Také podle Miloše Tomana.  Přišel jsi čtvrt hodiny předem – přišel jsi včas, přišel jsi na čas – přišel jsi pozdě, přišel jsi pozdě – raději tam nechoď!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
Stimulace a motivace zaměstnanců
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Také podle Miloše Tomana.  Přišel jsi čtvrt hodiny předem – přišel jsi včas, přišel jsi na čas – přišel jsi pozdě, přišel jsi pozdě – raději tam nechoď!
Seminář v rámci soutěže MUP Praha o nejlepší studentský podnikatelský nápad pro studenty středních škol více informací na: Osobní business.
IveHale s.r.o..
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Klíčová otázka č. 5 Jakou roli by měli hrát různí aktéři (zejm. veřejná správa na všech úrovních, poskytovatelé služeb, volení představitelé, sdělovací.
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Vše co nebylo dosud známo o mužích! Vytvořila: Marcela Holečková.
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vaše budoucnost s FM GROUP
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
MARKETING.
Píseň: Anne Murray - Mě potřebuješ.
Specifický typ osobnosti
První zaměstnání Petr Machala.
Komunikace s rodiči.
Také podle Miloše Tomana.  Přišel jsi čtvrt hodiny předem – přišel jsi včas, přišel jsi na čas – přišel jsi pozdě, přišel jsi pozdě – raději tam nechoď!
Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.
Nový pracovní řád pro naše zaměstnance
Absolventi na trhu práce
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Export služeb Drobných,malých a středních podnikatelů ve stavebnictví František Holec prezident Svaz drobných,malých, středních zaměstnavatelů ve stavebnictví.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Název společnosti Produkty a služby
Šikanován/Obtěžován vedoucím
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Intuitivní marketing Marketingové plánová a řízení MSP – Martina Blažková, je to sice určeno pro MSP, ale nijak nepřizpůsobeno!
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
Jak na PR (absolutní základ)
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Píseň: Anne Murray - Mě potřebuješ.
Intuitivní marketing Marketingové plánová a řízení MSP – Martina Blažková, je to sice určeno pro MSP, ale nijak nepřizpůsobeno!
Ekonomie 1 Magistři Čtvrtá přednáška Analýza trhu zápůjčních fondů
Marketingový systém řízení
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Marketingové strategie
Otázky pro průběžnou práci
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Intuitivní marketing Marketingové plánová a řízení MSP – Martina Blažková, je to sice určeno pro MSP, ale nijak nepřizpůsobeno!
Prezentace obchodního plánu
kvalitní zákaznický servis
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Také podle Miloše Tomana

 Přišel jsi čtvrt hodiny předem – přišel jsi včas, přišel jsi na čas – přišel jsi pozdě, přišel jsi pozdě – raději tam nechoď!  Jediné možné řešení jak v profesních situacích nebýt nervózní je – být na jednání dobře připraven, vlastně platí také pro všechno…

 Nepotřebujete složité studie a průzkumy, abyste svého zákazníka poznal – máte ho přímo před sebou „face to face“.  Naučte se naslouchat. Přímo se zákazníka ptejte, získáte tak vzácné informace.  Spokojený zákazník vám rád zodpoví vaše otázky - jak jste se o mě dozvěděl - jak je s vámi spokojený - s čím nebyl spokojený - co by ještě očekával….  Nejlepší reklamou je doporučení vašeho spokojeného zákazníka.  Pokud je vaše péče o zákazníka dobrá, nemusíte se bát požádat ho o doporučení.

 Pamatujte si, že schéma „před prodejem mluvit, po prodeji utéct“ používají jen podvodníci.  Je známou věcí, že o mnoho zákazníků přicházíme tím, že se jim po prodeji nevěnujeme.  „Koruna vynaložená na získání zákazníka je utracená koruna. Koruna investovaná do jeho udržení je vydělaná koruna.“  „Vždy první oddělení které ve firmě sestavuji, je oddělení péče o zákazníky zaměřené na jejich spokojenost.“  „Dá se říci, že kvalitní péče o zákazníky, která by měla být standardem a ne konkurenční výhodou je na českém trhu právě výhodou, o které všichni vědí, ale málokdo ji dělá.“ Tomáš Čupr, zakladatel a majitel serverů Slevomat a DámeJídlo. cz

 To co nabízíte nemůže být propagací vlastního produktu, ale řešením zákazníkova problému.  Základem vašeho úspěchu je upřímná služba zákazníkovi.  Není-li vaše snaha upřímná, zákazník to dříve nebo později odhalí.  Na prvním místě péče, ne zisk.  Zákazník je velice citlivý na to, jak s ním jednáte. Neodpustí vám povýšené chování.  Vydělat peníze je menším problémem než je udržet.  I bohatý musí sloužit zákazníkovi, nechce-li o své bohatství přijít.

 Přímý prodej: Chcete-li umět komunikovat se zákazníkem, musíte se naučit poznat, kdy chce vystoupit z anonymity - stát se příjemcem vaší péče – vyšle signál (přímý pohled, gesto, přikročení).  Zákazník je tou nejdůležitější osobou a je jedno, jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.  Zákazník není zavislý na nás, ale my na něm.  Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost.  Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svými přáními. Naši snahou je toto přání splnit - otimálně pro něho, ne pro nás.

 Oslovujeme zákazníka jménem. Každý zákazník považuje sám sebe za významného a váženého člověka a chce i slyšet své jméno. S vizitkou pracujeme….  Pokud máte sjednanou schůzku u vás ve firmě, je na vás, abyste zákazníkovi vytvořili příjemné prostředí. Měli byste zákazníka očekávat – má pocit důležitosti.  Důležité je vědět, že muži rádi sedí tak, aby měli dveře před sebou nebo po své pravé ruce. Nikdy za zády.  Na závěr svého hosta doprovoďte, dáváte mu tak ještě naposledy najevo, že si ho vážíte.

 Zákazník vám odpustí nějakou drobnou vadu (pokud jich není moc), když vidí vaši upřímnou snahu ji hned odstranit. Ale pokud podlehnete pohodlnosti a raději se budete snažit vady zamaskovat, nebude vám to tolerovat.  Reklamace není nepřátelský útok, ale podnět ke zlepšení vašich služeb.  Snažte se vždy zjistit všechny důvody, které zákazníka k reklamaci vedly. Hrot nepřátelských postojů otupíte tím, že zákazníka zapojíte do řešení jeho reklamace.  Snažte se o co nejrychlejší nápravu, vč. např. nabídky nějakého speciálního bonusu nebo nadstandardní služby.  Čím větší je problém, tím více o něm se zákazníkem mluvte.  Překonáváním překážek se blížíte k cíli. Jejich obcházením ničeho nedosáhnete.

 „Každou jednotlivou stížnost řešte nejen jako samostatný případ, ale hlavně koncepčně. Snažte se změnit byznys tak, aby se problém v budoucnu neopakoval.  Recept na úspěch? Tvrdá práce a jasná vize. Dobrých nápadů je všude spousta, ale dotáhnout je k­ úspěchu, to je dřina, která jen není navenek tolik vidět.

 Zákazník rád přijme vaše/vašich zaměstnanců rady, pokud bude vidět, že svému oboru rozumíte.  Abyste mohli řešit zákazníkovy problémy, musíte mít vědomosti v oboru, ve kterém produkt či službu poskytujete.  Zákazníka přimějete ke změně postoje jen tehdy, bude-li přesvědčen, že jste k tomu kompetentní.  To vše pochopitelně platí i pro vaše zaměstnance.

 Pokud neznáte potřeby zákazníka, žádná reklama vám nepomůže.  Nevěrohodná nebo nepravdivá reklama je horší než žádná reklama.  „Intuitivní“ reklama se soustředí na účel, vyhýbá se samoúčelným „kreativním“ nápadům. Cení se nápady, které přispívají k dobrému vztahu se zákazníkem, k vytváření oboustranné komunikace, k tomu, abyste jednoduše svým zákazníkům udělali radost.  Musí vás představit vás jako zákazníkova přítele a partnera.  Musí zdůraznit vaši solidnost a upřímnost.

 forum.cz/rem2016/spring/index.php?url=pr ogram forum.cz/rem2016/spring/index.php?url=pr ogram  forum.cz/rem2016/spring/prezentace/3_fial kova.pdf forum.cz/rem2016/spring/prezentace/3_fial kova.pdf

 Intuitivní podnikatel je členem různých spolků, podílí se na pořádání dětských dnů nebo je v kontaktu s charitou. Není mu jedno, co se děje za plotem jeho zahrady, za dveřmi bytu. Stále se setkává s lidmi a zajímá se o ně.  Je to ve svém důsledku pozitivní reklama  Mějte dobré vztahy s obchodními partnery: Zásada „já se zmíním o tobě a ty zase o mně“.  Budujte přátelské vztahy s firmami a nemusíte se obávat zlých časů. Bude-li třeba, podrží vás, také proto, že to bude v jejich podnikatelském zájmu. Jen samotářům nikdo nepomůže.

 Zkušenost praví, že když se výrobek nejvíce prodává, je nejvyšší čas přemýšlet o novém nebo jej inovovat.  Zákazník očekává, že ho budete překvapovat. Pokud zaspíte, odejde jinam.  Nedělejte to, co dělají ostatní. Není to žádné překvapení.  Navazujte se svými zákazníky osobní a neformální vztahy.

 Konkurence vás může naučit jak některé věci dělat a jak naopak některé věci nedělat. Intuitivní podnikatel má konkurenci rád a váží si jí.  Učte se od své konkurence a berte si poučení z jejích chyb.  Chvalte konkurenci tak, abyste současně chválili i sebe.  Nikdy nesmíte konkurenci hanit.  Nejlepším způsobem, jak se s konkurencí vypořádat, je pochválit ji. Prohlásit: „Společnost X je nejlepší na trhu a my jsme se od ní hodně učili, a tak se můžeme s ní dnes srovnávat“.