Projekty vytvářející příjmy dle článku 55 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 Praktické zkušenosti ŘSD ČR při přípravě projektů Ing. Tomáš Brázdil.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252_TÉMA_Daň z přidané hodnoty Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Advertisements

Fondy. Nekrytí fondů Fondy nemusí být vždy kryty penězi (241) s výjimkou FKSP Fondy mohou být kryty zásobami, pohledávkami apod. 2.
Hospodářský výsledek. je důležitý ukazatel umožňující posoudit hospodaření podniku. představuje rozdíl mezi celkovými příjmy a celkovými náklady podniku.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Mgr. Barbora Hošková Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 8.listopadu 2006.
Plán SFDI na rok 2016 a programovací období Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Předpoklady poskytnutí dotace Společný technický sekretariát Drážďany.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Financování sociálních služeb – vyrovnávací platba Ing. Hana Doleželová,
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
Nástroje dotační politiky MŽP k ochraně půdy Ing. Jiří Klápště Odbor obecné ochrany přírody a krajiny MŽP.
11 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 19. května 2008, Rožnov pod Radhoštěm.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Vize propojení zdravotního a sociálního pojištění RNDr. Jiří Schlanger náměstek pro informatiku a mezinárodní věci.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Legislativa, finanční zajištění a návaznost ústředních orgánů na řešení problematiky dopravy a dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji –
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Rozpočet SFDI na rok 2012 a střednědobý výhled na roky 2013 a 2014.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Regionální politika EU v období Mgr. Oldřich Hájek.
Implementace Fondu mikroprojektů v období Ostrava,
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
FINANČNÍ GRAMOTNOST POPIS FUNKCÍ CENTRÁLNÍ BANKY.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Praha, Centralizované zadávání veřejných zakázek RNDr. Jiří Svoboda ředitel Odbor veřejného investování MMR.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Úvod Podmínky provozování pro OPŽP Udržitelnost 2014+
SROVNÁNÍ PROGRAMOVÝCH OBDOBÍ A
Ekonomika obrany a bezpečnosti
Inovace jako nedílná součást programů financovaných z ESIF
Název projektu: Moderní škola
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií ŽP 100 mil. Kč na vozidla s alternativním pohonem pro obce a kraje + Memorandum o spolupráci Mgr.
Financování dopravní infrastruktury v období
Místní rozpočtové jednotky
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Opakování – pracovní list
Státní organizace.
Strategie MD v oblasti rozvoje dopravní infratruktury
Evropské fondy: Řízení rizik podvodů
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Optimalizace materiálového a informačního toku
STÁTNÍ FONDY.
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Pracovní skupina ŘKV Finance
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Evropská územní spolupráce
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE:
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Liberec.
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
19. zasedání Monitorovacího výboru Operačního programu Doprava
STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ
PRACOVNÍ SCHŮZKA EKONOMŮ NEŠKOLSKÝCH PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Rozvoj a financování železniční infrastruktury
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Národní akční plán čisté mobility
- ČESKY SEVER Sociální podnik a OPZ •.
železniční infrastruktury
Financování železniční infrastruktury
Příspěvek na konferenci Příspěvková organizace slabá místa - ekonomický pohled Lektor : Ing. Jiří Lorenc.
dopravní infrastruktury
Transkript prezentace:

Projekty vytvářející příjmy dle článku 55 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 Praktické zkušenosti ŘSD ČR při přípravě projektů Ing. Tomáš Brázdil

Ředitelství silnic a dálnic ČR státní příspěvková organizace zřízená MD ČR základní předmět činnosti ŘSD ČR výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy zdroje pro financování činnosti ŘSD ČR - SFDI, státní rozpočet, úvěry EIB, fondy EU

Operační program Doprava Prioritní osa 2 – Výstavba a modernizace dálniční a silniční sítě TEN-T příspěvek EU: EUR Prioritní osa 4 – Modernizace silnic I. třídy mimo TEN-T příspěvek EU: EUR

Stanovení míry podpory pro vybrané dopravní projekty Průvodce analýzou nákladů a přínosů investičních projektů(Guide to cost-benefit analysis of investment projects), Evropská komise 2002 Pracovní dokument 4 – Metodické pokyny pro provedení analýzy nákladů a přínosů, Evropská komise srpen 2006 Studie ke stanovení míry podpory z fondů EU u projektů OPD vytvářejících příjmy

Stanovení míry podpory – dopady na ŘSD ČR snižování míry podpory Společenství, zejména u projektů TEN-T větší nároky na zajištění spolufinancování z národních zdrojů větší rozestavěnost za účelem dočerpání alokace pro jednotlivé prioritní osy

Stanovení míry podpory – rizika nulová tolerance při změně vstupních parametrů (náklady, dopravní intenzity, sazby a rozsah zpoplatnění) minimální doba pro potvrzení modelových výpočtů ve vztahu k případné úpravě alokace na konkrétní projekt dostavba sítě TEN-T s relativně nízkou podporou Společenství

Stanovení míry podpory – rozpory a paradoxy čím ekonomicky efektivnější projekt tím nižší podpora snaha o urychlené dobudovaní transevropské silniční sítě při současném snižování finanční podpory na její dostavbu uplatnění zásady znečišťovatel platí a její současná penalizace formou snížení podpory

Stanovení míry podpory – možná řešení zohlednění specifik u silničních projektů budovaných „klasickým“ způsobem v případě zpětného použití výnosů ze zpoplatnění formou mýta do údržby případně výstavby dotčené sítě

Děkuji Vám za pozornost