaj) a reportáže v regionální televizi Vedení města chce efektivně komunikovat s občany a hledá proto optimální kombinaci komunikačního mixu

Úkol: Mediální analýza Města Valašského Meziříčí Vypracovat analýzu komunikačních kanálů a komunikační strategie města. Nastavit optimální komunikační mix. Analýza zahrne jak současný stav, tak návrhy zlepšení v těchto oblastech: webové stránky města – hodnocení (obsah, vizuální forma, propojení na sociální sítě) a návrhy na změny sociální sítě – hodnocení obsahů profilů města Valašského Meziříčí na sociálních sítích, s důrazem na Facebook (dálle Twitter, Instagram, Youtube) a návrh optimálního využívání sociálních sítí pro komunikaci s veřejností (zaměření příspěvků na FB; jak často, kdy a kam příspěvky či fotky přidávat apod.) městské tištěné médium a propagační materiály – hodnocení a návrhy na změny tiskové zprávy města

A) Znak města, logo města Heraldický znak města je zároveň logem města. V roce 2011 byl zpracován logomanuál města, dosud platný. Znak se využívá jak v oficiálních tiskovinách města, tak pro účely propagace. V roce 2016 bylo městem zadáno Studiu Najbrt vytvoření nové marketingové značky města. Nová značka, určená pro potřeby marketingu, bude dokončena do konce r Celkové náklady na novou značku = Kč.

B) Webové stránky města V roce 2016 provedena nová vizuální podoba webových stránek města. Náklady na zpracování a provoz webových stránek = Kč ročně. Očekáváme hodnocení (obsahu, vizuální formy, propojení na sociální sítě a další) a návrhy na zlepšení. Tiskové zprávy města – zveřejňovány na webových stránkách města.

Umístění informací na webových stránkách města Umístění odkazů v dolní liště stránek Rychlá navigace na nejčastěji vyhledávané informace na stránkách města / městského úřadu Základní kontaktní údaje Důležité informace uprostřed: -Tiskové zprávy z města -Tiskové zprávy od jiných subjektů -Úřední deska elektronická -Veřejné zakázky (zadání zakázek)

C) Sociální sítě - Facebook Facebookový profil města je v provozu od r Zprávy na profil umisťuje a zpětnou vazbu zajišťuje tisková mluvčí města. Denně je na profil umístěno několik zpráv. Počet uživatelů = fanoušků, lajky se pohybují od 2 do 200 lajků. Facebook města je velmi využíván. Očekáváme hodnocení obsahů profilů města Valašského Meziříčí na Facebooku a návrh optimálního využívání Facebooku pro komunikaci s veřejností (jaké zaměření příspěvků na FB, jak často příspěvky/fotky přidávat apod.)

D) Sociální sítě - Twitter Twitter účet města je v provozu od r Zprávy na profil umisťuje a zpětnou vazbu zajišťuje tisková mluvčí města. Počet uživatelů = 148 sledujících Očekáváme hodnocení obsahu účtu města Valašského Meziříčí na Twitteru a návrh optimálního využívání Twitteru pro komunikaci s veřejností. Je účet na Twitteru pro české uživatele zajímavý?

E) Sociální sítě – You tube YouTube kanál města je v provozu od r Počet odběratelů = 66, shlédnutí = Město iniciovalo vznik krátkých filmů o Valašském Meziříčí, o firmách působících ve městě pro umístění na YouTube. Město zde průběžně zveřejňuje aktuální reportáže o dění ve městě natočené regionální televizí. Očekáváme hodnocení obsahu na YouTube, návrhy na zlepšení, návrhy na obsah příspěvků...

F) Sociální sítě - Instagram Instagram města je v provozu od r Foto na profil umisťuje a zpětnou vazbu zajišťuje tisková mluvčí města. Počet uživatelů = 56 sledujících Očekáváme hodnocení obsahu na Instagramu a návrhy lepšího využívání potenciálu sociální sítě Instagram pro propagaci a PR města. Náklady na provoz profilů všech sociálních sítí = 0 Kč Náklady na zajištění obsahů profilů = Kč ročně

G) Valašskomeziříčský Zpravodaj - tištěný Valašskomeziříčský Zpravodaj – tištěný městský zpravodaj, barevný, vychází 11 čísel ročně (červenec – srpen je dvojčíslo), nepravidelně vychází mimořádná čísla (Cena města, volby do zastupitelstva města). Náklad výtisků, distribuován zdarma do schránek občanů. Obsahuje přílohu Kázetko – kulturní měsíčník s programem kina, divadel, koncertů. Výroba a distribuce = Kč za rok, Zpracování obsahu = Kč za rok

H) Valašskomeziříčský Zpravodaj – on-line On-line verze Valašskomeziříčského Zpravodaje, optimalizováno pro mobily a tablety. Novinka od roku On-line verzi poskytuje společnost zpravodaje.cz. Podklady jsou zasílány 1x měsíčně poskytovateli, obsah on-line verze koresponduje s tištěnou verzí a obsahuje více fotografií (ke každému článku foto). Náklady na provoz on-line verze = 150 Kč bez DPH měsíčně. Příjmy z reklamy jsou příjmem poskytovatele.

I) Mobilní aplikace IN CITY Mobilní aplikace IN CITY doplňuje nabídku internetových služeb města Valašské Meziříčí uživatelům mobilních telefonů, turistům, návštěvníkům. Nabízí snadnou orientaci ve městě prostřednictvím mobilního telefonu či tabletu.

Cíle Města Valašské Meziříčí v oblasti komunikace 1.Budovat pozitivní vztah občanů k svému městu a podněcovat zájem občanů podílet se na chodu města a jeho zlepšování 2.Efektivně informovat o činnosti městské samosprávy (úspěchy ve výstavbě, novinky v kulturním, sportovním a společenském životě města, o společenských a kulturních akcích pořádaných městem pro občany (např. Dny města, oslavy státních svátků, Den dětí apod.) 3.Získávat od občanů zpětnou vazbu na chystané změny 4.Získávat od občanů podněty na zlepšení veřejného prostoru a další podněty (nepořádek, vandalství, podněty od občanů na zlepšení chodu městského úřadu, městských společností a organizací)

Perspektiva pro zpracovatele Město Valašské Meziříčí nabízí možnost dlouhodobější spolupráce se zpracovatelem Město Valašské Meziříčí nabízí možnost zpracování diplomové práce Zpracovatelům může nabízíme možnost realizovat praxi či stáž na MěÚ

Kontakt: Městský úřad Valašské Meziříčí Odbor školství, kultury a sportu Zašovská 784, Valašské Meziříčí Kontaktní osoba: Ing. Stanislava Šnajdrová Telefon: