Ideální banka 21.století Lassigová Kristýna Škola: SOŠS Kavčí hory Třída: S3.B
Příchod do banky Příchod do banky by měl být příjemný Nemyslím tím aby nás uvítali na červený koberec a tleskali nám, ale aby se na nás občas někdo usmál nebo nás pozdravil, třeba zaměstnat člověka, který by zdravil u dveří a nabízel kávu. No nechodili by jste do banky najednou raději ?
Fronty Nikdo nechce čekat hodinu s číslem na lístečku z té složité krabice u dveří než dojde na řadu. A tak otevíráme mnohem více přepážek a nyní se zavede i bankovnictví z domova, nebo si pozvěte bankovního pracovníka až k sobě domu a projednejte své potřeby z pohodlí domova!
Jednání v bance Jednání v bance by mělo být profesionální, ale zároveň by mělo odpovídat znalostem běžného smrtelníka. Takže se zaměstnají pouze milé, trpělivé a ohleduplné pracovníky a ne cholerické a výbušné postarší dámy. Klid a tolerance na obou stranách zajistí mnohem více lidí se zájmem o novou hypotéku a podobně.
Hypotéka Splácet až do postaršího věku hypotéku za rodinný barák. To se nechce nikomu, ale občas nás k tomu dnešní nastavení společnosti nutí. Tak se obyčejným smrtelníkům splácení usnadní! Nechtějí platit až dvakrát více kvůli úrokům. ÚROKY ZRUŠENY ! A když už jsme u toho jsou ZRUŠENY I VŠECHNY POPLATKY!
Co zrušit ? Poplatky Fronty a čekání Úroky Nepříjemnou atmosféru
Co zařídit? Odměny věrným Opravdové bezpečí peněz Lepší přístup Příjemnější prostředí