Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová"— Transkript prezentace:

1 Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

2 Korporátní identita řeší jednotný vizuální styl, pod kterým daná firma vystupuje. Zahrnuje grafické prvky, mezi které patří charakteristický logotyp společnosti, firemní barvy, písmo a obrazový doprovod. Díky propracované korporátní identitě působíte odlišně a upozorníte na sebe. Na trhu působíte jako suverén v daném odvětví.

3 Logotyp Nejviditelnější a nejnápadnější znak firemního vzhledu. Slouží k odlišení od konkurence a k prezentaci firemních hodnot. Zřetelně a jasně vypovídá o kvalitě značky. Aby správně plnilo svou funkci, musí být snadno zapamatovatelné a jednoznačné. Jdete s kůží na trh, pozor na vtipálky, kteří rádi doplňují a dokreslují

4

5 Barevné prostředí Zvýrazňuje firemní styl
Je složené z primárních a sekundárních barev Neřídí se módními trendy ani osobním vkusem Barvy přenášejí náladu a emoce lépe než jakékoli jiné prvky grafického designu

6 Písmo je další výrazný vizuální prvek, který odlišuje značku od její konkurence. Je jedním ze čtyř kamenů firemního designu. Musí být vhodné pro použití v médiích, i pro fungování v mezinárodním prostředí. Návrh fontu a jeho integrace s různorodým počítačovým prostředím vyžaduje nejen kreativitu, ale také technické zkušenosti.

7 Ilustrace Obrázky přenášejí a zprostředkují svět zkušeností efektivněji než slova. Vizuální formou vyjadřují firemní poslání ve všech komunikačních médiích. Doplňují a kompletují používaný vizuální styl.

8 Doporučuji zpracování v tištěné i elektronické podobě.
Grafický manuál Slouží pro správnou aplikaci vizuálního stylu firmy do praxe. Z manuálu vychází veškerá vizuální komunikace jak navenek, tak dovnitř společnosti. Vedle čtyř základních pilířů firemního designu rozpracovává co nejpodrobněji grafické formáty, specifikuje barevná schémata a řeší návrhy tiskovin, obalů a propagačních materiálů. Doporučuji zpracování v tištěné i elektronické podobě.

9 Grafický návrh Jak řekl známý marketingový konzultant Steve Rivkin, “jádrem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace“, umění odlišit se. A právě vhodný grafický návrh může být jedním z dobrých nástrojů. Zhotovení grafického návrhu vyžaduje vedle kreativity i další rozsáhlé znalosti a zkušenosti. Podrobným a pečlivým zpracováním detailů a jejich uveřejnění v manuálu předejdete nepříjemným překvapením ze strany uživatelů.

10 Kontrolní úkoly Vyhledejte příklady logotypů, popište jejich klady a zápory. Zvolte harmonickou trojici barev a specifikujte barevný model pro různá média.


Stáhnout ppt "Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová"

Podobné prezentace


Reklamy Google