Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Projekt: Vzdělávání ředitelů SŠ Kraje Vysočina Téma: Implementace ŠVP a jejich soulad se vzdělávacími potřebami KV Příspěvek: Daří se školám získávat zpětnou.
VZDĚLÁVÁNÍ INFORMATIKY NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH & POTŘEBY PRAXE Mgr. Petr Suchánek, Ph.D. Ing. Dominik Vymětal, DrSc.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Manažer obchodu příspěvek VŠE ke vzdělávání dospělých.
Organizační legitimita: aplikace institucionální teorie a teorie závislosti na zdrojích v rámci výzkumu NNO Magdaléna Šťovíčková SOS FHS UK, 2013/2014.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRH PRÁCE Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Téma 1. Charakteristika finančního řízení 1. Cíle finančního řízení 2. Hlavní oblasti finančního managementu 3. Finanční rozhodování podniku 4. Finanční.
Demografická prognóza předpoklady – postupy – výběr profesí.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
1 HK ČR, TECHNICKÉ FÓRUM 2016 ING. MICHAL ŠTEFL VICEPREZIDENT HOSPODÁŘSKÉ KOMORY ČR.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Modernizace OV Vzdělávání 4.0
Informační a poradenské centrum ZČU
2 Marketingové koncepce
Dokument KAP MSK - obsah
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Josef Středula, předseda ČMKOS
Pracovní skupina PODNIKÁNÍ
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Makroekonomie E 7 - otázky.
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Digitální učební materiál
AKTUALIZACE REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ A ČESKOU REPUBLIKOU
Situace na trhu práce v Olomouckém kraji
Situace na trhu práce v Olomouckém kraji
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Ústav znalectví a oceňování
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Profesionalizace sociální práce v ČR
Sociální podnikání Sociální firma.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce

Řešení problémů na trhu práce Trh práce je ovlivněn faktory, které mají svůj původ v trendech jednotlivých sektorů, profesí a celé ekonomiky Tyto trendy a faktory se projevují dlouhodobě a je možné je předvídat, kdy a jakým způsobem se projeví Řešení problémů na trhu práce Zjišťujeme problém Analyzujeme situaci, hledáme řešení Schválí se řešení a provede se reforma – systém vzdělávání se změní Na trh přichází absolventi s profilem vzdělávání, který jsme analyzovali před ??? lety Co všechno může mít vliv na trh práce Jací investoři mohou ještě přijít a jací odejít? A proč? Jaké jsou důvody, které ovlivní rozhodování firem kam v příštích letech umístí výrobu, kam vývoj, kam management? Která odvětví a které podniky budou ještě za 10 let v kraji konkurenceschopné

Jak na tyto otázky najít odpovědi Kam směřují země s vyspělými ekonomikami Jak se bude vyvíjet struktura zaměstnanosti Kde bude růst poptávka po pracovnících a odkud bude nahrazována Jakými metodami nalézat odpovědi Dotazníková šetření mezi zaměstnavateli Průzkum mezi zástupci škol Statistické projekce Hloubkové rozhovory, ….atd. Klíč: kombinace přístupů Dotazníková šetření, „tvrdá data“, statistické projekce mohou plnit pouze podpůrnou roli Rozhoduje kvalitní analýza – kombinace kvalitativních metod + schopnost orientace v terénu Zkoumat určitý sektor nebo skupinu profesí

Cíl projektu podporovat vyrovnávání kvalifikačního potenciál občanů se skutečnými potřebami trh práce v regionu, rozšířit občanům příležitosti pro získávání znalostí a dovedností a podpořit tak rozvoj celoživotního vzdělávání, spojit zájmy zaměstnavatelů a těch, kteří se snaží uplatnit v práci (tj. zaměstnaných i nezaměstnaných), vytvořit systém spolupráce mezi subjekty na trzích práce a vzdělávání, který bude zajišťovat provázanost vzdělávacích programů na praxi, zajistit pružnou reakci na změnu podmínek či aktuálně vzniklou potřebu na trhu práce zabezpečit nabídku vzdělávacích programů, které reagují na vzniklé potřeby.

Jak na postupovat Na jaké technologii založit práci s daty Datový sklad kraje Vysočina Datové tržiště – vzdělávání dospělých a trh práce Definovat cílové uživatele poskytovatelé vzdělávacích programů informačně-poradenská centra zaměstnavatelé, zájemci o vzdělání, široká veřejnost. Sestavit pracovní skupiny dle cílových skupin Analyzovat současně používané datové zdroje Definovat strukturu dat požadovaných v denní praxi Definovat dostupnost požadovaných dat Vybudovat analytický tým Definovat informační servis Definovat poradenský servis Nepodcenit komunikaci a marketing

Motto projektu „V dobách minulých měl moc ten, kdo měl vojsko. V nedávné době měl moc ten, kdo měl peníze. Dnes má moc ten, kdo má informace!!!“ A nám jde o to aby měl moc Nezaměstnaný, když si chce najít práci zaměstnavatel, když hledá lidi kraj, když se chce dlouhodobě rozvíjet zaměstnaný, když chce být konkurence schopný na trhu práce vzdělávací instituce, když chtějí vědět co učit, trénovat, cvičit

DĚKUJI ZA POZORNOST. Ing. Petr Švíka Mobil