Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz."— Transkript prezentace:

1 Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz

2 ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_13_MEV TémaEvent management AnotaceŽák se seznámí se cílem event managementu. Klíčová slovaMediální výchova, komunikace, event management Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby20.9.2013 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0557 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

3 Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

4 Event management - jak přilákat novináře odborný, tak zájmový, nebo relaxační. způsob, jak marketingově oslovit určité skupiny lidí a zaujmout spotřebitele, předat jim osobně důležité informace a nabídnout vlastní zkušenost s produktem, nebo jen například utužit vztahy s obchodními partnery či mezi zaměstnanci firmy. Samostatnou kategorií jsou eventy určené novinářům.

5 Současná situace Novináři nemají příliš času a nemohou se eventů osobně účastnit. Klienti přestávají v realizaci eventů vidět smysl a chtějí informace předávat efektivněji. Pokud novináři čerpají jen z tiskových materiálů, nevznikají autentické reportáže a exkluzivita

6 Zásady pro vytvářené eventů Nedělat eventy za každou cenu Jak udělat event, aby měl smysl – udělat ho jinak Místo a program - musí být lokality v centru města, aby novinář neztratil cestou na akci příliš mnoho času. Zajímavé informace – něco, co tu ještě nebylo Účast známé osobnosti aneb celebrity pořád táhnou - Akce s celebritou se stává zajímavější i pro čtenáře a umožňuje oslovit širší cílovou skupinu. Překvapení - Ať už se jedná o nějakého vzácného hosta, nebo o odhalení informace čí netradičního nosiče.

7 Test Způsob jak oslovit určité skupiny lidí Pracovní schůzka managementu Tisková konference Co je to event management?

8 Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.


Stáhnout ppt "Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google